Saturday, September 17, 2011

hari ini...

hari ini tade ape yg best
eh ade la..dapat 3esaimen sekaligus..sukee2!! *sarcastic*
last2 day ni la nak bg2 esaimen
xkasi can nak berpoya2 dgn aman langsung di hari minggu
tsk2..
menyampah tau lecturer *derhaka*
muaakakakaka

ari ni kelas aku rase mcm sgt bosan
seyes aku xpenah rase bosan mcm ni dlm kelas
xtau la aku yg xpokes ke atau lecturer yg merapu2 bnyak sgt
kesudahannye,baek pacik maen meset2 dgn firdie aserap,nak
huakakakakaka
tibe2 rajen meset2

kelaka gile kot meset
fir pon dalam kelas jugak mase tu
skang baru aku pham nape fir jd adek aku
sebab dua2 sengal..wakakkakaka
aku meset dia:
"klas?"
*pndek gile sbb aku pemalas*
xsmpai semenet dia reply:
"nope..kedah"
wakakakkakakaka

aku:
"boring"

firdie:
"tidoo!!cpt btindak mngikut arahan!"

aku:
"Zzzz"

fir:
"Ssss"
*aku xpham ape mksud S tu..wakakakaka*

aku:
"Ooooo?!"

fir:
"Aaaaa?!"

aku:
"Uuuuu!"

fir:
"Eeeee!"

sudahnye aku maen taep urop dgn fir smpai abes kelas
huakakakakaka
seyes aku busan yg amat sgt
naseb baek firdie aserap melayan
kalo x mesti ade org laen yg jd mgse..

member sebelah tanye aku meset dgn awek ke dr td sengeh2
wakakakakakaka
dia xnampak ke muke aku bosan tahap cimpanzi dlm reban ayam??
muke mcm nak mntk penampar nam ploh pat kali pon ye
eh tp aku maen meset kire oke ape
ade 4 5 org dh siap tido dlm kelas
wakakakakakakkaka
ape kes??

balik tadi terus aje nak balik umah laju2 tanak toleh blakang dh
tromaaa2 *ober*
sekali.. "marcoooo!!!*
ohhh wat the fish..coach!
huakakakakakakakakkaa
terus aje jalan tunduk2 pegi dekat beliau..tsk2
kesian kat diri sndri

dia panggil adelah nak bagitau jadual trening oke tuan2 dan puan2
ape jadah oiii
aku baru je buleh bejalan dgn sempurna
tanpa bayangan oku..wakakakaka
tepakse la aku mntk eskius lagi esplen betol2
kalo xbetol buleh betuka mnjadi rasaksa okee beliau

dia mcm berat ati kot
tp mmg dh xbleh nak buat ape
mase dia ckap2 tu mcm berat ati xnak bg aku trening
aku kate depan dia:
"xdapek den nak nolong eh"
huakakakakakakkaka
tapi mestila dia xpaham..tp dia xtnye pon
tgh runsing laa pemaen harapan taleh maen
*panggggg!! pp pat ploh kali*

pastu aku janji la nnt dh sehat betol2 aku juin balek
lgpon skang tgh gigih buat fisio ni
keranamu coach!
wkakaakkakakakakakkaka

aku lupe bile la tapi nnt team aku lawan team firdie aserap
hoyehhhh!! itulah yg kita cari
sem lepas kene tnamkan smngat syg u pisa lebeh
sebab aku pon maen
skang aku xmaen..jadi kire aci x kalo aku bg sokongan moral kat fir?
muakakakakakkakaka
mengamok org tua tu kang kalo tau

susah kot kalo lawan mcm ni
mcm sem lepas la
plak tu skang sume org tau fir adelah adek beta
*org pemes kan bese la..huakakakaka*
so struggle tu kne dabel dr org laen
ye la mulut org kan
kalo menang meke kate laen kalo kalah meke kate laen plak
jadi kne tunjuk betol2 effort la kot

tapi aku xkesah ape org nak kate
yg aku kesah org tua tu aje
kalo dia xkate ape aku oke la
kalo dia dh buke mulot..T_T
memang cedera jiwa sorang2..
dan jugak pizikal *kne dera trening mcm nerakaaa*
huakakakakakakakakakaka
aku dh penah kenaa..sgt tromaaaa...
wuwuuuuu T_T

lama seh td borak dgn coach
org dh meronta2 nak balik umah ni
dia nak sembang lame2 plak..muehehehe
lepas dh kua dr bilik dia terus aje tuju dekat gate terus
pastu tibe2 rase malas plak nak p kat tren stesen
*pemalas mmg xbleh tolong dah*

makanya ape lagiiiii..
tutt tutt..tutt tutt..
"helo ankel,bleh dtg amek x?baru abes kelas"
tapi aku cakap base omputeh la kang xpham plak dia
keji gile kan aku?
wakakkakakakakaka
tapi ankel spoting..dia suh tunggu dia dtg skang jgk
hee

nyampah aje pnggil ankel
muda ag kot
dia 30 ke kot mcm tu la
tp nak wat cemane mmg dh dia ankel..
wakakakakakkaka
bini dia lg muda..26 kot aku lupe la
tp aku kene pnggil anti
huakakakakakakakaka pacik maseh muda,nak
*gelak golek2*

masok dalam kete terus aje rase lega
baru buleh benapas
hahahahahaha
ingt nak terus balik umah
tapi pacik ni ajak aku p makan plak..=.='
ikot je la lgpon kompem beliau banje
huakakakakakakaka

sudah2 la merapu pariz aserap
lempang sedas kang tau ar
aku nak p semayang dulu
papaiiiiiiiii...



No comments: