Tuesday, August 23, 2016

malam ini

malam ini pacik buat ape ye anak2?
pacik adalah xbuat ape2.hahahaha
tajuk macam ada sumting yang best je kan belaku malam nih.
tetapi adalah tidak!
aku baru lepas mandi makanya haruslah rasa segar  dan kompemlah tak boleh tido awal2.
jadi marilah kita merapu ye semua orang.
sebelum mandi tadi aku tengok tv. cite jetli tajuk dia 'the one'
cite xde la best gila2 tapi demi jetli pacik gigih jugak tengok sampai abis.
aku minat oke jetli.
tapi aku lagi minat zaman2 dia jadi wong fei hung dulu. cite kungfu dia best wes
sejak2 pindah Hollywood xde dah cite2 best macam dulu.
cite tadi pon mcm mengarut je. aku sebenarnya kurang suka cite sains fiksyen ataupon ala2 futuristic ataupon robot. ini adalah kebenaran.
terminator mane aku layan.wahahahaha
aku malas nak summarize cite tadi sebab xberapa best.
lawan2 terbang2 pon Nampak xreal wess Nampak sangat pakai tali.
haa hamik kau pariz aserap dah nak stat jadi pengkritik movie dah.
ko jangan wess kalo aku dh stat kritik nanti sampai subuh baru abis nih.
wakakakakakaka melampau kau pacik.


tapi sebelum cite jetli tuh ada cite best.
nih memang salah satu cite peberet aku. tajuk dia 'the man in the iron mask'
kemain pariz aserap tgok tv beriya.hahahaha
aku jarang tengok tv sekarang. dulu pon jarang jugak XD
kalo bukak tv channel aku sume org dh boleh agak. kalo x fox mesti hbo.
kalo x hbo mesti axn. tu je lah peberet pacik,nak.
dulu2 aku layan diva jugak sebab ade cite 'suits' dengan 'merlin'. oh ini cite best nih.
malam tadi ada 'contraband'. dah lama xtgok cite mark Wahlberg kan.hahahaha
tapi aku suka la cite 'the man in the iron mask tuh' sebab tu macam cite lama
pakaian pon kemain kau gaun kembang2 semua. topi kemain besar siap bebulu2.hahahaha
dan hero cerita tersebut adalah Leonardo dicaprio.
aku pon minat beliau nih. dia belakon best wess. dia dapat Oscar aritu kemain aku hepi macamlah dia nak letak trofi tu kat umah aku.wakakakaka
tapi serious aku suka cerita2 dia. ko sebut je cite ape, titanic? the beach?shutter island?the departed? body of lies?catch me if u can? eh banyak la cite dia yang aku tengok.
ramai yang kate he's not aging well tapi dia belakon tetap best oke.
dan beliau satu2nya yang aku rasa nama dia sangat2 suit dengan rupa dia.
apekah pacik? wahahaahha
betul wess nama dia sesuai dengan muka dia XD


oke. dah abis cakap pasal movie.
aku xboleh cakap banyak2 pasal movie nanti aku meroyan
banyak je nanti kang aku komen2 kritik2 macham aku amik kos mengarah filem pulak.hahahaha
esok kite tengok tv lagi ye. kalau ade cite best aku tulis lagi.
xde keje sangat kan pariz aserap.
baiklah aku op dulu.
sebenarnya pacik adalah menunggu Daniel iskal tiba nih. lambat la plak dia sampai.
aku syak dia pegi singgah memana dulu beli makanan
silap aribulan dia pegi kepsi wess. waahahahaha
gasak la dia. kalo dia dtg bawak makanan aku join sekali XD
makanya dengan ini pacik mengundurkan diri. selamat tido semua org
sila tido dengan aman makmur dan sejahtera.


sekian terima kasih.




yang benar,
saya-yang-hot XD

No comments: