Friday, February 5, 2016

what to do?

pepagi ari dh ngadap belog. ngigau apekah pacik?
sebenarnya aku xtau nak buat ape.tu pasal tjuk di atas mcm tu.
dari tadi xtido2 makanya marilah kita merapu dekat belog lgpon dh lame xtulis2 kt sini
takot pulak korang dh rendu aku.wakakakakakaka
ade sape2 rendu bajeitam-yang-hot ni x?
malu la tu nak angkt tangan XD
disebabkan tanak bg ko rendu lebih2 meh la aku apdet pekembangan semasa diri ini
tapi aku mane ade pekembangan semasa.wakakakakakakka
super duper bz wess. sangat boring bz pasal opis.tsk2
xnak ckap pasal opis! ari jumaat diharamkan becakap pasal kerja ye anak2
ini adalah polisi aku yang sgt penting.wakakakakaka
dah bape ari dh aku bukak belog nak tulis2
tapi lepas sign in tuh aku pandang je belog lepas tu sign out.
esok bukak lagi lepastu sign out lagi.
mood xde wess nak tulis belog.
arini aku dapat hidayah nak tulis jugak2 sebab takot ko rendu aku sampai sawan nnt.wakakakakakakka
aku dari lepas subuh tadi tegolek2 je xtau nak buat apa.
nnt lepas jumaat sedara aku buat majlis cukur jambul
tapi aku macam MALAS nak pergi. hahahaha
aku nak duk umah je kot arini. xde mud la nak keluar
tapi kalo detim mood aku laju je datang. huakakakakakakakaka
sekeh pale ko kang pariz aserap!


aku xsabar nih tunggu minggu depan.hihik
mengapakah? sebab adik sayam nun jauh di Florence akan pulang ke kampong halaman *mcm raya je rasa dia XD*
gila ko xsuka. bukan balik sejap2 mcm dulu.
balik besama beg besar menandakan beliau sudah abis.
aku hepi mcm nak buat pulut kuning nih. tapi sayangnya, sebab....
aku mane reti buat! wakakakakakakakakka
ahh xsabar xsabar.
lepasni barulah ceria hidup pariz aserap bila dh cukup kuota
sakses jugak beliau mengharungi 5 tahun sorang diri...walopon... tettt! XD
yey! tepuk sikit untuk firdie aserap.hihik
hilang penim kepala mak aku lepasni tayah denga ade org omsik lagi dah
wakakakakakakakakka


lagi 5 taon aku la plak yg kene hadap Muhammad hakim nnt.hahaha
awal2 kot dah bgtau aku 'nnt kalau la.kalau tau dedi. kalau hakim dpt stdy obersi dedi kena ikut tau'
apekah Muhammad hakim?
wakakakakakakkakaka
aku rasa dia kompius la. dia tetukar dedi dia dengan zeti Aziz rasanya sbb tu dia ckap mcm tu.huakakakakakakakkaa
dia ingt aku cop duit ke? adoi la anak aku.
dedi senyum je la xdapat bekata2 denga ayat beliau.hahahahaha
sekarang ni beliau asik potpet2 pasal hal sekolah je la
tiap2 hari ade je cerita.
kadang2 aku kat opis lagi dia dah kol dah cerita arini mcm mane kt sekolah
best wess denga cite dia.
aritu kawan2 dia datang rumah. aku xnak la kacau orang2 muda besembang *tuanya rasa diri ini* so aku buat la mende lain yang semestinya xde pekdah
lepastu Muhammad hakim panggil 'dedi, mai la duduk kt sini' sambil tepuk2 kusyen sebelah dia.
terasa sangat istimewanya *ko baca : kanak2 riang* diri ini.wakakakakaka
dia tuh suka ati dia je.
aku xnak kacau meke sebenarnya sebab nnt mane best nak becerita kan kalo aku ade.pacik memahami ye anak2! pacik pon penah remaja XP
tapi korang kene paham oke pangai anak aku yang spesel kes nih.
beliau adalah xde rahsia dengan dedi
makanya kawan2 muhmmad hakim sila la tabah.wakakakakakaka
tapi aku tgok tb je la xjoin pon meke sembang kdg2 menyampuk sikek.
lepastu aku denga mcm mereka tengah soksek2 bisik
aku pusing la tengok. dorang stop pastu senyum
lepastu hakim dengan kompiden bocorkan rahsia
'dedi, depa tanye nak panggil dedi ape?'
hahahahaha.somel wess pangai meke nih


aku suh dia panggil pacik tp dia xnak. dia kate pacik mcm tua sangat
last2 panggil aku ankel.
wesss ankel dengan pacik tuh x ke sama uitt?
masalah jugak budak2 nih.wakakakakaka
gasak korang la. jgn panggil aku abang dh
mau sawan aku nnt.


aku kene stop dulu nih. xsempat nak abis merapu2 kt sini
tapi semboyan sudah berbunyi nak kena keluar pulak
ni bukan semboyan sembarangan oke
kalau aku xsegera mau runtuh rumah kena bom dengan mafia.wakakakakakka
aku nak kua dulu la iskal dh sampai
aku nak kena teman dia pegi mane tah. ikut je la pacik
x ikot kang aku jugak yang kena hadap muka masam beliau.hahahaha
pagi2 dah buat onar serang pariz aserap yang sedang berMALAS-MALASAN atas katil.wuwuuuu
aku tulis belog nih dr pukol 6 50 oke kalo ko nak tau
lepas tulis tajuk aku golek2 dulu.lepastu tulis sikek golek2 lagi
siap pegi mandi dulu.wakakakakaka
sampai la skang nih.
tapi lepas dengar bunyi semboyan terus je jari pantas era pacik kembali
laju mcm keteapi aku taip.wakakakkakaka


dah la aku op dulu.
nnt pacik merapu lagi.
tapi xtau la bilanya XD


sekian wabillahitaufik wal hidayah assalamualaikum warohmatullahiwabarakatuh




ilalliqo'








saya sangat hot,
pariz aserap.





No comments: