Tuesday, June 2, 2020

One OK Rock

layan perasaan sikit malam ni
jomla kita layan sama2. kemain kau pariz aserap sentimental tetiba 😁
one ok rock ni band jepun peberet aku
sebutan dia 'one okrok' *betul la kot*
mcm kau nak sebut one o'clock tp sebab jepun xde huruf L dia ganti huruf R makanya kau janganlah memanggil beliau one okay rock. one okrock ye anak2 sape salah sebut aku rotan nanti πŸ˜‚
aku suka lagu ni; 



sejenis pariz aserap nih suka la lagu2 mcm ni
tajuk dia notes n words.lagu ni fully english
lagu lama gilaaa tp aku suka je layan
lagu dia xtau la nak kata dia x hepi tp dia pon x sedih tapi aku suka sebab ada sebaris lirik dia tuh ada macam ni 'cause you love the me thats full of faults'
kemain pacik feeling kan? adakah pacik kembali bercinta? πŸ˜‚
tak weh aku masih single. masih istiqomah jugak.makanya rakyat jelata jangan risau.hahaha
ni nama dia nature orang hot taraf hokage suka lagu mcm ni🀣
suara taka sangat best bagi telinga aku
first kenal band nih masa lagu 'wherever you are'
lagu tu sedap gilaaa!
aku rasa dia nyanyi apa pon semua sedap sebab suara dia sedap.
bagi aku la. kalau kau rasa tak sedap duk diam2 je jangan melawan cakap beta.hahaha

tapiii
aku rasa teruja petala langit ketujuh bila si taka nih duet dgn simple plan lagu summer paradise.
macam omaigod keajaiban apakah? hahahahhaa
eksaited hoiii
walaupun sikit je taka nyanyi tapi bila dia ganti lirik jepun dalam summer paradise tuh terus rasa yes!!the best version ever la. sapa x setuju aku bekhen dia🀣
original song okay je tp version duet dengan taka nih mcm komplit gila la lagu nih
the best the best the best!! haa mcm tu!
maapkan beta, sean paul.hahahha
walaupun lagu tu dah lama bertahun2 tapi sebagai peminat-kipas-susah-mati simple plan beta merasa bangga dan gembira *ucapan tiba2*
pierre tu dari dulu aku duk bagitau satu dunia suara dia sedapπŸ˜†
patutnya dia kena bayar kat aku.hahahahaha
imejin la hepi x hepi aku bila dua2 nih bergabung!
suara dua2 best kot wehh
aku x kiraaa!! pendapat lain tidak diterima 🀣
diktator mintak terajang nih namanya.hahahaha

mehla aku belanja sikit lagu yang buat pariz aserap teruja mcm nak hantuk kepala dekat meja zaman dulu2



best kan? best kan??😁
dulu anak aku yang muhammad hakim tu selalu sangat bila aku nyanyi lagu ni mesti dia sambung 'singing la da da da da'
comel je.hahahaha

okay itu je.aku nak sambung layan perasaan.bye

paling hot atas mukabumi,😝
pariz aserap.

No comments: