Tuesday, September 9, 2014

student life



baru bape ari masok kelas dah gebang pasal student life.
melampau gila pangai.hahahaha
tapi yang penting esok aku free tade kelas.kehkehkeh
ari rabu yang sangat indah bagi pariz aserap.
jadual tade la padat mane. 15 kedit hour je pon.
ahad ngan isnin je la pack sikek tp kelas aku paling lewat pon abes kol 4 sengah je. tu pon satu kelas je. ari lain sume pukol 4.
indahnya hidup ini.
lebih indah daripada masok opis balik kol 5.wakakakakakaka

aku dah boleh menarek napas lega sebab ari minggu aku adalah kembali normal.
tade kelas dah ari sabtu.
gila merapu kalo buat ari sabtu.
mau tebakar sintok tuh nnt aku mogok.wakakakakakaka
tapi aku tanak cite pasal study dulu.
ape kelas baru pes week dah nak cite study2.
tunggu la esaimen2 jatuh dari langit dulu baru la tau cemane keadaan ko pariz aserap.wahahahahahahaha.

aku senang ati nih esok free manjang.
boleh la aku berpoya2 di rumah sorang diri.
ektibiti wajib esok adalah : anta+ amik Muhammad hakim pegibalik sekolah dan jugak ektibiti paling pemes pariz aserap adalah anta dan jemput anak raja a.k.a encik mafia dari opis beliau. hahahahahaha
xbagi can langsung hoii ish.
org baru nak bermaharajalela kat umah dah kena jadi drebar dia.

aku tade mood nak tulis panjang2 malam nih.
pasni nak pegi umah iskal plak ade mesorat pibg kat sana.
wakluu! pibg ape malam2 pariz aserap? wakakakakakakka
ouh sebelum aku op,
TERIMALAHH!! tulesan alien yang aku xpaham daripada iskal.



aku paham i.s.h je.hahaha


dia masih lagi meroyan bersama anime makanya aku kena paham kondisi beliau XD
tetibe sangat tules jepon. gasak awak la encik ish jangan pakai davinci kod sudah.
mau aku hantok kepala kat dinding laju2 nnt.wahahahahaha

baiklah anak2 sekalian alam semesta, pacik op dulu la.
nak merempit kerumah beliau plak.
tapi......
ade ke org merempit pakai skuter? wakakkakakakaka
asal boleh je pacik wess.

sekian terima kaseh.

saya seorang student yang hot*xsedar diri*,
pariz aserap.

4 comments:

AMD said...

bos sambung ngaji kt mana sebenaqnya??

baje itam said...

kt sintok cik. aritu aku dh bgtau. ko makan semut bnyak ke cik? asik lupa je.hahaha

AMD said...

aah...makan semut banyak..ingatkan serbuk milo..weksss oooo kt sintok

baje itam said...

bahaya gila ko wess. semut tetuka dengan serbuk milo.
tapi mane lagi sedap cik? wkakakakaka.