Sunday, February 7, 2016

satisfied


tadi aku dengar lagu baru simple plan.hee
kini, pacik tidak frust lagi.
terima kasih simple plan.wahahahaha
nampak gaye simple plan mendengar rintihan hati pariz aserap.wakakakaka
it brings back my old simple plan. my 14 years ago back then when I was 15.
hidup pop punk/punk rock!!
2002 til now and im still ur diehardfan,guys :)


aku tanak tulis panjang pon saje nak gebang lagu baru simple plan je.hihik
kerana telalu esaited pacik letak sekali bidio dia kat sini.
tajuk lagu dibawah adalah 'opinion overload'







meh la sume orang join aku layan SP sampai pensan.wakakakakaka
xsedar diri je nak layan sampai pensan. siang nanti aku masih kena bekerja oke. ari ahad adalah bekerja di Kedah ye anak2.
isnin selasa cuti raya cina. ikotkan ati nak je aku buat cuti stret tapi apakan daya....tsk3
ahh mana remaja la ckp pasal keje skang.
meh kita layan simple plan sampai lebam dulu.
lagu 'boom' pon best wess.
pendek kate simple plan mmg osem ah.
pacik membuat pilihan yang tepat nih untuk jd diehardfan.wakakakakakaka
jgn buat lagu yg boleh buat peminat tegar ni sakit jantung lg ye XD
summer paradise aku boleh maapkan lagi espeseli yg duet dengan taka dari one ok rock tuh. hee aku suka versi tuh.
tapi I don wanna go to bed tuh..... T____T  *troma teruk*
walopon aku sentimental suka denga lagu yg boleh buat ko tido, tapi when it comes to simple plan, pop punk/punk rock all the way bebeh. wahahahahaha
nnt kalau datang nak buat konsert kt mesia sila la roger aku oke
kesian haa dari dulu nak tgok simple plan live nih.wakakakakakaka
suara pierre best gila xtipu. live ke x live ke suara dia menten best


ko nak tau satu kebenaran x?
walopon aku selalu perasan hot. aku kate paul walker pon hot *mcm aku.wakakakaka* tapi ko tau x definasi sebenar hot tu mcm mane?
the real definition of hot is PIERRE BOUVIER. *sape xsetuju aku sumpah dia jd peti ais*


oke la pacik dh nak op.
tipu je kate tanak tulis panjang.wakakakkaakka
ade mase nanti kalau sifat rajin datang melawat dalam diri ini aku tulis la lagi kt sini.
sampe ketemu lagik yuk
doakan aku mengharungi hari ahad di opis dengan tabah.wakakakaka
papaiii






peminat penetik simple plan,
pariz aserap yang hot XD





No comments: