Tuesday, September 24, 2013

sushi lagi

tadi lepas anta muhammad hakim balik umah aku merayau2 sorang diri pegi mall..
nak ajak encik mafia bermata sepet tuh awal2 lagi tadi dia kata xkua lunch ari ni sebab kene pegi mane tah.
makanya merayau2 la pacik seorang diri tanpa tujuan dan faedah.
tapi ape ade hal kan.muakakakakka..

tengah jalan2 tengok kiri kanan pastu tetiba nampak satu gerai..
mcm rumah tapi kecik2 aje..siap  buat dari buluh bagai.
xpenah nampak plak sebelom ni..baru kot.
aku saje pegi jalan tepi umah kecik tuh nak tgok dia jual ape.
sushi rupanya..ouhh wat the heavennn..huakakakaka
tanpa membuang masa dan tenaga terus aku terpacak depan kedai tuh..
rasa mcm nak mintak tumpang duduk kat situ aje smpai gerai tu tutup..
huakakakakakkaka
xsenonoh okee perangai pariz aserap!
tapi nak buat mcm mane aku mmg hantu sushi..
tengah aku duk tgok2 nak pilih2 yang mana pastu dtg budak pompuan yang jaga gerai tuh....

beliau : yes sir, wanna buy sushi?
aku : yang nih beli 3 free 1 ek?
beliau : ? ? ? 
aku : *buat xtau reaksi dia* ke yang mane free nih *gelojoh nak mmpos* huakakakakaka 
beliau : aah yang ni  kalo amik 3 free 1

makanya aku amik enam..dapat free 2 jadi 8..hihihi
napsu dekat sushi melampau2 wess..
dah la dh beli 8 pastu aku bantai amik temaki plak 2..alaa yang gedabak besar dia  bungkus dalam seaweed yang bentuk mcm kon eskem tuh..
haa untuk sape2 yang xkenal tuh, inilah dia temaki..



gamba di atas adalah dari google ye anak2..
indahnye donia kan dpt mkn sushi..hee
lepas dh bungkus2 bayar2 segala aku pegi singgah cool blog kejap beli ice blended sour plum..
heaven berganda2 oiii..
pastu terus memecut laju balik opis nak makan sushi cepat2..

tapi disebabkan kesabaran tu xde makanya aku bantai makan dalam kete je..
huakakakakakakka
xtau nape pangai aku mcm ni wess..tsk2
tapi apakan daya napsu makan terhadap sushi melebihi segalanya..
dalam kete aje aku dah abiskan 2 temaki tuh..
siap sempat kott bukak plastik kicap tuh tuang2 dulu atas sushi sebelum makan..
terer kan aku??wkakkakakakakak
dah abes dua2 temaki aku bukak plak sushi yang beli 3 free 1 tadi XD
abes dua lagi..

xsmpat nak bukak lagi dh smpai opis..

makanya to be continued dalam opis la plak...wkakakkakaka
masok bilik terus letak atas meja pastu ape lagi..
kasi ngap! la oii xkan nak tgok je plak..
lepas dah abis dua lagi baru aku tingat nak amik gamba nak letak dlm blog..
makanya tinggal 3 aje lagi..
inilah dia sushi2 yang beta gemari...

tadaa!!!! 

dua sudah makan tinggal lagi tiga *tiru lagu 10 budak itam*


tapi 3 tu pon xlame..lepas amik gamba terus aje masok dalam perot.
wkakakakakkaka..
lepastu opkos la kenyang kan? dah semua sepuloh2 sushi masok dlm perot aku terus aje rase mengantok tahap gaban z  tebelah dua * ko merapu ape nih wess pacik*
dah la minom ice blended wess..
rase mcm nak hantok pale kat meja sebab sengal gile rase kepala..
tapi best!!!!
yang paling peberet bagi pariz aserap adalah sushi ini :

tako a.k.a octopus..dap nye dap nye XD
 
aku beli octopus tu aje pon dah 3 bekas..
aku pon xtau mcm mane aku bleh abeskan semua dengan sekelip mata..
kene rasuk dengan jin ape pon aku xtau..wkakakkakaka
tapi sedap laaaa...
dan sekarang!!!
beta adalah mengantok+malas nak buat kerja T__T
mau xngtok temaki aje aku dh bantai 2..tmbah 8 bekas yang lain
oleh itu marilah semua orang kita pakat tido dalam opis ari ni..hihik..

aku dah ade idea jiniyes nih lepas makan sushi..
minggu ni parah atiqah balik umah aku nak suh dia buat sushi la plak
dik, abg sanggup ni nak teman farah beli brg2 nak buat sushi ni..
haa teharu x? teharu x? wkakakakkaka

oke..mase untuk merapu sudah tamat.pukol 3 ade meeting T_T
oleh yang demikian pacik mengundur diri dulu..
bersedialah untuk tidur dalam bilik mesorat!!!
marilah kita menadah telinga di bilik mesorat plak ye anak2..tsk2
ganbarimasu marco-kun *tetibe sangat* XD

ma'assalamah wa ilalliqo'



beta yang hot *str8 face*,
marco.
 
 
 

1 comment:

Nur Hafiza Rahsid said...

ko berapa lama dah wess tak jumpa sushi? Wakakakka dasatnya pacik.. aku masih tak boleh lagi ni wess makan sushi dah berapa kali kucoba menelan.dari sushi tesco sushi kedai2 kecik sampai sushi king. tapi tak boleh? sebab seaweed tu ke?ke sebab beras sushi tu ke? tp memang x boleh.wakakka.sudahnya aku makan yg macam sayur ke kacang ntah warna ijau tu? Haa tu je mampu.