Friday, December 5, 2014

hari bosan sedunia



xtau nak buat apa wess.
kebosanan sedang mencurah2 hingga ke ladang gandum dah ni.
mane xbosan asik buang masa je. nak buat keje bepekdah tu jauh skali.
wakakakakakakkakaka
bosan la wess anakanda techenta takde.
anak aku ikot nenek dgn atok dia pegi Singapore.
lagipon skang cuti sekolah kan. selalunya cuti sekolah Muhammad hakim mestila berpoya2 dengan dedi tapi sebab dedi dah sambung study makanya tade cuti la taon ni.huhuhu
so sori bebeh. nnt dedi cuti sem kita pegi holiday sama2 oke.
sebab aku tade cuti makanya mom dgn dad heret je anak aku pegi holiday ngan meke.wahahahahaha
tapi xlame pon sabtu ni balik la. anak aku mane boleh lama2 bepisah dengan dedi nnt dia omsik XD
baru pegi dua ari dh tepon dah rendu nak balik kat dedi.
xmacho la Muhammad hakim manja2 mcm tu.hhaahahaha
padahal dia xtau dedi dah nanges2 bawah katil dah sbb rendu.
bosan tade org nak berpoya2 sebelum tido.muakakakakakakak
menempah tumbukan padu ke ape dedi?


dah la maksom pon balik kampong meninggalkan geng jenayah beliau tekapai2 ku kelemasann~~ sorang diri
makanya tinggallah dedi dengan boy dan yugi je dalam umah nih.
tapi mane boleh!
mestila aku impot dua beradik Daniel datang sini.
kalo aku ximpot pon meke rela ati datang menghiburkan ati beta.wkakakakakakaka
lepas isyak tadi teman iskal pegi main skatebod.
dia nih kalo aku larang bukan nak dengar ade je alasan dia.
jadi baik aku ikot je. kalo jatuh sakit2 nnt aku tambah lah sedas dua bagi berbaloi sikit dengan tahap kedegilan tarap firaun dia tuh.huakakakakakaka
tapi dia terer wess. xjatuh plak tadi.
ouh kecewa pakcik XD
kejap lagi aku yang kena sedas dua ngan dia nih kang.wahahaahaha
malam ni dia buat perangai pelik lagi.
pakai onesie kuda belang yang aku beli aritu T__T
kehulu kehilir dengan baju tu.
aku xtau nak tarek2 pipi dia sebab comel ke ataupon nak lempang2 muka dia nam puloh das.wakaakakakakkakakaka
sabo je la pacik


siriyesli aku xtau nak tulis ape.
lain pulak rasa xde Muhammad hakim kat sini.
sila cepat balik ye. balik jangan tangan kosong oke!
amik kesempatan yang ade pau nenek dengan atok sampai lebam
huakakakakakakakakakakaka
derhakanya aku.
malas la nak taip panjang2 tade mud *menipu* plak rase.
kuda belang [ko bace : iskal] dah landing dah redi nak tido
kemain lagi kaki naik atas pinggang aku kot!!
katil bukan main besar hoii ish agak la nak amik space.
tu belum haikal landing lg. ilang tah kemane dah.
rasenya tengah cakap tepon dengan tutttt *nama dirahsiakan* hahahahaha
aku nak op dulu la.
nak berebut space katil dengan encik mafia plak nih.
wakakakakakkaka
macam budak2 wess T___T
tapi bila lagi nak mcm ni. nnt anak aku balik dedi xboleh buat mcm ni dah nnt menanges anak aku tgok dedi dia pangai mcm #@$%^.wakakakakkaka
kuda belang, gue datang. awas lo! XD


samat tido sume orang.papaii






saya bosan tapi masih hot,
pariz aserap.





No comments: