Sunday, December 14, 2014

hari ini hari ahad.


tadi tengahari aku kua bedua dengan muhammad hakim sebab nak pegi beli barang sekolah dia.
biasa aku  beli last minit.wakakakakaka
tapi arini aku dapat hidayah rasanya XD
sebabnya dari pagi aku duk bekurung dengan nota2 yg ade
almaklulmlah esok kan pacik exam.
awal2 tanak study kan? makanya arini mmg aku pulun abis la.hahaha
tapi tadi tengahari dah lemau ngadap nota so aku ajak anak aku keluar nak cari barang2 dia.
sume benda aku bantai beli kat dia.
baju sekolah suar sekolah kasut beg stokin alat tulis buku dan yang sama waktu dengannya.
ni cara dedi lepaskan stres tau muhammad hakim. kena besukor
huakakakakakakakaka

sebelum kua umah aku test pakai baju yang aku pegi tempah minggu lepas kat shahab perdana tuh.
ape orang panggil wess..tshirt printing? ke ape tah.
aku selai, muhammad hakim selai.
baju opkos la kaler itam.hee
itam kan kegemaran dedi.
tulisan kaler putih.
aku kata kat hakim 'kita pakai baju ni nak x?'
laju2 dia angguk sambil sengeh2
sebabnya masa aku pegi tempah baju tu dia ikot sekali
pastu asik tanya je xsiap lagi ke xsiap lagi ke?
xsabar2 nak pakai.
makanya arini kami pakai.
ramai plak yang tegur tadi kate suwit
terasa mcm artis dgn tiba2.huakakakakakakaka
perasan xpernah hilang.

kat baju aku depan belakang tulis "i'm the DADDY"
kat baju muhammad hakim plak tulis "i'm DADDY'S BOY"
oke. aku puas ati pakai baju ni.
sebab aku boleh feeling mcm artis ramai org tegor.huakakakakaka
kesian sangat nak perhatian.
ade sorang mat saleh tu tiba2 datang kat kami pastu tunjuk kat  baju aku ngan hakim pastu kate 'cool' sambil angkat ibu jari.hahahaha
lepasni nak pegi buat lagi la mcm ni.wakakakakaka

tapi pegi bepoya2 kejap je la tadi lepas angkut sume barang2 hakim yg aku rasa perlu, kami pon balik.
masok umah mak aku tecengang je.
mesti dia ingt aku pegi bantai angkot satu kedai bawak balik umah
wakakakakakakakakaka
gasaklah.
pastu pas zohor td terus je sambung balik ektibiti memerap dalam libry sampaila skang.
siap bawak sejadah sekali haa. nak bemalam kat sini ke pariz aserap? XD
semoga esok aku dapat jawab dengan sakses.
exam stret kot smpai sabtu. jumaat je tade exam
ouh betabahlah pariz aserap.
chayok2!
makanya izinkan pacik mengundur diri dulu untuk menyambung ulangkaji.
cepatlah ari sabtu T__T
xsabar nak becuti.

sekian sahaja untuk ari ini.
terima kasih.

 

dedi paling hot dialam semesta *pangg! pp sndri*,
pariz aserap.


No comments: