Sunday, August 28, 2016

takde tajuk

arini tajuk bebas ye murid2 sebab pacik malas nak pikir nak letak tajuk apa.
baris pertama pon dah ada ayat malas. tolong la pegi mandi bunga pariz aserap nih biar hilang poreber malas tuh.hahahaha
esok ari ahad wess. tapi aku besemngat waja nak pegi opis esok nak hantar proposal. lepas hantar proposal hilang terus semngat masuk opis. ko pecaya la.
aku sekarang tengah risau gundah gulana bimbang xsedap ati dan yang sewaktu dengannya la.
gila ko xrisau apak aku macam bekias2 bagi hint nak berehat berpoya2 kat rumah dah wess. matikla kau pacik
ini siriyes bukan main2 macam cite p.ramlee tuh. aku adalah risau!
dah la risau sensorang xde talian hayat mane best.
lepastu aku tepon akak sayam aku kat Pahang nun. mane boleh aku risau sorang2 xaci la kena tarik dia sekali. bila lagi nak susahkan kakak kan?
aku pujuk kak long suh benti keje meh keje kat opis dad je.wahaaha
gila wess pariz aserap nih. kak long dah risau dh apesal tiba2 je.
dan akak aku adalah xnak! T____T
xkan la dia nak hoii kalo dia keje kat opis dad xmasal abg long nak kena cari keje lain kat sini. tapi aku boleh ejas ape kat opis abah.wakakakaka
aku ingat nak tarek abg long sekali tapi dulu dia dah awal2 bagitau dia xsuka bisnes.
apesal semua orang xsuka bisnes hah??? apesal???
susah la pariz aserap macam nih.
aku cakap kat kak long, ' bukan kalau dalam drama sume orang berebut nak jawatan ke?'
tanpa rasa besalah akak aku jawab 'ah tu drama melayu mana boleh pakai.orang xlayan dah drama melayu sekarang.ajaran sesat tuh'
adoi kakak aku.
kak long suruh aku ajak farah. budak tu lagi la xde harapan.hahaha
aku cakap kat kak long memang harapan la nak suruh farah keje. beliau sekarang dah jadi ibu misali ke ape name tah.
sume ofer keje dia reject. macam tu nak suruh dia masuk opis?
memang nehi bhaiya la.hahahaha
aku kena cari idea lain la nak pujuk akak aku. siriyes aku tengah penim kepala skang. boleh tahan la ayah aku nak buat anak dia sakit jantung.
aku sekarang cuma ada dua pilihan samada pujuk kak long ataupon pujuk dad.
yang penting biar aku kembali tenang *gelak setan*


malas la nak pikir nanti asik bekerut je muka xhot la pacik.
baik aku pergi tepon si bernardo dulu boleh jugak hiburkan hati nnt.wahaaha
oberdos gila dia tepon rendu2 Malaysia padahal baru dua minggu lepas balik Florence.
paling cerdik dia kol kejap je pastu suruh aku kol balik.
memang bil tepon aku la yang melambung kan? wahahahaha
seb baek aku sayang beliau.
dengan adik pon nak bekira ke pacik? hempok kang.
tapi memang biasanya mcm tu la xkira sape kecuali ankel peransisko.
pangkat atas pada aku kalau buat mcm tu adalah tidak dilayan.wakakakakaka
aku layan adik2 sayam je. amponkan pariz aserap ankel.


dah la aku malas nak taip panjang2 *walopon dah panjang*
xde mood plak rase. dan2 je xde mood.
doakan semoga aku bejaya pujuk akak sayam nanti.
pariz aserap fighting!!




sekian terima kasih.






walaupon-risau-tapi-masih-hot,
pariz aserap.

No comments: