Monday, June 15, 2020

bye kaklong sayam

semalam kaklong dah balik pahang setelah berbulan2 duduk kat rumah sebelum start pkp lagi.
dia balik sini 14 haribulan 4 hari sebelum pkp kalau x silap. sebab cuti sekolah kan? 
plannya nak balik pahang hari selasa 17 haribulan sebab abg long dapat cuti 2 hari je
lepastu pm buat pengumuman pasal pkp
kemain bergembira kakak aku boleh duduk lama kat sini. eksaited sama naik dengan anak2
abg long rilek je okay je dia layankan perangai bini dia sambil buat lecture online.
you are the best husband, brader-in-law! hahahaha
sebabtu raya aku meriah walaupun sehari je sebab semua orang ada kat sini.

semalam sedih je nak bagi kaklong balik
tapi ku tahan jebat.
tapi kakak aku ni dia suka la bila nak balik selalu je dia pegi dekat adik2 dia sorang2
lepastu nanti dia pegang(?) dua2 pipi kau dengan tapak tangan dia  (aku xtau pegang mcm tu panggil apa 😂)
lepastu kata 'fari jaga diri baik2. ada apa2 bagitau kaklong tau. jangan simpan sorang2. jaga kesihatan fari okay.kaklong syg adik2 kaklong ni' disertai sioman di pipi di dahi. 
i kenot okay.hahahaha
aku adalah hati tisu level tertinggi
lagi2 bila melibatkan family. adik beradik aku dah la rapat gila2. berkaca2 mata pariz aserap.
walaupun aku dah 33 tahun tapi kaklong rilek je layan aku mcm budak2 😝
dia suka gosok kepala aku. abis rambut pacak pacik.hahahaha
bila peluk aku dengan fir je dia selalu kata 'tinggi dari kaklong lagi haa dulu kecik lagi'
dulu tu berapa tahun dah kaklong uit. hahahaha
kakak aku adalah dramatik ye tuan2.
itulah kaklong sayam pariz aserap. sayang sangat2 kat dia.
satu2nya orang yang boleh buat pariz aserap jd mcm budak2 🤣

farah sedih banyak. dah berbulan2 kan tak berenggang dengan kaklong.
tu geng dia sopim online sama2
termasuklah mak aku
patutlah dorang sedih lebih sikit semalam.hahaha
bak kata macik goku noapiza orang perempuan hatinya lembut 🤭
serious weh pkp aritu rumah aku boleh dikatakan setiap hari lori2 courier barang sampai
ada yang sampai dua kali sehari
airipit tiap2 hari ye anak2.
tu la kerja2 perempuan2 dalam rumah ini
suami masing2 rilek je, 'haa beli je lah' 😆
terima kasih driver2 courier yang gigih hantar barang ke rumah pariz aserap.
mesti troma bila tgok alamat. rumah ni lagi 🤣
rindu pulak perangai sengal kakak aku.hahaha

konklusinya, begitulah bila masing2 dah besar dah ada keluarga sendiri
aku yakin je raya aji nanti dia sampai lagi
sebabnya parents abg long sekarang takde kat pahang dia tersangkut kat sabah aritu kt rumah adik abg long.
makanya selamat hari raya la buat peruz atirah boleh balik kedah lagi. yeay! hahahaha


yang 🔥,
pariz aserap

No comments: