Sunday, July 3, 2016

bola lagi XD



selagi xabis euro 2016 nih ko pasrah je la tengok aku jadi pengulas sukan.hahaha
pukul 3 tadi match itali vs Germany. baru habis oke.
dan itali adalah kalah. jerman menang penalty 6-5
semalam kemain ko mengharapkan itali kalah kan pacik?
tapi tadi perasaan patriotik aku datang tanpa sedar XP
so kesimpulannya, pariz aserap + jerman = a big no no
wakakakakakakakka
aku memang xpenah sokong jerman aku pon xtau apesal.
maaplah ozil tapi pacik xde feel dekat jerman walopon jerman menang tadi tapi memang dari awal start match aku sokong itali.wakakakakaka
mom!! lihatlah pariz aserap akhirnya sokong negara mom. terharu x?


sebelum bukak tv aku dah betekad *kemain ayat ko* nak sokong team jerman
lepastu bila jerman serang naik kat goalkeeper tiba2 aku 'nooooo!!'
makanya I realized where my heart truly lies. hahahaha
aku rasa match nih paling best kot. dah la heret sampai masa tambahan 30 minit. lepastu penalty pulak.
cumanya itali xde rezeki.
yang penting buffon best!! hahahahaha
berbeza oke match itali vs jerman dengan itali vs spain
wakakakakakakak
xabis lagi spain ko pacik.
tapi siriyes berbeza memang berbeza. iklan trivago tiba2 XD
itali + jerman = dua2 main laju. xbosan tengok.
itali + spain = ko jawab sndri la.wakakakakakakkaka
so, walopon kalah aku rasa itali main sangat best td. players mereka sangat bekerja keras. xmalas.
tapi aku tetap nak puji buffon lebih boleh x? hahaha
aku minat oii dia nih. harapnya dua taon lagi boleh tengok dia main lagi kat world cup.
sila jangan besara lagi ye nnt pariz aserap rendu. wakakakakakaka
yang penting nanti Portugal vs wales. semoga Portugal menang.hee


enough pariz aserap.. enough!! sila kembali ke alam reality oke
subuh xsemayang lagi hoii dah pukul berapa. astaghfirhullahal'azim dia nih
dah la aku nak semayang dulu.
papai....




saya-yang-sangat-patriotic-hari-ini,
marco *dan2 letak nama atok aku*

No comments: