Sunday, February 21, 2016

sukati kau lah,nak

aucak! bajeitam datang lagi *buat bunyi iklan tora*
aku baru dapat perutusan dari bigbos tadi isnin ni aku kena pegi Terengganu.
hoyeh!!
mestila best kan? teganu kan ade sotong goreng tepung.hihik
lama dah wess aku nak pegi sana.
aritu Muhammad hakim ajak tp cuti sekolah kan musim tengkujuh sana makanya xdapat la pacik berjimba2 dengan hakim kat sana
kompem beliau jeles nih dedi dapat pegi sorang2
selamat tinggal bebeh.awak kena pegi sekolah ye biar dedi makan sotong tepung sorang2 je.wakakakakakaka


paling aku esaited pegi sana sebab aku suka pegi dekat state libry dia
tu tempat peberet aku la
aku dulu suka sangat teganu sebab negeri dia bnyak tempat2 cantik
lepastu dulu aku pegi sana xde pon mall besar2
tapi skang member aku si lin tu kate skang ni bnyak projek nak buat mall kat sana.
dah xbest la nanti.huhuhu
aku paling suka kat kampong cina tuh. setiap lorong dia ade seni.
ramai je org pegi amik gambar kt situ. cantik kot
ade lorong yg ada org letak padlock kt situ
ada satu lorong tu dia letak payung banyak2 kat atas. warna warni. cantik sangat
pastu ada jugak lorong yang dia letak phone booth lama warna merah
apesal aku mcm promot teganu je nih?
taon ni taon melawat negeri mane ek? wakakakakakakakka
tu aku belum masok part muzium dia lagi.
pastu masjid Kristal kat taman tamadun islam. dalam tu siap ada bnyak replica masjid2 lain yg pemes.
kalau ko xbekesempatan nak pegi india, ko amik je gambar depan taj mahal kat taman tamadun islam tuh.wakakakakakaka
pendek kate aku mmg selalu suka datang teganu.


tapi......
apesal aku tulis macam aku nak buat pogrem makan angin ek?
ko kene pegi teganu sebab kerja oke pacik!
ai ripit...kerja! bukan bersiar2 ye.
*terus menangis air mata darah*
kalo aku ajak adinda sayam ikot agak2 dad bagi x?
mane best la nak jalan2 sorang2
terasa mcm kesiannya diri ini. tsk2
at least kalo ade fir best la sikek aku nak kua jalan2 cari makan nnt. hee


lepastu kan, tadi aku agak kompius la
aku bukak pesbuk pastu ada meset. bila aku klik meset tuh.
tadaaaa!!!
ada org marah aku.
mula2 aku baca aku ingat dia salah sent
tapi bila dh abis baca pacik kompem tu mmg dia tulis kat pacik,nak.
masalah problem dia adalah, apesal tiba2 xde ribut xde angin tiba2 aku kena bash?
nak kate aku kacau dia, aku xpernah amik tau pon pasal dia.
even pkir buruk pasal dia pon aku xpenah
dia kate aku selfish, self center, IQ low,childish,becakap benda2 xcermin diri sendiri pastuh ape tah lagi tadi.
aku pon xtau la kalo dia nih ade kecelaruan identity ke ape mende
kalo aku pegi kaco idup dia aku paham la kot kalo dia nak marah aku
masalah kat sini adalah aku xde pon meset dia merapu2, komen pesbuk dia pon aku xpenah.
last2 pacik jugak yang kena,nak. nasib ko la pacik.sila la terima dengan redho.wahahahaa
ce ko pikir logic la kan, ko ade kawan pesbuk.dia add ko.ko approved
pastu mcm biasa je xde la meset sgt pon xde komen2
pastu tiba2 dia dtg meset ko serang2 cakap mende negetip pasal ko sedangkan ko xpenah becakap pon pasal dia samada dalam pesbuk atau luar pesbuk. penim x kepala ko tiba2 dpt mcm nih? hahahaha
aku xtau la dia bace ke x nih.
aku xharap pon dia baca. tapi kalo dia baca pon aku xkesah
macam2 jenis manusia la aku jumpa atas muka bumi nih.
pelik2 je perangai.
naseb baek aku dah 29 taon. kalau aku masih bedarah panas aku rasa aku xboleh terima org dtg serang aku tiba2.
gasak la wess. kalo ko hepi mcm tuh teruskan je la.
selfish ke self center ke IQ low ke, aku hepi je dengan life aku.
aku penah kot ckap kat belog dulu, I am me.no excuses, no regrets and nobody said u had to like it!
SO.... :)


oke la sampai disini saja beta merapu.
siang nnt kena masok opis
semoga aku sakses mengharungi sunday blues dengan jayanya.tsk2
isnin adalah kebahagiaan
Terengganu~~~ here I come bebeh! hihiks


p/s: sakit gusi xhilang lagi wess T__T




masih dan tetap hot,
pariz aserap.

No comments: