Tuesday, September 10, 2013

aucakkkkkkkkkkkk!!!! hihik..
wahh dah lama xmenulis kat sini rasa malu plak..muakakakkaka
awal2 dah mintak terajang XD

arini beta free makanya boleh la berpoya2..
tapi berpoya2 dalam opis seorang diri je la..tsk2
pagi tadi je mesorat kejap pastu aku dah tekial2 dlm bilik nih xtau nak buat ape..
nikmat oii rasa free macam nih..bukan selalu dapat nih
baru tau nak rasa besukor dengan waktu free kan pariz aserap??
tapi kamis nih kene outstation lagi T____T
tape2..outstation tu anggap aje la pegi holiday..huakakakaka
sedihnya hidup ini..tsk2

skang kene pulun kerja dulu sebab nnt november beta sudah cop awal2 nak amik cuti..muakakakakakaka
cuti sekolah kan? anak aku cuti jadi dedi dia kena cuti jgk barulah sehati bedansa..hihik
dan semestilah cuti yang panjang..peace2!

skang umah sunyi wess..huhuhu
adek2 sayam beta dah setat sem baru dah makanya tinggallah dedi dan muhammad hakim saje kat umah.
firdie balik florence ari sabtu aritu dengan beni..haikal ikot jugak makanya aku berdoa aje la umah kat sana xruntuh..wkakakakakaka 
tambah dengan gabriel lagi kat sana sila imejin la sndri..hahaha
nih first time aku xbalik skali kat sana dengan fir makanya apa lagi dekat epot beliau membuat drama air mata la..huakakakakakkaa]
adoila firdie aserap..ingtkan dah besar dah xde mcm ni dah..
lagi bape taon je pon dah nak jadi dokter..kalo mcm ni pangai mau menangis patient dia XD
beni pon sedih2 je nak balik..haa budak nih aku risau nih.
harap2 abg dia xbuat hal lagi la.
haikal ada kat sana kira ok la kot..ke x oke? aku pon kompius..wahahahaha..
tapi cuti sekolah nnt aku dah janji dengan fir+beni+gabriel aku nak pegi sana..
makanyaaaaa
silala bekerja dengan tekun pariz aserap!
hakim pon dah tau dah destinasi percutian dia bila cuti sekolah..
xpergi lain dah..florence aje la sejak 3 4 taon yang lepas..wkakakakakakaka
tapi dia suka sebab buleh jumpe gepren dia, si katty..
ampun muhammad hakim dedi main taram je..hee

parah atiqah pon dah balik um ari ahad aritu..
dengan perginya beliau makanya tadela aku menderita jadi bahan esperimen kpop lagi..lega pacik..wkakakakakkaka
ampon adek sayam..
tapi tayah lega sangat la pacik, nnt tiap2 minggu kompem dia balik..
jgn dia bawak balik sekali perangai pelik2 sdah la..
xlarat aku nak layan perangai merapu dia..
aritu sblum balik kl dia ajak aku pergi teman dia beli barang2..
ya ampun aku rasa aku boleh apply jadi pakgad kat situ la sementara tunggu dia soping..wkakakakakakaka
ikotkan ati nak je aku tinggal dia kat situ sorang2..tapi mane buleh nnt kalo kena culik mcm mane? *apekah?*
tapi sape2 culik dia kompem mnyesal..wakakakakkaka
sebab tu aku malas nak pegi ikot dia beli barang..
kalo takat kena bayar tu aku xkesah..
tapi aku xsuka tunggu dia pilih2 cari2 barang..sbb kalo aku, sblum keluar tu aku dah set nak beli ape so smpai sana aku main capai aje..
ini tak wess..smpai sana baru pikir ape nak beli..mane tak seteres pacik nak..
sudahnya aku tepon iskal suh dtg..kami siap pegi main boling okee!!!
aku adalah jarang dan xsuka main boling ye anak2 sekalian..tapi sebab nak tunggu adek sayam beta, beta redah saja..wkakakakkakakaka
dah nak bayar baru aku suh dia tepon..
pastu lagi dua round nak abis main dia dah tepon kate dh sudah..
sila la tunggu ye beta tengah best beradu tenaga..wkakkakakaka..

tapi skang sunyi gila umah..tinggal aku, hakim ngan iskal aje..
iskal lagi la sunyi satu2nya adek dia  yang selalu buat bising kat umah dah xde pegi florence jgk..
jangan nangis ye ish nnt makin sepet xcomel..hihik
beliau sangat bz arini..
semangat waja gila bekerja sbb nak amik cuti jgk nnt..wkakakakakakkaa
peningla kepala abah nnt nak layan karenah dia nak mintak cuti..hihik

tapi...
aku dah rendu mereka2 itu wess..cemane tuh? 
xsmpai seminggu dah rendu..ober gila pacik nih..tp nak buat cemane pacik mmg sentimental value sikek..hahaha
tadi bosan2 aku tgok runningman..tingat plak kat parah atiqah..
aku tepon dia bgtau aku tgok runningman yang baru kuar nih yang ada ramai2 tetamu..episod 162 kot..
dia angkat tp ada dlm kelas.
boleh x dia xnak letak????? xnak letak sbb nak ckap pasal running man =.='
oiii adek sayam ni nak blaja ke nak masok runningman?
wakakakakkakakakaka
aku paksa dia suh letak baru dia letak..
lepas abis kelas cepat2 dia tepon aku nak ckap pasal tu lagi..
xkan smpai dasat mcm tu pangai adek aku??
kena sumpahan kum2 ke ape?wkakakakakakak
adoila..lawak gila parah atiqah..
mcm mane la zarith handle dia nih nnt..tah2 zarith kene jadi bahan esperimen macam aku jugak..huakakakakkaka
bongeknya pariz aserap..

dah la xnak merapu dah..
beta mahu beristiherat dulu.lagi sejam nak balik nih..sila la cepat masa berjalan xsabar nak nak balik umah nak landing atas katil..muakakakakakka..
arini walopon tade keje tapi pacik adalah letih ye anak2..
faktor usia kah??
wahahahahha..

tadi iskal belanja makan sushi..
arghhhhhhhhhh!! sorgaaa!
aileb sushii..
ailebiu iskal..
muakakakakkaa..
aku suka yang dia gulung panjang2 tu pastu letak crab stik kat dalam pastu potong2 jadi bulat2 dengan yang ada mcm telur ikan bnyak2 kaler oren kt atas tu.yang ada shrimps kat atas tu pon sedap..
tapi aku mmg makan semua jenis pon..wkakakakaka..
yang ikan mentah aje aku xmakan..
tapi paling best adalah sushi tako a.k.a octopus..arghhh! sedap2 *heaven*

bila dh masok bab sushi ni bahaya nanti xsmpat tunggu pukul 5 aku dh kuar dulu dah cari sushi..wkakakakkaka
xboleh wess aku mmg suka sgt..
xtau la tadi iskal bayar berapa sbb aku makan bnyak..hahahha
esok sila la belanja lagi encik ish XD

sila la berhenti merapu pariz aserap..
pacik mintak diri dulu nnt kalo xbz aku tulis lagi..


p/s: kames adalah pergi perak = outstation = penim kepala mnyerang =.=' 

sekian terima kasih.




beta yang hot,
pariz aserap.





No comments: