Saturday, September 10, 2011

selamat tinggal malaysia..

wahh dh tuka allignment..muakakaka
title diatas adelah sgt sedeh oke
kerna terpaksa aku melangkah pergi beta akan terebam pulang ke itali
esokkk!!
*sambel tgok jam* err..bukan esok oii..ari ni dah sepoloh aribulan
kejap je lagi..huhuhuhu

dah lame kan berpoya2 disini
skang tibelah masenye untok bersedeh2an *gasak aje*
meninggalkan insan2 tesayam
taon depan ntah dapat raye kat sini ke x pon aku xtau
huhuhuhuh

eh sedehla duk kat negara mak aku orang ni
tapi nak buat mcm mane
menuntut ilmu biar sampai ke negeri itali china
muakakakakakaka
mase depan lebeh penting fari..penuhkan ilmu di dada
*gebang je lebeh..pangggg!*

esok xtau la cemane nak ngadap muhammad hakim kat epot
kompem la beliau menanges2 tanak aku balik sane
tape hakim..xlame dh pon nak cuti akhir taon
nanti datang dekat dedi lagi oke?

kalo dulu2 aku p itali sorang2
tp skang besama adek sayam
FIRDIE ASHRAFF
mueheheheheh
tade la penim sangat kot sebab dia ikot sekali
kalo tak..heh heh heh
menanges kat epot mcm aku xnak balik dh
eh xpecaye ke??sile pecaye oke firdie aserap mmg begitu
umo aje doploh taon tp manje..hee

dh banyak sgt drama swasta dia buat kat epot
aku rasa pak gad kt situ pon dh kenal fir kot
tu blom masok cite dia penah koyakkan tiket flight aku sbb xnak bg pegi
wakakkakakaka
skang dh xpenim pale sbb dia pon ikot skali

tapiii..dh lepas firdie aserap akak dia plak yg tek ober
adek pompan beta yg bename farah atiqah plak yg bikin wa penim pale
huakakakakaka
tp xla sedasat fir..terimalah seadanya fari
tapi aku xkesah pon..tu tanda aku disayangi adek2
*muntah jemaah nak?*

skang beta sudah berada di kolumpo
eh farah siap ponteng orentasi okee dari siang td
rilek aje dia tepon ayah sedara aku suh amek kat um td
gasakla kan farah?abg lg penting kan kan?
hihik

dan skang beliau ade besame2 kami
berorentasi disini plak
wkakakakakakakaka
sedeh la nak pegi esok
nak tinggal iskal,hakim,farah,hekal and opkos la my parents kan
joe pon!

seb baek pengarang jantong pisang beta ikot skali esok
kalo x lg dabel sedeh
aku syg fir wess..hee
gile ko xsyg aku yg jage dia dr kecik
aku yg besarkan
aku xtau la adek org laen kan
tapi firdie aserap selama doploh taon beliau idop
xpenah sekali pon buat aku kecik ati

dolu2 puan sofea selalu marah2 aku sbb mnjekan fir
tapi aku buat2 xtau aje
sian mom,bek ckap ngan dinding
dlu lepas spm fir beriya nak apply kt itali jgk
tetapi mem besa tidak mmberi grinlite ye tuan2 dan puan2
peras gile firdie..
alasan yg xmunasabah : nak suh fir bedikari+tanak aku mnjekan sgt

memberontak jugak firdie aserap
last2 masok mtrik kat changloon
tp besela beliau kan selemun
betukar xkire mase..huakakakaka

abes mtrik dgn nekad dan penuh sifat kelelakian
*ayat mintak lempang*
dia bekeras wess nak smbung kat itali
kalo x dia kate dia xnak stdy
*abg xpenah aja ugut2 ye fir..sifat mazmumah ni..wakakakka*

lame2 mak aku givap
fir apply u florence gune result spm
mmbazir setaon kt mtrik
tsk2
tp dia rela aje..
itulah firdie aserap kalo ko nak tau..wahahaha

mase dapat tu dia suke gile oii
melompat2 suke
mak aku dh bg jelingan membunuh dah
tapi mase tu aku rase fir tgok jelingan membunuh tu pon dia rase mcm mom kenyet2 mate je kat dia kot
huakakakakakaka

aku?
tayah kate la..gile ko xhepi
dh lame aku tunggu saat itu
wakakakaka..*xgune pnye anak*
walopon xsame u
tp kire u fir dekat dgn umah aku oke la tu

makanya kejap lagi!!!
akan berangkatlah beta dan firdie aserap ke itali
mud raye xabes lg wess
huhuhuhu
tapi tape la sbb dh pose sebulan kat sini
oleh itu..silelah pulang ke sane baje itam

adek pompan aku dh kua aura sedeh2 dah
xmcm bnyak gile plak pesanan dia
jgn la pesan skang farah,abg sedeh nih T_T
esok xtau la cemane dekat epot

semoga cepat mase berlalu
dapat balik mesia lagi..

SELAMAT TINGGAL MALAYSIA TANAH AIRKU
*ober*



No comments: