Saturday, July 2, 2016

dotdotdot



aucakkk!
pacik kembali besiaran setelah sekian lama tak merapu kat sini.
pergi meratapi kekalahan sepanyol ke pacik? wkakakakakaka
tidak ye anak2. pacik sekarang bz menumpukan ektibiti2 untuk bekalan ukhrowi *ye2 je*
dah asik duniawi je. bulan2 pose kene ukhrowi pulak la.hahahaha
sebenarnya malam ni aku bosan yang amat sangat xtau nak buat ape bende.
kebosanan mencurah2 sampai ke ladang gandum.
xsabar nak raye wess.
tapi aku masih kena bekerja ari ahad dan isnin ye tuan2. ari selasa baru start cuti
kalau ikotkan pariz aserap nih mmg dari minggu lepas dh opis aku cuti agaknya.wakakakakakka
tapi mane boleh wess.walopon aku xsabar nak raya tp kerja dikantor harus dibereskan.
staf2 aku melampau gile asik tanye bile nak bagi duit raye je
lagi2 abg zul. hahahahaha
mcm biasa la aku mesti la memberi duit raya beserta ugutan supaya berbuka puasa kat umah aku XD
Alhamdulillah tadi semua datang. haa mcm ni la baru pariz aserap sayang.
mak aku la yang esaited sangat suruh ajak budak2 ni berbuka kat umah
dengan unit lain aku xtau la tapi mom memang rapat dengan budak2 unit aku
orang kate xbaik kalau xdengar cakap mak kan? makanya aku ajak la semua budak2 unit aku dtg bebuka kat umah tadi.
yang penting bukan aku yang handle bab2 kat dapur.wakakkakaka


xsangka tinggal lagi berapa hari je kita puasa. lepastu....... mendekaa! XD
aku esaited tunggu ari isnin sebab adinda nun jauh di Florence akan terebam ke alor setar.
skang dh stat cuti summer kat sana so beliau haruslah dtg dekat kuya a.k.a nak raya sekali. aku ingt dia datang lepas raya tp last minit bagitau dia sampai ari isnin. kemain mak aku pegi cari baju raya kat bernardo tuh.wakakakakka
pasal mak aku tuh mmg xperlu dipertikaikan la. Bernie tuh memang kesayangan dia makanya aku la yang jd mangsa kena teman dia cari baju raya beni. redho je lah kau pacik.wakakakkaka
taon nih tema baju raye pemeli encik harriz adalah kaler grey.
oke la kaler nih aku suka je walopon kalo ko tanye aku mesti la aku nak kaler hitam. tapi tema hitam dh lepas beberapa tahun yang lalu ye pariz aserap
sile move on XD
xsabar wess nak raya nih. kejap je rasa puasa taon nih sebab bz sgt di opis.
macam mane kah dengan azam tetiap taon pacik tanak tinggal teraweh pacik?
adakah sakses?
jawapannya adalah TIDAK!
wakakakakakakakakka
aku tak pegi teraweh 3 ari sebab keadaan xmengizinkan. aku xberapa sehat
makanya sila berazam lagi taon depan ye pacik. fighting!
tapi raya taon ni sedih gila wess sebab adik sayam abam kena kerja di pagi raya.huhuhu
mcm nak meroyan je firdie xboleh raya dengan abam.
dia xtau abam dia nih mcm nak menangis air mata darah dh nih *ober kau pacik*
tapi xpela dh name tanggungjawab kan? semoga xmenangis beraya di hospital.
balik keje petang tuh kita raya puas2 ye fir? hee


paling xbest lepas raya aku kena pegi miri sebab ade kerja kat sana
2 minggu wess. lemau je rasa
mud raya bekobar2 lagi masa tu oke dah kena outstation
semoga gaji aku naik 3 kali ganda.wakakakakakakakakakaka
melampau hoiii
ahh xnak cakap pasal kerja dulu la.boleh hilang semngat raya yang membara nih
aku siap pasang lagu raya nih dalam bilik. oberdos sangat.
anak aku dh lama sampai kat aprika dh. hepi je dia dah stat cuti sekolah.
tinggal aku ngan iskal je xtido lagi nih. tapi iskal dah mamai dah dia cakap ape bende pon aku dh xpaham.
sila la pegi aprika dengan segera ye,ish.wakakakakakkaka


oke skang aku nak cakap pasal bola sikek.
belum abis lagi oke pasal bola walopon spain dah tesingkir XD
makanya team manakah yang pacik support?
aritu mak aku membebel sebab aku xsapot itali. pastu aku sedapkan ati dia aku kate kalo spain tesingkir aku akan sapot itali.
so skang spain dh out. adakah pacik harus sokong itali?
aku xpenah sapot jerman tapi aku harap itali kalah lawan jerman nnt.wkakakakakakaka
apesal ko sampai mcm ni xsokong itali hoii pariz aserap? apekah dosa itali padamu pacik? XD
aku pon xtau la tp aku xminat itali. tapi aku suka buffon tuh. sebab dia best!
so skang aku adalah dipihak Cristiano Ronaldo. wakakakakakaka
sila jangan kecam saya.
sukati aku la nak sokong sape.
kejap lagi wales vs Belgium. sape yang menang akan lawan Portugal dekat separuh akhir. makanya aku mengharapkan Portugal pegi final.
kalau bukan Portugal yang ke final makanya aku siriyes akan sokong itali.
tu pon kalo itali menang lawan jerman.wahahahahahh
makanya Portugal.... fighting!!! XD XD XD


aku dah sudah merapu. skang izinkan pacik melayan lagu raya dengan aman makmur dan sejahtera.
selamat hari raya kepada saudara serta saudari.




sekian terima kasih.




dedi yang hot *dush2! muka sndri*,
pariz aserap.

No comments: