Friday, July 20, 2018

Appreciation post from iskal

Assalamualaikum wbt tuan2 dan puan2 sekelian alam semesta.
Bajeitam kembali lagi arini. 
Arini xnak ckap bnyak nak post status pesbuk hencik mafia je.dia buat ucapan penghargaan panjang berjela2.hihik
Suwit tau beliau XD




No need to thank me for everything ish cos i know you'd do the same for me. Just remember we love you so much. Nothing makes me happier than watching you standing and walking again.
Im telling you i always have your back so no need to worry :)




P/s: aku screenshot pukul doblas weh tapi asyik delay nak bukak blog. Pacik terganggu tau dengan kemeriahan dalam bilik aku nih. Harapnya xruntuh la.

Sekian saja dari pariz aserap. Aku nak gi join bebudak ni yang sedang memeriahkan bilik aku. Rajin nnt aku tulis lagi. Baiiiii~~~


Orang hot selamanya,
pariz aserap

No comments: