Wednesday, November 26, 2014

firdie aserap punya pasal


masa aku tengah lepak dengan sorang member lepas kelas tadi adik sayam beta tepon.
mcm bese la bila dia dah datang pangai omsick dia.hahahhaha
mestila abam yang kena pujuk.
asik nak balik nak balik je sebab rendu.
dik, abang duk sana lima taon kot xde plak buat pangai mcm ni.wakakakakakka
tapi kita kena paham ye anak2. ini adalah firdie aserap.
bak kate mom pon, hang yang manjakan dia hang layan la.
huakakakakakakaka
stret tepat kena ke muka takde amaran banjir langsung 
itulah dia mak aku yang techenta T____T

aku pon pujuklah dia secara lemah lembut dan besopan santun
sebab adek aku mestila aku lemah lembut kalo adek ko aku hempas tepon terus.
huakakakakakakakakakka
lepas letak tepon tuh kawan aku tengok aku sambil sengeh2.
"marka la tu"
aku macam ??
pastu aku kate la tu adik aku.

dia : laa adik ke aku ingtkan marka
aku : adik la ko ni asik pikir marka je.ape ar
dia : abistu ckap ngan adik mcm ckap dgn marka
aku : org tengah omsik nak buat cemane.pujuk je la.
dia : dia kat mane skang?
aku : florence
dia : oo jauh ptotla omsik.
aku : *angguk2 je*
dia : adik ko umo berapa? bongsu ke?
aku : umo 23. aah yang bongsu la tu
dia : hmph.. patot la manja anak bongsu. tapi umo dah 23 dah besar wei nak omsik2 dah boleh jadi bini orang dah pon
aku : ???
dia : tapi pompuan mmg mcm tu kan?
aku : wess, adek aku mane bleh jadi bini orang *kaber gelak dengan serius*
dia : apesal xboleh?
aku : sebab dia laki la hoiii. ko kompiden sangat apesal kate adek aku pompuan??? *terus gelak macam nak muntah*
dia : ko biar betol?? ko ckap adek ko yang mane ni? ko ade bape org adek? aku dah kompius ni.

bongek!!!
mestila aku ckap pasal firdie aserap seng! dah dia yang tepon aku
megren jugak aku nih karang.

aku : ckap pasal adek yang tepon aku yang duk itali yang tengah omsik tadi tu la wess. sape lagi T___T
dia : err.aku tanya sikit ek tp ko jangan kecik ati. adik ko tu istimewa ke?
aku : *muka WAT THE FISH!!*

huakakakakakakakakakakakakakaka
mati la aku gelak kat beliau nih.
aku paham la dia xtau aku ngan firdie rapat mcm mane tapi sesedap rasa kate adek aku istimewa? wakakakakakkaka
aku mcm nak menanges dibahu jalan je denga soalan dia.wuwuuu
kalo adek aku istimewa xkan la mak aku anta dia jejauh smpai itali sana wess.
krem perut aku gelak kat dia arini.
dia taleh time kenyataan ke ape tah

dia : weh aku xpuas ati ni. ko ckap ngan sape sebenarnya tadi? bukan adik ko kan? ko tipu nih.
aku : ko nak kena trajang dulu ke baru nak pecaya? *teseksa gelak xabis lg*
dia : ko panggil adek ko sayang ke?
aku : sume org aku panggil sayang. ko nak jugak ke? *gelak lagi*
dia : mangkuk la aku siyes nih
aku : apesal? xboleh ke panggil mcm tu?adek2 aku sume aku pnggil mcm tu. anak aku pon.
dia: ANAK?? KO ADE ANAK?? BILA KO KAWEN? MANE BINI KO?

apesal tiba2 ko cari bini aku? wakakakakakakkaka
dia ni gila la wess
aku gelak sampai kuar air mata kot.
last2 aku mintak diri nak balik umah. dia xbagi sebab xpuas ati aku xjawab soalan dia tapi aku balik jugak
aku takot aku pensan sbb gelak kt dia kalo aku tunggu lama2.wkakakakaka
aku tengah drive pon aku gelak mcm orang gila sorang2.
tengoklah esok matikla pacik kena kejar ngan dia.
sabo je lah pacik.
tapi paling aku xboleh terima dia kate adik aku istimewa XD
lawak kebangsaan apekah ini wess.
aku mmg dah terima hakikat ni wess mmg takdir aku dapat kawan sume pangai bongek.wkakakakakakakkakaka
pariz aserap dan kebongekan berpisah tiada *gelak golek2 atas tanah*

aku tanak gelak dah wess
teseksa sangat gelak sampai nak putus napas
baiklah aku keluar berpoya2 di petang hari.
esok adek sayam lagi sorang balik umah.
parah atiqah pon omsik jugak ke ape?
mengidam nak makan ape benda tah dia rikues kat mak aku tadi.
oh baideway aku xingt nak bagitau parah atiqah peknen dah nak masuk 4 bulan kot ke berapa bulan tah aku xingt.
tapi yang pasti taon depan insyaAllah pacik dapat anak sedara lagi
hoyeh!!
asik kak long je yang beranak kali ni bagi can dekat parah plak.
lepasni korang belumba la beranak sama2.wakakakakkaka
dah la aku nak op dah nak bepoya2 dengan haikal kejap.
ade urusan seri paduka baginda dengan beliau ari ni.
abang dia sila duk kat rumah diam2 ye nnt malam ni beta pegi sana.hee

sekian terima kasih.


yang benar,
pariz aserap yang hot *tumbukan padu please!*
 
 

No comments: