Saturday, August 20, 2016

B to the O to the S to the A to the N



assalamualaikum warohmatullohiwabarokatuh.
sila jawab xjawab dosa XD
arini baru dapat hidayah nak bukak belog.
anak2 kena paham ye sekarang ni memang asik tenggelam timbul je la pariz aserap dekat belog nih.
tau2 dah nak akhir bulan ogos. nanti nak sambut merdeka dah haa
bendera xbeli lagi nih.
aku suka bila nak merdeka sebab nanti dalam tv ade lagu peberet aku
alaa yang lagu dia mcm nih 'merahmu bara semangat waja putihmu bersih budi pekerti.......'
pastu lagu yang nih, 'keranamu kami mendakap tuah keranamu kami bangsa berjaya....'
nih dua ni kira lagu patriotik paling peberet pacik la.
haa jangan main2 aku ade sifat patriotik yang tinggi *la sgt* tau
Malaysia boleh!
xmasal sangat kau pacik.


arini aku hepi wess.
sebab tadi aku dapat kol daripada faizal. alaa bespren anak aku tuh yang aku selalu angkot datang umah aku tuh.
lepas upsr dia lama xdatang sini. pastu macam diam membisu je aku nak kontek dia dia mane ada telepon. aku pegi umah dia aritu xde orang.
tadi tiba2 dia kol aku. aku hepi mcm dia anak aku pulak. oberdos oke pariz aserap
dia kol pakai tepon kakak dia tadi. ah gasakla nombor sape pon aku dah save laju2 dh
ankel riz teharu macam nak nangis lima baldi je sebab dia ingt lagi nombor aku.hahahahaha
sekarang nih dia duduk dengan kakak dia. tapi aku xkira aku dah deal dengan dia tadi minggu depan aku nak ajak dia datang sini.
aku pulak hepi lebih dari Muhammad hakim. ape kes ko pacik?
mestila aku hepi wess aku rendu kat dia kot. dah selalu datang umah kan tiba2 diam membisu mcm tu je.
mak aku pon hepi je dapat tau faizal kol tadi.
Nampak x faizal? semua orang rendu oke dekat awak. sila nangis enam baldi pelis.wakakakakakaka


malam nih malam ahad jadi macam biasa la bila malam ahad aku haruslah menghadkan segala ektibiti.
amik mood esok nak kerja wess.wahahahaha
minggu nih rasa kejap je cuti 2 hari. sebabnya bz ada kenduri.
tiap2 minggu kot ade kenduri. sekarang nih xkira aribulan dah asik kenduri je manjang. semua orang nak kawen.
ko bila lagi pariz aserap? tettt!
persoalan yang maha penim.wakakakakakkaka
malam ni apesal sume orang tido awal?
Muhammad hakim dah sampai aprika. firdie aserap pon dah join hakim kat aprika. boy dengan yugi pon dh tido
arini memang ari tido awal sedunia ke ape?
aku tepon iskal tadi, oke beliau xtido lagi.
besemngat tengok sukan olimpik. badminton final. tiba2 beliau ada semngat kesukanan
tapi rasanya mostly rakyat Malaysia tengok kot.
Malaysia vs china. dato lee chong wei vs chen long
aku xtengok. sebab aku xsuka nak bedebar tunggu sape menang
nih debar dia lain daripada ko tgok world cup.
tapi aku mengharapkan dato lee chong wei menang.
kalau menang Malaysia dapat emas pertama kat olimpik.
kalau xmenang still menyumbang silver.
tahniah dato lee chong wei sebab bejaya kalahkan lin dan semalam.
Malaysia boleh!


sekian saja laporan pariz aserap pada malam ini.
nanti ada masa pacik tulis2 lagi ye.
sila jangan rendu tau nanti aku malu *pang!!! pipi sndri*
aku rasa aku pon kena pegi tido la lepasnih.
bosan wess sume orang dah tido nih. kejutkan kang. hahahahaha
sila op cepat2 pacik.


sekian terima kasih.
ma'assalamah wa ilalliqo'




bosan-tapi-masih-hot,
pariz aserap.

No comments: