Friday, June 13, 2014

alor setar - tanah merah - alor setar



arini aku pegi Tanah merah, Kelantan dekat member aku kawen.
kemain lagi dia ingatkan aku sbb takut aku xdatang.wahahahaha
pangai ape tah dia tuh. malam semalam sibuk kol aku tanye aku datang ke x.
"wei esok majlis aku ko dtg x nih? ko kena dtg wei jgn xdtg plak nnt aku tade mud nak sanding wei...bla3.." *ckp xbenti*
pangai xberubah wess dh jadi laki orang pon.hahahaha
mulut dia nih memang bising. riuh sangat kalo dia ade.
kawan2 aku mmg mcm tuh sume. aku senang bekawan dengan orang yang huhahuha sebab aku xbnyak ckap atau erti kata lain MALAS bukak mulut.wakakakakakaka
sebab tuh aku suka kawan2 yang bising2 aka kepala masok air baru meriah XD


pagi tadi aku gerak pukol 8 lebih sampai sana dalam doblas sengah kot.
dekat je pon Kedah ngan Tanah merah tuh.
tapi pagi tadi aku geram gila kat iskal.wahahahaha
tanak bangun tido boleh tak???
lagi sepuloh minit kol 8 dia begolek lagi atas katil.
aku : ish nak ikot ke x nih?
dia  : *angguk2*
aku : dah tu? boleh smpai sana ke kalo begolek je atas katil nih? boleh pegi kot dlm mimpi ke ape?


geram wess.muakakakakaka
anak aku dengan hekal dah siap pon duk tunggu dia je lagi sorang.
pastu beliau pon bangun la dengan muka masam pegi bilik air.wakakakakaka
huk aloh somel sangat pangai haa XD
dalam keta dia bantai lagi tido 2 jam. mmg ngantok sangat la tu sbb biasanya dia xkan tido dlm keta.
bangun tido baru la datang pangai xhempok dia. bising gila dalam keta. dh puas tido hati pon gumbira la.
kalo x pangai mcm rasaksa dari planet namek je.wakakakakakakakaka


seb baik sampai sana awal. sempat la smpai umah member aku nih dulu pastu pegi solat jumaat sekali dgn dia + abg dia.
lepas solat baru makan. mmg xpandang kiri kanan la. lapar wess.wakakakakaka
iskal heaven gila sbb ade ayam goreng. ayam goreng berempah kot ke ape name tah.
pukol 3 pengantin pompuan sampai. member aku nih dh warning aku awal2 suh tunggu dia sanding dulu.
demand hoiii. aku sampai sana kira untung oke.wakakakaka
tapi aku tunggu jugak la alang2 dh pegi kan?
sempat la amik gambar ramai2 pastu aku pon terus balik.
dalam pukol 4 lebih jugak la tadi aku gerak balik Kedah.
mak dia siap bungkuskan nasi lagi untuk kami. banyak pulak tuh
terima kasih macik. teharu pariz aserap mcm nak nanges air mata darah XD
tadi kat kenduri tuh ade tapai wess.hahahahha
terus aje teringat nightmare makan tapai aritu. tido xingat dunia.
makanya pacik troma  XD


mak aku sempat lagi tepon tanye pegi pengkalan kubor x.
mestilah tak! wakakakakakaka
aku bukan suka sangat pegi sana. xpandai nak soping2 pon ye jugak.
makanya mintak maap puan sofea kami xpegi pengkalan kubor.hee
hekal dengan hakim keta baru jalan sepuloh minit meke dah Zzz! dah.
perut kenyang terus tido.tsk2
iskal plak asik merengek sakit gigi. gigi geraham(?) dia baru nak tumbuh.
dua tiga ari nih mmg duk merengek je la dia.
tapi tadi makan ayam banyak2 xsakit plak.wakakakakaka


tadi aku sampai umah dekat pukol 9.
hekal terus terjah sofa baring2 mcm la dia yang bawak keta.
ober oke.
aku yang bawak keta pegi balik nih oke je yang x bawak keta plak lebih2.
wakakakakakakaka
iskal oper nak drive masa balik tuh tapi tape la. nnt kang sambil drive sambil duk merengek saket gigi ade yang xsmpai umah kang.wakakakakakka
ampon bebeh.


dan buat kawan beta khawarizmi, selamat pengantin baru. barakallahulakuma. may it lasts forever till jannah dan semoga menjadi suami dan pemimpin yang baik. ameen.
terima kasih sebab sudi jemput pariz aserap and the geng ke majlis kawen anda walopon dia mcm kecewa sikek geng ishq xckop kuota tapi xpe la nak buat cemane. adinda beta tgh sibuk nak beperang dgn exam di itali sana.hahahaha
dulu masa kat matrik dia nih rumet aku aka geng jenayah bersama XD
bila masok main campus kat Gombak dia dh x satu bilik ngan aku tp selalu dtg lepak sama2.
paling aku xboleh lupa bila nak pegi amik duit kat atm.
dia nih dpat ptptn jadi bila duit ptptn tuh masok mmg ramai la yang beratur kat atm tuh.
jadi dia malas nak tunggu dia ajak aku pegi malam.
tapi bukan malam pukol 9 10 mcm tuh. pukol 12 malam baru kami pegi atm.wakakakakakakka
memandangkan budak uia mostly mmg duk dlm kampus mahallah sume pon dlm kampus jadi senang la.
tengah malam je keluar jalan kaki pegi kat center nk kuakan duit.
dah jadi habit aku ngan dia kalo nak kuakan duit mmg tgh malam. kdg2 pukol 1 pagi bejalan kaki pegi atm.hahahahha
bak kate beliau pon, tayah nak beratur panjang2.
modus operandi yang sangat terbaik.wakakakakaka
tahniah hoii wariz dh jadi laki orang dah makanya pangai sila la hempok sikek.hee


aku nak op dah ade hal lain plak.
esok ari sabtu. masih boleh menarek napas lega.wakakakakaka
dan!!
buat penyokong sepanyol dan belanda, pagi nnt ade match wess pukol 3.
apesal awal2 dah kena jumpa belanda? tsk2
aku nak ramal sape menang pon xreti walopon pacik nih tokmoh,nak.wahahaha
belanda kuat kot. aritu euro 2012 pon spain jumpa belanda jugak kt final.
tapi opkos la pariz aserap mengharapkan spain menang.
kalo kalah malu wess.tsk2
apesal aku plak yang nebes lebih2? oberdos sangat.
marilah kita tunggu keputusan sebenar pagi nanti.
chayok2 la roja!!
kalo spain kalah ko jangan boo aku tau nnt aku nanges.wakakakakakakaka
ahh sudahlah! aku nak op dulu nak main dengan yugi.
dari td dia tunggu aku taip nih smbil main2 jari aku.
dedi nih jari pantas era sngat kalo menulis smpai kucen aku pon asik melilau je mate tgok aku menaip. sudahnya dia terkam atas tangan aku.
aku op dulu la kesian yugi nih nak ajak main.
boy dah hilang pegi mane tah. duk dlm bilik air kot.
tido dalam sink la tuh.hahaha


okela sume orang dengan ini beta meminta diri dulu.
esok kalo spain menang aku gebang kt ko. kalo kalah aku tutop muka dgn pastik itam awal2.hahahaha
papaiiii.


sekian time kaseh.




pariz aserap.

No comments: