Tuesday, August 9, 2016

cara pacik release stress

kemain sangat stress.
oh sebelum tuh aku nak tanya soklan spot macam biasa la
dah rendu aku x? hihihi
orang lain yang stres bace soklan ko pariz aserap wess.
pacik baru boleh bernapas arini setelah berhempas pulas di opis
sekarang nih jadual bz adalah tidak menentu ye anak2
jadi bila ada peluang je terus aku berpoya2.wakakakkaka
xinsap2 lagi dia nih.



arini aku stres sebab aku begaduh dengan encik mafia a.k.a iskal.muakakakaka
umo lagi setaon nak masok 30 oii tapi duk begaduh mcm budak2 lagi
sebab2 begaduh adalah dirahsiakan
makanya tadi aku membawa diri sorang2 ke SUSHI KING!!
arghh! ini adalah kebahagiaan.
beta dan sushi king berpisah tiada.
sebulan 2 3 kali jugak aku wajibul ghunnoh pegi kat sana
sorang2 pon boleh. xde hal.
nampak x dasat disitu?
cuma satu la yang xbest sebab cepat kenyang.hahahha
aku pergi berkobar2 dengan harapan dapat makan banyak2
tapi kejap aje eh dah kenyang dah. haa mcm tu.
tapi sempat la bantai berpinggan2 dulu sebelum kenyang tu.wakakakaka
ade saka ke ape ko nih pacik?

biasa kalo aku pegi sana aku jarang sangat2 order makanan dalam menu
sebab kalo order set2 nasi dalam menu tuh nanti kenyang laa.
cemane aku nak melantak sushi kegemaran?hahaha
makanya pacik order air je. kdg2 aku minum green tea je.
eh aku suka kot green tea sejuk tuh. dah la murah gila.
tak pon aku oder udon atau soba je.
pariz aserap adalah sangat menikmati saat2 indah dalam sushi king oke.
hahahaha oberdos
walopon aku suka sushi sangat2 tapi paling peberet  pacik adalah yang ini ;


deep fried salmon
sedap wess mende nih. boleh mengigau nih kalo pegi sushi king tapi xde mende nih.wakakakakka
tapi aku kenot go dengan raw salmon. pacik xmakan mende mentah2,nak.
yang lain sume aku telan.
tapi mcm aku kate tadi la xboleh makan banyak2 sebab cepat kenyang
tadi aku lapar oke sampai perut berbunyi kat opis. xsenonoh hoi
pergi sushi king dengan niat nak makan banyak XD
astaghfirhullah pariz aserap. nawaitu dah xbetol nih.bawak mengucap cepat!
tapi banyak nih je la yang aku mampu makan ;


abaikan timun kat atas tuh XD
ketiga2 red plate kat atas tuh adalah deep fried salmon.hahaha
napsu nak makan salmon membuak2 arini mengalahkan segala jenis napsu yang ada
lepastu tanpa rasa berdosa aku menganaktirikan timun disetiap pinggan merah tersebut yang akhirnya aku combine sekali jadilah seperti gambar di atas XD
mana feel la makan timun. orang nak menikmati salmon tau.
lepastu yang pink plate tuh ada tiga kan? satu aku amik salmon skin.hee
pacik xboleh wess tgok salmon lalu kot depan mata memang cepat je aku capai.
lagi dua pinggan pink tuh aku amik baby octopus nama ape bende tah dalam bahasa jepun lepastu satu lagi surimi scallop. comel je sushi dia.
yang biege plate tuh tori karaage kot nama dia. isi ayam. biasa je rasa dia tapi aku boleh je makan.
ape je yang ko xmakan kalo sushi nih haa pariz aserap?
hajat di hati nak amik lagi tapi siriyes aku kenyang
tengok je la unagi lalu depan mata. menyesal xamik awal2.wkakakakaka
macam la esok ko dah xboleh pegi kat sana hoii. melampau nih perangai dia.
apepon Alhamdulillah sangat kenyang.hee


lepas makan sushi barulah hilang stress pariz aserap.
makanya jomlah kita kembali ke opis dengan perasaan riang ria di hari raya
abaikan orang yang sedang marah di opis abah.muakakakakaka
tapi tadi dia dah oke dah dia datang kat umah aku rilek je macam xde pape.
sebab aku xmelayan sangat amukan rasaksa dia arini. pacik sibuk siapkan kerja.
biasa aku suka melayan lagi la dia menjadi2.wakakakakakakaka
walaubagaimanapun *skema*, dia dah awal2 ajak aku lunch kt kepsi esok T_T
gasakla ish wess asal awak hepi sudah sebab kalo xhepi pariz aserap yang paling bahaya nanti kena amukan rasaksa.huakakakakaka
ampon bebeh.
lepasni aku nak buat jadual la. arini kita pegi kepsi esok sushi lusa kepsi lagi lepastu sushi pulak.
biar sampai muntah kau XD


baiklah. aku dah sudah merapu.
sekarang marilah kita menunaikan solat isyak ye anak2.
arini pacik xdapat hidayah ke ape name tah
biasa lepas magrib suci murni je mengaji tunggu isyak
arini baru baca 2 surah terus tutop quran bukak laptop.
astaghfirhullah pariz aserap nih. lagho wess. duniawi semata2 nih.
makanya marilah kita semayang dan memintak keampunan nanti.hahaha


ahhh! sudahla merapu!
aku op dulu. jom anak2 ikot pacik semayang
sape2 malas aku bagi penampo jepun nnt.
haa jgn main2 lepas makan sushi nih aku terus reti nak bagi penampo jepun tau
hebak kan pacik.


sekian terima kasih.






yang benar,
bajeitam yang terpaling hot *dush! pp sndri*

No comments: