Saturday, January 26, 2013

esok = ahad = masok opis = T___T

tadaa..
dah lame baje itam xtaep2 kt sini
mlm ni dpt hidayah tibe2 nak taep.
tapi post xesaited langsung okeee..
esok dh kene setat keje setelah seminggu berpoya2 tanpa tujuan..muakakakaka

memandangkan akhir bulan 2 baru balik florence,
makanya beta tiada pilihan lain melainkan masok opis..tsk2
sedihnye idup..*ober*
xsedar diri ke ape wess umo dh 26 taon dah nih
dah tua dh bleh kawen nih..huakakakakaka
gatal seh baje itam nih..lempang sedas tau la..
blaja xabis lagi ade ati nak kawen..hahaha

tanak taep pjg2 la sbb tajuk xbest..
xremaja la cite pasal keje...muakakakakaka
mmg jenis xsedar diri..


baje itam xbleh merapu pjg2 la malam ni sbb saket kepale sangat2
banyak gile wess kenduri makan2
sume lauk daging
mmg mabeles la untok aku yang ade darah tinggi ni..saket wess kepala
mcm nak hantok kat dinding laju2 aje rasenye..tsk2.
kames aritu sedara kawen..lauk daging jgak
semalam aku wat majlis sempena muhammad hakim dh khatam qur'an..pon lauk daging jugak
tadi pegi 2 majlis kawen kawan..lauk daging jugak..
sile la pensan encik-yang-ada-darah-tinggi wesss..tsk2..

nanti la esok luse tulat bla2 bile pale aku dh xtingtong aku manderem lagi kat sini smpai ko plak yg pensan..hahahah
papaiii..

maassalamah wa ila liqo'

makhluk-asing-paling-hot,
baje itam XD

13 comments:

Nur Hafiza Rahsid said...

jaga la diri baik baik! Kalau boleh elak tu elak laa makan daging. Jamah sikit2 jek boleh. Take care ok. Rest cukup2. Cepat pulih dari sakit kepala!

Dzar said...

Jaga diri baik-baik jugak! Owh Encik Bajeitam ada darah tinggi rupanya.

Sudah seminggu berpoya-poya rupanya. Hahahah. Ingatkan masih exam tak sudah-sudah. "Lama benar", sangkaan yang salah di situ rupanya ye. Heh. Banyak benar pekataan "rupanya" dalam komen ni.

Semoga cepat pulih! And take care! Dan cepat temu jodoh! *Tesesat satu wish takde kaitan*

Dzar said...

Dan selamat masuk opis! Ahad pulak tu! :D Hekhek

beta: baja itam! said...

macik goku : mmg nak elak wess tp kalo dh 3 ari lauk daging aje apekah yg perlu pacik buat nak? pacik insan biasa xtahan godaan..huakakakakak..wess aku xpape la dah oke dh..sakses pegi opis pon td..hihik..


encik dzar : parizaserap ni kalo bab saket2 kat kepala ni mmg dia la juara..wuwuuu..iye encik, dah seminggu berpoya2 skang tibelah masenye untok migrain=masok opis plak..tsk2..btw, thanks for ur concern..err, pasal jodoh tu ape kate kite tunggu encik dzar dulu..tua setaon kan?kan? hahahaha..tapiiiii, kenape stetmen last tu parizaserap xesaited nak bace?kenapakah??whahahahaha..ampess beliau nih..once again thanks 4 ur concern i do appriciate it. ^_^

Muhammad Elhafidz said...
This comment has been removed by the author.
Dzar said...

Hahahahh. Jangan tunggu saya. Kalau tunggu saya, tak kawen sampai bila-bila la Encik Parizaserap kita jawabnya! Hahah. -Dengan kata lain, saya memang takdak plan nak kawen la tu ek- XD

P/S: Terkomen guna ekaun salah tadi. Wargha! Harap-harap tak kantois. Ohok ohok ohok. XD

beta: baja itam! said...

eh..kena kawen dulu la ni?? xpe langkah bendul kan?wahahahhahaha..xdela encik dzar wess, kita serupaaaa.....XD
parizaserap belom bepikir ke arah itu..sangattttt2 lambat lagi.hehe..

p/s *jugak* : tayah risau xkantoi pon.hahaha..kalo kantoi pon xpe parizaserap xkesah..heh heh

Muhammad Elhafidz said...

Waha! Baguslah kalau tak kesah. Makanya mulai hari ini saya guna ekaun ni lah ye. Hekhek >< Salam perkenalan semula Encik Parizaserap! Hahahah~

beta: baja itam! said...

encik dzar.. skang parizaserap kompius nak pnggil ape ni.banyak sgt name.wahahahhaha..tapi nak pnggil encik dzar jugak..hihik..
salam pekenalan semula jgak..name saye parizaserap. hee

Muhammad Elhafidz said...

Hahah. Takpa teruskan dengan Dzar lah ye wahai Parizaserap! :D Hee.. Saya pon dah tak berapa ingat kenapa saya komen guna ekaun Dzar dekat sini sebelum ni.. OWH! Rasanya sebab tanak kantoi dengan bonda saya kot. Hahaha. Ni kalau beliau baca komen saya ni bertambah saspisi lah beliau terhadap saya. Ahak ahak. Saya tidak bersalah, bonda! Saya tiada buat apa-apa kesalahan!

beta: baja itam! said...

err..bonda encik dzar selalu bace belog jgk ke?
ni haa bondaa..meh sinii meh sinii..ni encik dzar ade kt sini nihh..piat tinge dia..whahahaha..
kim salam dekat beliau tau..

beta: baja itam! said...

err..bonda encik dzar selalu bace belog jgk ke?
ni haa bondaa..meh sinii meh sinii..ni encik dzar ade kt sini nihh..piat tinge dia..whahahaha..
kim salam dekat beliau tau..

Muhammad Elhafidz said...

Hekhek. Tak tahu~ Saya kurang pasti. Tapi just in case kan~ Hekhekhek. Ok noted :D