Sunday, June 30, 2013

angkatan tentera komplit!


semalam  kak long sekeluarga sampai kat sini..
yeay! boleh tgok bebi baru...hihik..
dah lame xjumpa kak long makanya rendu mencurah2 hingga ke ladang kokocrunch..
ketepikan seketika anak2 beliau..
meh sini bia pariz aserap pelok2 siom dulu kak long kesayangan beta..
renduuuuuu!!!
lepastu sorang2 beratur nak pelok siom apak sedara dia yang hot nih..berator mcm nak mintak duet raya wess..wkakakakakakakka..

memandangkan angkatan tentera dah komplit makanya besiap siaga lah  sume orang dalam umah ni nak tgok umah tebalek..wkakakakakakka
beni+darren+darius+darwisy+haikal+firdie=komplit!!
astagaaa..masing2 dasatnye pangai  smpai aku rasa nak telan aje minyak gamat kasi pale nih center..huakakakakakakka..
muhammad hakim pon tepengaruh sekali wess..
main tembak2 pistol air dalam umah boleh??siap semunyik2 mcm main polis2..
feeling polis ke ape la???wakakakkakaka
kalau bab pistol air mmg dah tau la sape kepala kan??
opkos la dua org bapak budak tuhh..huakakakakkakakaka
haikal dgn firdie nih mmg xbleh berenggang dgn pistol air..tsk2
darren mcm bese,tumpuan utama beliau mestila dekat kucen aku..
kesian oke boy!! asek mengiau2 xtau nak lari mana..
dulu joe jadi mangsa sekarang boy plak..darren dari umo 3 4 taon kot smpai dh dajah satu haa..asik la buli kucen2 aku..wuwuuuu..
semalam pendek kate mmg kucar kacir la umah budak2 tu punya keje
tapi biakan aje la bukannya selalu pon meke jumpa mcm tu..
ni kire reunion ke ape?Wkakakakakakkaka...

tadi iskal ajak kua kejap nak pegi cari barang sikek untok studio tuh..
tapi mcm bese la kami kan ayah2 yg disayangi *muntah darah*
makanya kene la mengheret 4 org budak nih sekali sbb meke nak ikot..
dah nak ikot kan? ajak aje la..aku xsuke nak mghampakan harapan budak2 kecik..nnt kesian meke...kuciwa..baik kan aku??
*dushhh! muka sndri pat ploh kali*
biasa kalau pegi kedai tu aku mmg paking seberang jalan je sbb susah nak paking depan kedai tu..
tapi tadi beta lupa ye anak2, yang aku bawak rombongan budak2 tadika ikot sekali..wkakakakakakka
lawak gile okeeee nak lintas jalan..aku kalo lintas2 jalan mmg la aku jalan laju *kaki panjang lagipon XD*
tp tadi bederet haa budak2..nak jalan laju2 kang xtekeja plak meke..
last2 aku amik dukung hakim dengan darren..yeahhhh!! dedi sangat kuat XD
pastu iskal tgok aku dukung otometik dia amik dukung darius ngan darwisy..huakakakakakaka
ko tau x? pestaim aku rasa aku nampak iskal sangat penyayang  wess dengan keadaan beliau mcm tu..huakakakakakaka..ampon ish!
pastu belari2 haa lintas jalan..seyes gaye apak paling misali la kami td =.='
sorang dukung dua budak..ko mampuu??? >.<
kete nak jalan pon xsmpai ati okee..siap benti ag bagi kami lintas..hahahahha
smpai dlm kedai boleh x darwisy tnye aku apsal xde aiskrim??
anakanda wess, tu kedai repair2 barang yang oii kot mane nak cekau eskem??
wakakakakakakka..
sudahnya aku tinggal meke dalam tu dengan iskal aku  pegi 7e belikan eskem..
mencabar!!

balik umah meke sambung balik begabung dengan fir+kal+beni..
rumah meriah mcm nak raya aje..
seb baek la bebi nih jenis tido xingt dunia wess..jadi xde masalah la bising2 pon..aku rasa dia dh bese la kat umah dia dengan abg2 pangai mcm tu..wkakakakakkaa..
tapi aku suka tgok 3 badik tuh jaga adik dia..hihik..
suwit2 aje..darren sebagai yang sulong mestilah paling berkuasa..
darius same je mcm dulu..xde bnyak buat hal..pangai dia mcm aku la tuh baik2 aje..huakakakkakakakaka..
tapi yang memeningkan pale otak aku nih yg nombor 3 tu la..tsk2
aku rasa dulu darren dh dasat wess tp darwisy lagi dasat nih ape cite?T___T
selalu kene sekeh pale ngan along dia *gelak guling2*
dia suka kacau adik dia tido..kdg2 smpai nanges haa bebi tuh sbb xbleh tido..
dah adek dia nanges dia lari la semunyik tkot kene marah dgn darren..
kdg2 lawak aje bile darius ugut dia, 'angah bgtau along kang adik kacau bebi'
macam...wahh bekuasanya along beliau..hihik..
aku rasa darren  bleh jadi abg yang bagus la..kalo darwisy buat perangai mmg dia sekeh2 jugak..bukan darwisy sorang, darius pon selalu je kena..wkakakakkaka..
tapi kalo sape2 kaco adek2 dia, selamba badak je wes xpikir 2 kali dia pegi pukol org tu..
biasanya mangsa jenayah darren  adalah firdie aserap!!wakakakakkakaka
fir suke sangat usik2 darwisy kdg2 smpai nanges haa budak tuh..tsk2..
dia pantang denga adek dia nanges nnt dia pegi tnye sape buat lepastu terimalah balasannya.hihik..
kenkadang dia tayah tanya pon adek dia dh volunteer mngadu sape yg buat kt dia..hihik..
satu je yang aku nak tekankan kat sini,,,pangai darren sebijik mcm iskal wess..gengster haa..buleh la jadi pelapis nih bile mafia jalan sultanah besara..wkakakakakkakaka..mmg nak kene penumbuk iskal parizaserap nih.

skang dh kol doblas lebih dah sakses tido dah budak2 tuh..
hakim aje belom nak tido lg..dia duk sembang dgn beni..
esok sekolah anak oii..jangan tido lewat2..
esok jugak pariz aserap sudah kene masok opis..hoyehhh!!!
sangat MALAS!! =.='
aku xtau ape yg aku xmalasnye..
sume benda malas..xtau nak jadi ape pariz aserap nih..


pastu td aku bengang sikek sebab peti ais je pon..wakakkakakakaka
sangat baje itam la aku begaduh dengan peti..
bengang la wess sebab aku kan suke makan ais..
pastu cuaca dh la panas skang nih *tibe2 salahkan cuaca?*
aku  balik umah td amik gelas terus tadah kat tempat kua ais tuh..
nnt kan dia ade 3 jenis..nak air ke nak ais kiub ke nak yg crush tu..
aku tekan crush..xkua.
pastu aku tekan lagi skali..dia kua air boleh???
smpai meroyan aku depan peti tuh..
time2 tu jugak la kan ais dispenser tu buat hal T____T
apelah malang naseb hamba ari ni..
tengah2 aku membebel2 mumble2 smbil tekan2 butang tuh iskal dtg..
'nih awat plak nih bebel sorang2? xbetol ke?'
jahatnya soalan!!wakakkakakakaka
aku tgh bengang masa tu tibe2 mngadu kat beliau peti rosak(?) XD
'orang nak ais dia xnak kua plak' *mcm budak2 duk mumble2*
memalukan oke pangai pacik..
muke iskal mcm, 'wat the fish?'
siap tanye, 'pariz aserap tgh buat gwiyomi ke ni?'
lepastu dia gelak seko2...
huakakakakakakkaka..konghajaaaaaa iskal!!!
gwiyomi wakluuuu!!
org bengang dengan peti ais dia pegi smpai gwiyomi plak..
last2 minom aje la air tuh..tayah mamah2 ais..
daripada aku tunggu depan peti tuh nnt kang gwiyomi lain plak kua..wkakakakakakkakaka..iskal mmg siot tahap gaban Z  la..
kesian beta..wuwuuu

dedi nak pegi iron baju sekulah hakim dulu la..
esok ahad..kedah dah setat sekulah ari ahad ye anak2 sekelian alam semesta..
esok dedi masok opis dah..urghhh!!
makanya orang bekeje kene tido awal *la sgt*
oke la pacik chow dulu nak..
ade masa nnt pacik tules meraban2 lagi kat sini..hee
papaiiiii...

ma'assalamah wa ilalliqo'


yang benar,
dedi-kool XD





No comments: