Friday, June 7, 2013

hari maraton movie sedunia


hah kau..kemain lagi tajuk mcm free bebeno ari ni..hihik
tapi mmg free pon xde ektibiti duk umah aje lepak2..
tadi maraton movie dengan fir & beni..gabriel tade pegi detin dgn awek dia..
makanya disebabkan buhsan tahap cimpanzi kami pon layan la movie..
tibe2 aku tingat satu cite cina tajuk dia 'saving general yang'
makanya google aje la..bukan ade dvd dia pon kat umah..wkakakakakka
mula2 bukak kot laptop la sbb aku ingtkan aku sorang je yang nak layan cite tu tibe2 budak bedua tu dtg nak tgok jgk..
beni siot gile dah la dtg dr mane tah pastu tibe2 suh aku tepi(?) sbb dia xnmpak?wkakakakakakka
seteres pacik!
last2 aku sambung kot tb aje..hah tengok puas2 sume org tayah gaduh2..
aku mmg suke cite mcm tu..ade zaman dinasti2 ape sume tu..
lgpon costume dia menarik siap rambut panjang2 ade sanggul oke kt atas pale..ko ade?? aku pon tade..wkakakkakaka
kesimpulannya pacik mmg suka cite cina zaman dolu2..
cite tu best tp ending mcm sedih sikek..dia pasal 7 beradik nak pegi selamatkan ayah dia yg teperangkap dengan pihak musuh..sebelum pergi ni mak dia pegi jumpa sape tah org tua..kire mcm pendeta *betol ke?* kot..pastu org tua tu bagi satu kain dia tulis '7 sons will go, 6 will return" lebih kurang mcm tu la..
so kami mmg ingt sorang la mati kan sbb dia tulis mcm tu..
tapi tipah tertipu,bang! wkakakakakakkakaka..
daripada 7 org tu sorang je yg hidup..anak yg nombor nam..so I guess 'return' tu means return to god..ayah dia pon mati..huhuhuu
antara 7 org tu aku suka yang nombor 3 sebab dia xbnyak ckap..lagipon dia sorang je yang terer memanah..tp mati jugak..hahahha
nama2 mereka aku xingt sbb dlm cite tu dorang panggil adek beradek dorang tu pakai nombor..sistematik kan?wkakakakaka
mcm anak sulong dia panggil eldest brother..anak nombor dua, 2nd brother, no.3 = 3rd brother dan seterusnya..hee

lepas abes cite cine tu aku cari cite lain plak..gigih gile kan pacik maraton cite..
tu namenye pacik bosan tahap nak sawan ye anak2..wkakakakkaka
pastu aku cari cite fast&furious 6 plak..
cite xde la baru pon tp baru ada masa nak tgok..kesiann..wuuu~
TAPI XBEST LA!!
kecewa oke aku..aku dh la minat gile fast & furious tu..sume cite dia aku tgok..
tp yang latest aku rase xbest pon..mcm boring gile
bnyak gaduh2 je tade sgt pon lumba kete..
lgpon aku rase yg ahli gusti tu mcm xbest la belakon kali ni..hahaha
pastu paul walker mcm watak kedua je van diesel watak utama *kot*..ahhhhh xbestt2!!!
aku paling suka cite dia yang nombor dua tuh..2 fast 2 furious..
yang tu baru best..so far antara enam2 cite tu aku rasa yang nombor 2 paling best..xtipu!
harapnya kalo ade lagi cite nih buat la bia best sikek..
nih aku tgok pon asik menguap aje..BORING!
nak cite pon malas..muakakakkaka

abes cite tu pegi makan dulu perot lapar.hihik..
lepas semayang sambung lagi..wkakakakka..mmg dah xde arah la ni namenye..
lepastu tengok cite lame plak..tajuk dia shooter..mark wahlberg hero.
aku kalo cite mark wahlberg nih kebanyakannya mmg aku tgok..sbb dia belakon best..
tapi 'shooter' best gile wess wa ckap lu..
bestttttt besttttt besttttttt!! *sawan dtg dh*
pasal bekas askar..ada org perangkap dia tuduh dia nak bunuh presiden..
org duk buru dia.dia ni kire penembak tepat la..
pastu dia nak balas dendam balik..

movie yang terakhir untuk hari ini ialah 'step up revolution'
aritu iskal asik duk sebut2 cite ni la..dia kate best tp aku kan mcm bz2 sikek so tade la layan pon..
tadi tibe2 tingat cite nih..apelagi jom kite feeling duk kat cinema..muakakakakak..
lepas aku tgok baru aku paham apsal iskal kate best..hihik
cite ni dia pasal tarian..breakdance pon ade
tp care dia menari tu semat gile..lagi2 bile dia buat camouflage..
cite ni pon ade sekuel jgk..yang revolution nih kire yg paling last kot..ke aku salah? gasak la...wkakakakakka
tapi mmg best pon cite tu..xsia2 pacik ngadap tb berjam2 nak..hee

so far arini cite best2 kecuali fast & furious tu..huhuhu
kalo mak aku tau aku maraton movie mcm ni mesti dia pensan..
wakakakakakakaka..
nak buat cemane, berpoya2 dlm umah aje la yang mampu..
nak keluar, MALAS! *ayat nih xpenah tinggal* T____T
lagipon siang2 aje la nak tgok tb pon..
malam2 pacik kena membaca ye anak2..
siriyesli aku xbleh kalau xmembaca sari..rasa mcm ade benda xlengkap..huhuhu..
bukan nak kate aku rajen stdy..sile jgn salah paham ye anak2..
aku bukan bace buku stdy okee!!!huakakakaka
xkesah la buku ape pon asalkan bahan bertulis..
tapi biasanya buku hardy boys mysterious story tu la yang aku selalu baca..
sikit pon tade kaetan ngan sabjek beta..muahahahahaha..
tapi mmg aku rase xkena kalo xmembaca sari..
dh biasa dididik mcm tu kot..
entah pacik pon xtau..
gasak je la..

ape la pacik ni merapu2 nih wess..
baik aku pegi makan dulu la dh lapar..tsk2..
nnt free2 aku tulis lagi..lgpon skang aku mmg bnyak masa free..
tapi sikek pon xberkualiti..wkakakakakkakakaka..
mlm ni nak keluar dgn lg 3 org budak dlm umah ni nih..pegi jalan2 katenye..beta on saje..hihik
esok pas semayang jumaat nak kua teman member plak pegi mane tah dia tu..
makanya final exam tu mcm xwujud aje buat mase skang..wakkaakkakaka

dah la perot dh bunyi2 lagu simple plan nih..laparrr2~~
oleh itu pacik mintak diri dulu..
selamat menjamu selera untuk diri sendiri...zaSss~




marco ^_^




No comments: