Wednesday, June 26, 2013

hari ini


dah 3 ari dah since parizaserap balik mesia..
3 ari jugak la berpoya2 dalam umah sebab malas nak masok opis dulu.
ayat MALAS mmg bespren aku ke?
tp kire aku baek ape ari ahad ni dh nak masok..ikotkan ati aku yg malas nih nak je aku masok pas raye.huakakakakakaka
zolim gile pangai..
tapi bosan jgk sbb mcm xde buat ape pon..xde tekeja2 nak anta esaimen+ nak bace2 untuk kuiz2 exam2 lg..
duk je kat umah smbil main miau2 dengan boy
nak main ngan hakim, beliau p sekolah makanya ngan boy pon bleh ah..
beni pon ikot balik jgk taon ni..makanya umah beta adelah sangat meriah [ko baca: nak runtuh]
haikal+firdie+beni= hancor!
tu belom masok anak2 sedara aku lg 3 org tuh..jumaat ni meke dtg..mmg komplit set ah ke ape name wes??wkakakakkaka

so ari ni mcm bese aje..pagi2 anta hakim pegi skulah
tadi naik moto aje sebab xjumpe kunci kete..
aku saspek boy semunyikkan la sebab dia yg main2 smlm..
wkakakakak xmasal kucen aku jd saspek utama..
naik moto senang sikek tayah nak beratur pjg2 dengan jalan jem
tp pagi2 aku risau jgak nak anta hakim dengan motor sebab tkot dia ngantok lagi..tau2 kang aku smpai sekolah sorang2 aje hakim xtau tecicir kat mane.
huakakakakakakaka...bongeknya imejinasi dedi!
tapi betol laaa! dah la pagi2 ngantok2 lagi..bahaya oke
pastu dia balik td kol 1.30..dia kua kawasan skulah tu aku dh smpai dah..
nak pegi pos opis kejap ade hal..
seb baek xramai org..legaa!
dah settle sume nak kua la kan xkan nak tido bekemah dlm tu plak XD
hakim smpai kat pintu tu ade sorang lg budak skulah dia kot..budak pompuan ngan mak dia. pon nak keluar jugak..
dia bukak pintu tu pastu dia suh budak tu ngan mak dia jalan dulu..
wesss gentleman ke ape name anak dedi nih??wkakakakkakaka
gudboi2!! tengok anak sape kan? *ade sape2 nak lempang aku x?* XD


eh lepastu kan masok dalam kete dia tunjuk kat aku gula2..mcm serbuk jugak..dia kate sedap pastu dia suh aku try..
aku kurang sebenarnya gula2+serbuk2 manis mcm tu tp xbaek oke menghampakan harapan anakanda *misali gila x aku?* huakakakaka
pastu aku suh je la dia amik sikek letak dlm mulut aku..
dia amik secubit pastu bagi kat aku..
xmanis pon..
TAPIIIII........
wessss!! benda tu meletup oke dlm mulut..tekejut aku haaa
huakakakakakakaka
sape la reka mende jadah mcm tu..nak suh aku bisu ke ape?? =))
mcm nak tegolek aje hakim gelakkan aku..
seyes la kenapa dia meletup? tapi xde la meletup kebabom wess, tu ko nak mati namenye..wkakakakakak
bahaya gile bende alah tu..tekejut pacik, nak..
seb baek xpensan XD
sudahnya dlm kete asik gelak aje ngan pangai jakun aku nih..tsk2

lepas amik hakim aku lepak umah je..beni dah hilang dengan haikal+ firdie
pegi studio kot..
pastu iskal datang bawak ciskek..muakakakaka
yang ini aku kene terima kaseh dekat macik goku noapiza la sebab dia sebut2 pasal kueh ke ape tah mlm td makanya aku terus tingat iskal utang aku ciskek..terus beta menuntut hutang tesebut..muahahahaha
tp aku ingt dia beli yg slice2 aje..
sekaliii hamek kao nak sgt kan? sebijik dia bagi
arghhhhh new york cheese!!! * heaven*
terima kaseh malaysia iskal, jasamu dikenang!! ailebiu.hihik..
terima kaseh jugak dekat macik goku sebab tolong ingtkan aku..ailebiu jugak la..hee

petang nih kol 5 sengah nak pegi joging..
pegi betiga aje la dh lg 3 org missing in eksen..hhahaha
dah xmain sukan2 ni makanya kene rajin joging la plak..
nnt berat naik cemane nak nari tunggang tebalek dah?
dulu ade trening yang macham neraka tu xpe la xjoging2..
sekarang xboleh ye..duk umah dah la makan bnyak..
makanya marilah rkyat melesia kita mengamalkan gaya hidup yang sehat *tetibe sangat buat iklan*
wkakakakakakakakak

sebelum pegi joging marilah kite menunaikan kewajipan dulu ye anak2..
hayya 'alassollahhhh!!
sape xnak semayang nnt dedi babap..
babap pakai tukol besi nak??wkakakaakka
dah la nak solat dulu..ade mase nnt beta merapu2 lagi..

ade sape2 nak ikot dedi pegi joging x??hihik..



yang benar,
beta-dedi-yang-hot  *muntah darah nak?* XD

2 comments:

Nur Hafiza Rahsid said...

Cer bayangkan wes.. Sampai skola hakim xda atas moto. Dedi la masuk kelas ganti Hakim kol ankel lain soh amek balik tdo. Wakakaka

wess hakim kekecik dah gentleman niii. nanti mesti ramai peminat. Wakakkaka. gud boi hakim.

aku tau wess gula tuu! Dia macam serbuk2 tapi macam berketul2 kan. Bila makan poppop rasa macam sesemut meletup dalam mulut. Sebab kekecik pun aku makan mende tu. Tapi aku x suka makan banyak2.

Dannnnnn ailebiu saja tak diterima. Nak kek jugakkkkk!! Tapi tanak ciskek sebab tak sedap. Wakakakaka. Demand bukan mahen..

beta: baja itam! said...

macik, aku xbleh wess ganti hakim p skolah nnt aku yg jadi cekgu kang..haa rotan dia rotan diaa!!wkakakakaka..
kalo beliau ramai peminat aku kene beli pen kaler2 bnyak2 la nak balas2 surat peminat nnt..huakakakaka..kesiannya hakim dpt dedi xhempok T___T

wess, gula2 tu menakotkan la..kenape ko makan jgk? aku mcm nak sawan aje tunggu bila nak abes ni.aku imejin kalo bukak stu bungkus tu pastu tuang semua dlm mulut mcm mane laa??? meletop2 mcm bunge api mlm taon baru x mulot?? takotnyaa~ =.='

ko nak kek ape lg arijadi ko dh lepas..arijadi aku xlepas lg nnt aku nak tuntut kek ngan ko plak la XD