Tuesday, September 17, 2013

dinner

bosan punya pasal, cakap pasal dinner tadi pon bleh ah.wahahhahaa
sume orang dah tido aku je tekapai2 ku kelemasan dalam bilik nih.awal gile wess tido sume orang mentang2 ujan kan..
Muhammad hakim pon bantai  tido balik..petang tadi dh tido.
gasakla anak oii.esok sekolah kan? hee

tadi aku ajak sume orang pegi makan kat luar je.
sian maksom asik masak2 je kan..meh la maksom kita berpoya2 kat luar plak baru la rock sikek..hihik
memandangkan kat umah aku tinggal bape kerat aje orang makanya marilah kita bergabung bersama umi+abah dan iskal..
jadi, mengikut ilmu hisab *apekah?* apabila dihitung aku+hakim+mom+dad+maksom+iskal+umi+abah = 8 orang sahaja T_T
tapi kira boleh la ni 8 orang meriah la jugak daripada 5 org je.tsk2
bila dah kompem semua orng akan menjoinkan diri terus aje beta tepon restoran tesebut untuk booking tempat..

lepas isyak terus gerak pegi sana..smpai sana tengok iskal dah smpai..
amboii bab makan kan? cepat aje beliau..wkakakakakka
masok dalam tu pastu bagitau nama pastu sorang pekeje kat situ bawak masok dlm satu bilik.boleh tahan besar bilik dia.
meja memang untuk 8 orang..pastu ada tv+ekon=pacik puas ati.hekhekhek
pastu dia bagi menu...
aku mula2 kemain lagi nih suh orang lain je order..tgok2 menu mcm tu je..
sekali bile waiter tu dtg nak amik order..hahh amek kauu..mcm org kena rasuk aje aku sebut2 ape yg aku nak order..huakakakakakakakaka
aku jenis suka seafood espeseli sotong..tapi ketam aku xboleh makan sebab alergik tahap tertinggi..memang xdapat dibantu dah..aihetyu ketam..wkakakakakak..xmasal aje..
pastu aku suka ikan besar2 macam siakap,tenggiri dan yang sama waktu dengannya la..sebab aku suka makan isi dia.
paling beta suka adalah ikan terubukkkk!!! argh bedarah hidung pacik XD
makanya aku order ikut suka selera aku je la lagipon aku yang bayar jadi suka ati aku la..wkakakakakakaka
sume orang tau pariz aserap adalah karnivor, jadi sayur2an adalah tidak ada dalam kamus hidupku..huakakakakakakka..
order beta adalah sotong+udang+kerang+ikan2+daging.
dan jugak ayam *istimewa untok iskal.baikkan aku? XD*
pastu ade la meke tambah ape lagi tah aku xberminat nak tau sebab xkena dengan selera aku.hihik

bila semua makanan dah sampai terus aje idea keji datang mencurah2 ke ladang kokocrunch
makanya pacik bideokol dengan dua orang budak di florence sana..huakakakakakaka..
keji gila kan aku?
tapi....
apsal nanges??? tsk2
kesian wess terus aje xjadi nak keji lebih2..
sudahnye aku yang kene pujok firdie aserap suh benti nanges
padan muka aku! T__T

balik umah terus aje begolek mcm ular sawa sebab kenyang..
anak aku bantai tido lagi sebab best tido ujan2..hihik
aku je yang xtido2..


(oke, post ini adalah ditulis malam tadi selepas balik dinner tapi xsempat post sebab tetibe macik goku dtg mnyerang kat ym..ko napak x aku esaited ko on macik?? smpai lupa nak post..wkakakakakka..asik sgt begelak sakan smpai saket perot aku smalam.wuwuuu..pukol 3 pagi aku op pastu terus tutop laptop.seb baek mende ni save otometik makanya aku post arini je la..hihik..)

ari ini pacik adalah bekerja ye anak2 dan pukol 11 nnt ade mesorat dan jugak presentation =.='
makanya chayok2 baje itam!!



2 comments:

Nur Hafiza Rahsid said...

yeeee aku tauu ko syaam aku lebehh tu yang sampai ketepikan blog post. wakakakaka.

Jahatnya ko wess buat fir nanges. budak jahat budak jahat. tapi ko dah pujuk kan? Kat sana pun mesti ada org pujukk *wink lebeh sikitt.wakakakka. bertabahlah firdie demi nak jadik dokter. Nanti bulan seblas giliran fir pulak ketuk poket abg. Hihi

Tak bestnya pacik.. Pukol 11 ko dah masuk meeting aku masih bersila makan koko krunch. wakakkaka. Indahnya dunia ni kan?

baje itam said...

kan? nampak kan aku sayam ko lebih kan macik? ko kene teharu nih.sila nanges lapan baldi.wkakakakakaka..tapi aku rasa aku telupa nak publish post ni sebab asik sangat gelak yang masa ko typo 'buang' tu la smpai ilang ingatan kejap..huakakakakakaka.

wess2 aku sebenarnye sasarkan haikal la nanges..tp adek sayam plak nanges..xperasan wess adek sayam beta manja..hihik

macik, ko makan kokokrunch td ek mase aku miting? indahnye dunia kan? tapi kol 5 aku dah begolek2 kat umah dah ko baru nak kene pegi kelass???
eeee xremajanya kelas kol 5..org lain dh abis sume ektibiti la pukol 5..
makanya lagi indah dunia aku.wkakakakakakaka

blaja leklok..chayok2 noapiza!