Monday, February 15, 2016

takde tajuk



atau lebih tepat lagi malas nak pkir tajuk.hahahaha
makanya mcm biasa la pacik serahkan pada yang pakar nak letak tajuk ape pon.
tujuan aku menulis belog pada hari ini adalah untuk mengadu bahawasanya aku adalah demam! muakakakakaka
wess aku demam betul nih.
tapi arini dh oke dh td aku pegi je keje xamik mc pon
selagi mampu bekeje pacik bekeje,nak. rajin x pacik? hahahahha
aku xtau punca demam tersebut tiba2 je badan aku panas gila tp aku rasa sejuk sangat sampai pakai baju banyak2 lapis feeling dok obersi XD
dah demam teruk mestila g klinik kan? ko gila xnak pegi.
mafia kot suh aku pergi.kalo x pegi kang naye aku kene bekhen dengan dia.wkakakakakaka.ampon iskal
tapi arini dh oke dh xde sakit badan. kalau x malam2 sebelum tido tuh xtau la wess rase cemane tp sakit gila kot badan.makanya pacik membantai ubat tahan sakit dengan rakusnya.
Alhamdulillah arini oke.cume tekak je buat hal.saket nak telan makanan.
terasa mcm bebi nya diri ini bila kena makan bubur je 2 3 ari.wakakkakakakakaka
ini namanya apa pacik????
ini namanya xsedar diri! wakakakakakaka
jangan risau aku xskip ubat tau.sebab ade nes mafia yang menjaga pacik.
pacik tanak amik risiko.wakakakakkaka
ampon bebeh nnt ai belanja u kepsi okes? XD


lepastu tadi ada member meset aku.bahasa dia buat aku menyirap
bukan sebab dia kurang ajar ke ape
tapi cara dia taip tuh ya allah ko dah umo berapa?
apesal taip mcm kanak2 riang? aku xpaham kot
seb baek pompuan yg taip kalo laki aku dh hempas tepon dh.wakakakakaka
geli la wess taip mcm tuh
contohla kalau ko nak taip 'pon/pun' dia bantai 'pown'...'lah' jadi 'larh'
'kau/engkau/ko' ='kow', 'aku' = 'akuwh'
wat the fish????
apesal ko nak buat bahasa makin komplikated?
mitak maap wess sape2 suke taip mcm nih tp aku mmg xsuka.
ko nak taip kt org lain xpe kalo kat aku mmg aku sound terus
kita skang ni pon taip dh merapu2 dh ilang bahasa asal kot. ko nak tambah bahasa makluk asing ko lg ke? ahahaha
siyes la tensen aku.aku tgok ayat awal2 dia aku terus delete lepastu aku bgtau dia taep elok2 sbb aku xpaham.
boleh je pon dia bgtau elok2.
penim pale pacik tau.
ko jgn buat pangai mcm tu ye? nnt aku babap pakai tukol besi kt kepala ko baru ko tau aku ni hot ke x *kaitan yang arif?*
wakakakakkakakakaka


aku rasa betul la org kate, time xsehat nih semua mende xkena kot
pacik xboleh emosi tau nnt xhot la bajeitam
tapi td aku dah teremosi dalam ati masa pegi meeting.wakakakakaka
biasa lepas meeting mmg ade meke sedia makan. tgok la kalo meke malas kuih aje la rezeki ko nak. kalo meke rajin nak oder best2 dpt la nasi minyak ke nasi ape bende pon la.wahahahahaha
aku kan sakit mulut makanya aku xmakan la. tp td aku pegi dgn dad
so aku tunggu la dad makan sambil ckap dgn kawan2 dia
aku duduk je bace buku
pastu ade sorang ni dtg makan sebelah aku. lepas dh abis makan tu dia sendawa xhagak wess
ya allah aku rasa nak lempang muka dia.wakakakakakaka
oke. ni mmg mende siriyes dalam idup pacik
aku xsuka sape2 sendawa kuat2 depan2 orang. aku paling pantang mende nih
tapi siriyes wess kat melesia aku paling bnyak jumpa org mcm nih
aku xboleh oke. aku xtau apesal.
jangan kate orang lain la. sedara2 aku belah ayah aku tu ade je yg mcm tu
kadang2 xmalu kot dtg depan org pastu sendawa kuat gila
aku xboleh wess.aku geli mcm tu xtau apesal
dari aku kecik mak aku ajar jgn sendawa depan org. kalo 'ter' tuh kena cepat2 mintak maap.
aku pon xtau apesal mak aku aja aku pelik2 mcm tu.wakakakakka
tp sampai besar aku pantang orang sendawa depan aku.
dulu masa masok matrik tuh aku rasa hazab gila wess
rumet aku jenis yg mcm tu. menderita jugak aku menahan pekung didada.
wakakakakakakakkaakka
tapi mana boleh aku teseksa sorang2. ini tidak adil!
makanya aku amik keputusan bagitau dia pasal nih. dia oke je lepastu dia xde la berubah seratus peratus tp atleast xde la dekat ngan aku dh masa dia sendawa.wahahahahahahaha
bukan aku kate xboleh sendawa tapi bnyak yg aku jumpa yang suka buat depan orang xkisah kt mane2.
makanya td aku mmg bedmud je sementara menunggu apak ku sudah makan.
satu lg siriyes aku cakap, kalau perempuan sendawa kuat2 depan orang sumpah huduh wes.
makanya adik2 jangan mcm tu ek? nnt elok2 org nak ngorat ko terus kensel xjadi. wakakakakaka
ke orang lain xkesah? aku je pelik kot?


aku nak tulis banyak lagi nih tapi dah xmampu menahan kesakitan
gusi aku bengkak wess pastu saket gila xboleh kunyah pape.
mmg bubur je la santapan pacik. campur ulser lagi dlm tekak.
tuhan je yg tau mcm mane rase mabeles tuh.
aku pon xtau nak ckap sakit gusi tu ke yg lagi sakit atau sakit tekak yg ade ulser bnyak2 tuh.
sebab sangat sakit T____T
ini nama dia apa anak2?
namanya tuhan nak hapuskan dosa2 kecil *aminn*
besyukurlah pariz aserap wess, sakit mulut je pon. tu pon dh bising bgtau satu dunia.
lempang kang pacik nih!


okelah.baik aku pegi bemuhasabah diri dulu.hahaha
xtahan la gusi bedenyut2.
doakan aku cepat sembuh dari derita ini.wahahahaha


sekian saja dari pacik. hingga betemu di lain waktu. papaiiii








walopon demam tapi tetap hot,
pariz aserap.





No comments: