Wednesday, June 18, 2014

back to 90s'



ataupon lebih tepat lagi kalau aku kate back to iskal punya 90s.
untuk pengetahuan anak2 cucu cicit sekalian alam, beliau nih mmg sangat2 suka dengan lagu2 rock jiwang zaman 80an 90an.
bukan suka la tapi dah tahap diehardfan ke ape.wakakakakaka
dia xbape layan sangat lagu2 skang nih dia masih setia kehujung nyawa dengan lagu rock jiwang dia.
xkira kat mane2 pon mende wajib dia bawak adalah pendrive dan tepon beliau.
kalo dalam kete dia cucuk je pendrive tuh. dah besusun2 dah lagu2 yang dia nak dengar nnt.wkakakakakaka
kalau dia xboleh cucuk pendrive dia dengar kot tepon.
Nampak x dia punya hardcore tuh? XD


aku xbape kenal sangat band2 lama. kenal pon dari iskal la sbb hari2 dia pasang hoiii maunya aku xtau.wakakakakaka
dia siap kate aku xde life okee! sbb xkenal band2 dulu.tsk2
tp skang aku tau la lagu2 yang best zaman dulu2 tuh.
paling aku tau blekros-cinta abadi *angkat2 kening kat iskal*
huakakakakakakakkaa
mau kena belasah aku nnt.
tapi sore blekros tuh sama mcm awak ye encik ish XD
dari pukol bape tah dia duk pasang lagu2 nih. aku dengar je la sebab best jugak.hee
aku paling suka lagu teja -kenangan di taman cinta. korus dia telah menambat hati beta *la sgt* hahahaha
yang dia sebut "andai langkahmu kini terhenti berpalinglah padaku disini"
haa yang tu la. ke tuh bukan korus? aku xtau.wakakakaka
pastu lagu panji-sayap terluka pon best jugak. umbrella-ramalanku benar belaka pon aku suka. mercury-kamus asmara pon.hehek
banyak la plak aku suka *gelak golek2*


xtau la nih dia stop pukul berapa.tekun tgh buat keja smbil dengar lagu. gasak dia la lgpon lagu best aku dengar je la.kalo x best aku suh la dia tuka lagu lain.ape susah.hahahaha
tu belom dia masok mud karoke lagi. kalo x lagi haru.
tapi karoke kat umah je la. xpon jeming je kat studio.
kami mmg xpenah jejak tmpat karoke. aku xsuka!
xtau la apsal. aku xsuka pegi kat sana dan aku xsuka adik badik aku pegi sana.
dulu kawan2 aku selalu tnye aku apesal aku xsuka pegi karoke. aku pon xtau nak jawab ape. pastu mule la meke esplen tu bukan tmpt xelok la. pegi dengan pemeli je pon. dengan kawan je. bla3 yeda3.......
masalahnya aku xpenah kate pon tu tmpat xelok. cuma aku xsuka.
kalo ko suka ko pegi la aku xde masalah pon.xde pon aku nak kate ko bedose pegi sana.hahahahaha
dah satu hal plak nnt begaduh pasal karoke XD
lagipon kat umah dh ade set karoke. ko nyanyi la puas2 smpai putus napas pon xpe.wakakakakakakkaka
xpon pegi la studio, jeming kat sana lagi best.


aku tingat dulu masa firdie aserap kursus kat kl sebelum pegi itali.
dia kuar dengan member2 pegi sopim2 pastu meke pegi karoke.
fir tau aku xsuka dia pegi sana.
dia kol aku. jujur gila bagitau dia ade depan tmpt karoke tp xmasok dlm lgi.wakakakakakakakaka.
mula2 aku diam je. pastu aku tnye dia 'fir syg abg x?'
mesti dia garu kepala tibe2 aku tnye soalan yg aku dh tau jwpan.hahaha
tapi dia jawab jugak, "sayang la"
- "kalau syg abg fir balik skang"
aku maksudkan balik hostel wess bukan balik Kedah. gila ke ape adek aku nak balik Kedah tibe2. malam plak tuh.wakakakakaka
dengan sepantas kilat beliau tepon tunang parah atiqah si zarith tuh suh amik dia.
masa tuh zarith still kat ppum. xmasal kena pegi amik adek aku.
kate nak jadi abg ipar kan? kena la bekorban sikek.wakakakakakakaka
aku pon xtau apesal pangai aku pelik mcm nih tp aku tetap hot *tunggu masa nak kena tumbok XD*


kenapa aku pegi jauh sgt nih? bukan kita cite pasal back to iskal punya 90s ke?:P
tapi beliau masih xbenti lagi buat masa skang.
aku rasa tu je cara dia nak buat keje dengan sakses.
kalo x asik mengeluh je malas nak buat.hahahaha
paling xbleh blah tgah diam2 buat keje tiba2 nyanyi lagu ella-sepi sekuntum mawar merah (?)
lagu peberet beliau tuh wess. tekejut aku tadi tiba2 je 'ku belayar di lautan....' huakakakakakakaka.


aku rasa aku dh tau hampir semua lagu dizaman 80an 90an.
tapi lagu dulu best la dari lagu skang nih yg tah pape je.
aku suka lagu2 zainal abidin. dari dia duk dalam band-yang-aku-xingt-nama-apa smpai la dia nyanyi solo skang nih. sore dia sedap wess.
si Gabriel terer nyanyi lagu 'kita serupa' tuh sbb dia denga aku selalu pasang lagu tu la masa kat Florence dulu.wahahahaahaha.
tapi pacik pon suka dengan lagu teja tuh.
rikues encik mafia la nyanyi tgok ade byg2 blekros ke x nnt.wakakakakakak
ampon ish xboleh marah nnt xcomel XD


tanak la taip dah aku nak persiapkan mental dulu nak tgok match pukol 3 nanti.
spain vs chile.
sepanyol, sila jgn kecewakan beta.
sila amik pengajaran game aritu oke.
kalau x, boleh la tempah tiket balik sepanyol awal2.
kalo xde meh aku tolong tempahkan dengan air asia nak x?wakakakakka
siriyes wess, tolonglaa tolonglaaa main betol2 malam nih.
casillas, jgn buat kesilapan mcm gol keempat aritu ek? ek?
del bosque, beta adalah sangat beterima kaseh dan mghargai kalo anda xletak si costa tuh dlm kesebelasan utama.wakakakakakakaka
xtau la apsal aku anti gila dia nih.
aku xsuka lepas dia hantukkan kepala dia kat pemain belanda aritu masa pengadil xnmpak pastu pngadil salahkan pemain belanda tuh kata dia ober reacting.
aku nebes nih hoiii. nebes dari pes game lg nih.
sama2 la kita tunggu.
kalo kalah ko jgn tunggu aku tulis kat sini tau sbb aku terus pegi kaunter tiket tolong tempahkan tiket untuk meke.huakakakakakkakakaka
gila hoii pariz aserap!
baiklah aku berenti merapu skang. layan lagu2 jiwang karat nih lg bagus.


dengan ini pacik mengundur diri dulu ye anak2 sekalian alam semesta.


sekian terima kasih.




pariz aserap.

No comments: