Sunday, September 15, 2013

senyum...xperlu kata apa2

semalam aku pegi kenduri kawen sorang kawan..
budak kelas aku masa form 5 dulu..
besela kalo pegi kenduri kawen kawan kan opkos la jumpa dgn kawan2 lama yang lain jugak..
dan aku opkos la pegi dgn iskal sebab beliau pon satu kelas ngan aku jgak dulu.hihik
ajak muhammad hakim skali tp beliau bz siap2 nak ikot anti farah kua jenjalan.aku jnji ngan dia lepas abis kenduri aku join..
kan betol ramalan aku..parah atiqah balik minggu ni..muakakakaka..
 
dekat kenduri tuh best la dpt jumpa balik ramai bebudak kelas dulu..
mostly yang pompuan semua dah kawen dtg ngan asben memaseng..
ade yang dh ade anak pon..
yang laki pon ramai jgak yang dh kawen..
xremaja tau kawen awal2..huakakakakka
awal tengkorak je umo dah dua puloh nam oii pacik!
memandangkan aku paling pemes *perasan nak mampus* makanya asiklah bebudak nih tanya bila nak kawen..bila nak kawen..
sebetulnya aku dah penat denga soklan tu..wahahahahah
ko tanye lain xbleh ke wess? tsk2
jawapan aku steady je dari dulu smpai sekarang, "ntah"
huakakakakakaka
itu je jawapan paling sesuai dan paling hot dlm dunia XD
tetibe plak ramai yang bagi nasehat tips berumah tangga (?)
yang jadi dokter love pon ade..
mcm2 la dorang membebel..
yang kate aku memilih pon ade..hahaha
pendek kate maseng2 membebel mcm mak tiri la..wkakakakkaka
siap bagi tips nak cari pasangan yang xbleh tahan tuh 
"kalau nak cri pasangan cari yang bleh terima kita seadanya baik buruk kita, blablabla....."
tetibe je aku rase mcm dia copy ayat mak aku je..hihik
aku pandang iskal, dia garu2 kepala pastu angkat bahu.

lepas makan sempat la amik2 gambar dengan pengantin+bebudak nih
pastu aku mintak diri nak balik dulu..
bising je dorang xbagi balik sbb nak lepak2 lagi..
"alaa xbujang la balik awal2 ngalahkan org dh ade bini"
-"sorry wes tapi dah janji ngan anak aku nak keluar ni.lain kali ek kita lepak lagi"

dorang muka blur aje..
"anak?"
huakakakakakakakka.
beta suka reaksi itu..
mesti dia rasa mcm "apekah???beriya aku bagi nasehat td"
huakakakakakakakakakkaka..
lepastu soalan dtg betimpa2 la..
makanya beta cuma, senyum! xperlu kata apa2..hekhekhek 
pastu terus salam2 minta diri pastu balik meninggaklan mereka2 itu dengan seribu persoalan..

siriyesli aku letih dh denga soalan bile nak kawen ni..hahaha
yang paling xaci, even aku kua dgn iskal sekalipun aku sorang je yang kene tnye..
kenapakahh??
ini adalah tidak adil!!
sbb tu dia rilek je tayah jawab..
aku rasa sbb dia muka xnmpak mcm 26 kot..
bak kate beliau pon umo menten nam belas *jom pensan bejemaah wess*
huakakakakkakaka

kepada sesape yang mengenali diri ini, sedikit pesanan penaja daripada pariz aserap ;
tolong la behenti tanya bila beta mau kawen wess..xlarat nak jawab dah walopon jawapan same je dari dulu..wahahahaha..
kerjasama anda amatlah kami harapkan.sekian terima kaseh XD

p/s: jumaat+sabtu=cuti
       ahad = kerja
       isnin = cuti (hari malaysia)

kesimpulannya : rajin kan aku kerja ari ni = ahad?? ini bukan pariz aserap yang ku kenal..huakakakakkaa..ikotkan ati aku yang pemalas tahap tegar nih, nak je aku cuti stret tayah masok opis ari ahad..tapi memikirkan cuti bulan november nnt, beta gagahi jua..huakakakakakakaka..chayok2! baje itam fighting!!! XD


beta yang hot,
pariz aserap..  *peace2* ^_^
 
 

No comments: