Tuesday, September 20, 2011

aku seorang yang pelik??!

apsal tajuk kat atas buat aku rase seram?
muakakakakaka
sile jangan pecaye kate2 diatas ye anak2..
itu adelah dusta semata2..huakakakaka

aku rase aku xpelek kot..sape2 kate aku pelek tu *ade x sape2 yg kate?meh aku lempang sedas*
sebab dia xkenal sapekah pariz aserap sebenarnye
beliau adelah seoram yg sangat baek+sopan santun+semat+ensem dan yg sama waktu dgnnye..
*ade sape2 nak muntah darah x?*
huakakakakakakakak

tapi mase sekulah dolu2 budak kelas panggil aku psiko wess
ape kes?? lempang pat ploh kali kang
sebab aku xbanyak cakap kot
*sile la pecaye aku mmg pendiam =.='*
tapi aku tau sape2 yg kenal aku kot internet xkan pecaye
lagi2 yang kenal aku kot kc..
agak susah untok berbuat demikian..muakakakka

tapi pecaye la aku mmg pendiam fullstop!
aku suke taep2 bnyak2 kot tp aku xsuke bukak mulut
ini namenye katogeri pemalas tahap babun ke ape
kat umah aku la paling pendiam mcm calon menantu pilihan ke ape
huakakakakakak..ober seh
aku lebeh suke mendengar dr bercerita
tapi ko jangan mmpi kalo di alam maya aku akan besikap sedemikian

malas la nak taep bnyak2 bukan ko nak pecaye pon..
tapi pecayelahhhhh *xputus ase ke ape?* aku mmg xbnyak ckap
tapi jgn pecaye plak kalo aku kate aku pemalu
sangatlah tidak..huakakakakak
aku mmg diam tp aku xmalu *gelak golek2*

oke sekarang beralih kepade pekare yg satu ini
yg ini pacik rase pacik mmg pelek,nak
aku ade habit yang sangat pelek *seram lebeh tepat*
bukan suke pegi cari antu la..
huakakakakakakak

aku suke gigit kuku sangatttttttttt!!
itu adelah biase..
tp dia jadi lua biase sebab aku xkan benti gigit kuku selagi kuku beta tidak bedarah
tebiat jadah ape tah aku ni
seyes wess kdg2 kuku aku dh mmg xleh nak gigit dh

                                                 gambar diatas adelah keadaan jari telunjuk beta =.='

bile tgok balik aku pon ngeri
tapi xtau la..habit dh dasat bebeno
sakett???
saket la oii tp...
eh xtau la tp ape
nnt dh nak basuh darah tu baru mcm..
adesss saketttt2..sakettt!!..
muakakakakaka

kadang2 bile kuku dh xbleh gigit
aku buat mende laen plak.
wkakakakakakaka
ape ekstrem bena pacik nih..
tp pacik memang begitu,nak
kdg2 kan kulit kat tepi jari tu mcm tebukak sikek kan
haa tebukak2 tu same mcm lambai2 aku je mntak bukakkan terus
huakakakakakaka

kesudahannya adelah begini

                                                              ibu jari sadis gile..wuwuuuu

pendek kate jari aku xpenah la oke sepuluh2
mesti ade satu dua yang luka2
tapi luka ni 2 3 ari je lepastu dia oke la
dh oke yg laen plak xoke T__T
seyes sudah tidak dapat dibendung lagi
ini siriyessss!! wonderpet2 kami datang..muakakakakaa
                                   
ahh tanak ah ckap pasal jari lagi..
oke ini adelah lagi satu tebiat yang buang tebiat kot namenye
aku taleh lena kalo dalam bilik tade map!!
ini adelah benarrrrr..

aku rase aku ni dh dpt sindrom down?? suke map sbb troma asek kene buat map test..
dah menderita dekat 3 taon dgn map test
sekaliiiii..hamek kao pariz aserap
terus taleh tido tanpa peta..T__T

dan ini adelah resia kejayaan pacik,nak
dapat fullmark maptest



gile kentang pariz aserap terus jadi insan pelajar cemerlang ke ape name
tapi seyes aku dh buleh hapal kedudukan jograpi la sgt dlm peta
at least kalo ko tnye aku name ibu negara yang aku xtau pon aku still bleh jawab beliau itu di benua mane..

**tibe2 pasaan riak dtg membuak2..huakakakaka**
yang kanan paling bawah kaler kunin+pink tu amerika selatan..
yang ijau paling atas kat kanan tu kanada bawah dia us
yang paling besar kaler pepel tu rusia *sape2 yg xtau yg ni mmg aku rase kne masok pom1 balik*
kunen kat bawah rusia tu kt tgh2 tu kazakhstan
yang kaler pink paling bawah kat tgh2 tu australia
*kenape tibe2 ade sbjek jograpi??*

haa ce ko cari mane malaysia??
sape dapat jawab aku bg satu sen
huakakakakakakaka
ko rase aku kne bg adiah x kat lecturer yg buat aku ketagih peta smpai mcm ni??
huakakakakakaka...

tanak ah cakap pasal peta lg nnt aku terus aje terjah bilik lecturer
mintak map test
*mintak terajang namenye*

lagi satu aku rase aku agak [ko bace : memang] pelek kan
bile bukak laptop..
bukak laptop pon pelek ke oiiii
huakakakakakka
gile ke ape aku

betenang2 adek2 kakak2 sekelian
kalo bukak laptop pon pelek
ko pon pelek same la..wkakakakakka

tade2 seyes2.. *muke seyes abesan*
aku xsuke mozila firefox
seyes aku xsuke..
aritu aku xtau la sape p donlod mozila dlm lptop aku
lepas tu bile aku klik internet explorer pon dia otomatik bukak kot mozila
*ko pham ke?? xpham??abaikan je sbb aku pon xbape pham aku tules ape*

hangen kot wess mase tu
huakakaakakakakak
pasal mozila aje pon
aku suke pakai internet explorer

lepastu kalo bukak internet explorer tu
aku tanak mende laen jadi homepage
aku mesti nak GOOGLE jugakkkk!!
*xsenonoh pangai..lempang kang!!!*
gedik gile aku..
tapi suke ati aku laaa
laptop aku..huakakakakakakak

                                                             google tetap di hati..muakakakaka


baeklah beta rasa setakat ini dahulu untok ari ini
kang aku tules banyak2 kang
buleh gugur rambut ko bace pangai2 pelek aku
wuwuuuu
jadi sebelum kite same2 megren baek aku stop dulu
kejap lagi ade kelas plak

arghhh seteres pacik,nak
sini baru nak kol 10 kot..
kat mesia org dh balik keje pon..tsk2

selamat pagi itali..samat petang mesiaa..
selamat kat diri aku sendiri jugak..XD

2 comments:

Alya EsprĂ©zzo™ said...

perghhhhhhhhhhhh!! takde karangan yg lagi panjang ke pacik? baru nak bagi 100 markah penuh sebab buat karangan! hahahahhaa..

weii weii aku pun ada habit mcm kau laa dowh! tapi aku dah benti, dulu kalo aku gigit kuku mesti pacik atau family aku yg nampak ketuk jari aku..

kau kena buang laa habit tu, tak senonoh je org tengok..haha

baje itam said...

pacik mmg begini nak..kalo menaep lupe donia terus..wakakakkaa..wesss aku tak buleh idop tanpe geget kuku kot..wuwuuuuu..xsenonoh kan wess??susah gile nak buang..tsk2