Saturday, June 15, 2013

i'm pissed off!


arini angin timur laut aku datang..memang bukan khabar yang agak menggembirakan la kan?
aku saket ati gila2 arini..siriyes rase mcm nak tikam2 orang..
penat2 aku buat final projek ni  tibe2 ko sedap2 rase curi2 copy kerja aku kan?
hoi syaitan ko ingt benda ni sari dua je ke boleh siap hah? beminggu2 oke aku bertapa kt libry tuh semata2 nak siapkan bende jadah nih..

aku paling pantang orang amik kesempatan kat aku..siriyes aku xsuke sebab nanti aku rasa mcm akulah orang paling bodoh sekali dalam dunia..

yes!! aku bukan bagus + baik sangat mcm orang pikir..mungkin ko tgok aku kool2 + agak penyabar kot sebab tu rasa mcm, 'oh pariza serap la paling baik dlm donia', sebab tu jgk ko amik kesempatan kan? tapi HELL NO!
memang betol aku punya tahap kesabaran agak tinggi tapi tolong jangan cari pasal dengan aku..

aku agak hebat dalam acara maki memaki orang bila aku rasa sakit ati tahap tertinggi..I can be so sweet with anyone but don't mess with me..
bila marah, aku marah..xperlu nak hipokrit tunjuk aku baik sangat nak bersabar+redho abesan segala..just give them what they deserved!
if they deserve a punch on their face then just punch them..
aku mungkin agak easy going, xkesah bekawan dengan sape but I also have my own rules..rules aku senang je, ko bagi aku madu aku bagi ko madu lg manis dari ko bagi aku..tapi kalo ko bagi aku racun, aku bagi racun bunuh babi dekat ko..!
I may look gentle, kindhearted, blablabla yedayedayeda..whatever good expression u gave me..
BUT I do know how to deal with an a**hole people..

tadi aku maki budak tu guna bahasa melayu..sebab aku rasa xpuas maki dlm bi..bak kate juri AF, feeling tu xsampai..wahahahaha
tapi lagi best lepas aku maki aku sndri tlg translate kt dia..MUAKAKAKAKAKA!
aku xde menjerit2 mcm org gile..so not me
aku pandang dia,muke siriyes mcm nak telan orang lepastu, "pegi jahanam la ko!"
dia diam..opkos xpaham
aku terus translate, 'it means u may die and go str8 to hell and I dun give a damn f**k about that' (suka ati aku je nak ubah maksud)
pastu dia berambus..!

aku dh suruh dia tukar lain pasal final projek tu..
ko nak buat macam mane tu aku xnak amik tau..dah pandai cari masalah pandai2 sndri la selesaikan..
aku xnak besar2kan mende nih..take it like a man, rite? don't be so childish to involved others in this shit..
lagipon aku xnak rasa besalah ganggu hidup aku nnt kalo bende ni smpai kat lecturer pastu lecturer fail kan dia ke ape ke..dah final sem pon kan..
so pandai2 dia la nak hidup..
jangan nak senang aje tanak berusaha..orang ceredik pandai pon bleh jadi bodoh kalo mcm ni..

cuma satu je..
jangan amik kesempatan dekat aku, aku paling benci bende nih..



No comments: