Monday, June 9, 2014

monday blues + kenduri kawen


memandangkan semalam cuti sebab ganti cuti hari sabtu *besdei agong kot(?)* makanya ari nih bermonday blues la beta di opis.
dah cuti 3 ari kan? ko paham sendiri la perasaan masok opis ari nih cemane XD
jumaat sabtu mmg pegi kenduri kawen je keje aku. hahahha
jumaat ade 2 kenduri je ari sabtu banyak hoii
makan nasik minyak je keje aku.
pacik ade 8 jemputan kawen pada ari sabtu ye anak2.
macham retis ke ape dpt bnyak jemputan? ke aku yang jadi tukang silat kat majlis meke?wkakakakakakaka
dan beta adalah attend semua majlis. muakakakakaka

kawan aku la yang ramai kawen.sepupu lagi jiran lagi
tapi aku redah semua
nanti kalo xpegi orang cakap ape plak kan.
memang menu pada ari sabtu adalah nasi minyak ye tuan2. 
tapi tade la sampai lapan2 tempat aku pegi melantak.
memang masok icu terus nnt darah naik mendadak.wahahahha
minggu depan nak pegi kelantan plak. Zzz!
member aku si khawarizmi nak kawen. ingt plak dia jemput aku. member zaman matrik kot. hahaha
tapi tu kira paling bespren la zaman duk pj dulu smpai masok main campus.
dia nih la yang jatuh begolek dengan iskal dekat tangga kat uia dulu XDXDXD
sebab?
biarlah rahsia.wkakakakakakaka.
aku mula2 mcm malas nak pegi sana tapi dia jemput aku dengan sangat egresip sekali siap ugut kalo xdatang.wakakakakka
makanya beta akur. 
macam beselah xkan aku pegi sorang kan? mestila angkut rombongan cik kiah sekali.huakakakakaka.
encik wariz, aku nak layanan vvip okee nnt bila smpai kenduri ko.
kalo x aku xbagi hadiah *tumbuh tanduk dengan tiba2 XD*

semalam boleh rest duk umah begolek2.
parah atiqah xbalik minggu nih sebab dah nak exam.
lepas abes exam baru dia balik.
firdie aserap pon tgh bz nak exam sebelum cuti summer.
betapa aku jeles tengok org bz study *la sgt* sebelum exam.
pacik xsabar tunggu bulan 9.hihik
xsabar jugak tunggu akhir bulan. adinda2 yang jauh-dimata-dekat-dihati balik mesia!! yuhuu!
paling hepi adalah apabila mak tiri aka rosalinda aka gabriel aka osmet aku yang paling best tahap dewa naga pon ikot balik sekali.
huwarghhhhhhhh!!!!!
kegembiraan apakah ini?
rendu wess. rendu mak tiri banyak laot.
aritu gabriel kol aku tapi nombor lain.
aku tau la tu nombor dari itali tp xtau sape. ingatkan bebudak kat kedai kopi tuh.
aku angkat la, baru je sebut 'pronto?'
tetibe aku dengar 'kuyaaaaaaaaaaa!!!!' dengan sangat kuat dan penuh semangat pahlawan-melayu-melaka. huakakakakaka
ape kes tetibe pahlawan melayu melaka?tsk2

seb baek aku xsakit jantung. esaited gile haa beliau.
aku tnye dia tgh buat ape time tuh sbb sana siang lagi masa dia kol aku.
dia kate tengah lepak2 round2 kat park dengan gepren aka tunang dia yang aku panggil K *sbb xreti sebut nama beliau XD*
tengah deting tibe2 tepon aku. ape kes?
seb baek k tuh dh paham sgt bopren dia mmg spesel kes sikek.wkakakakaka
dah la jerit kuat gila.kalo satu taman tuh kena heart attack cemane hoii.
dia kol sbb nak bagitau aku berita gembira nih la.
sebelum dia balik manila dia nak datang kedah dulu sbb dh lame xjumpa aku katenya.
tidak syak lagi aku adalah kuya kesayangan ramai. *dush! muka sndiri*
tapi aku hepi la dia nak dtg.
dh bape bulan xjumpa dia.
tapi pangai macam tuh jugak...Zzz! XD
makanya pacik adalah xsabar.
cepatlah masa berlalu.

yang paling penting, ari nih yang kena cepat masa berlalu dulu hoii.
aku dh pening kepala nih.
efek makan daging ari sabtu baru smpai ari nih.wkakakakakaka
dan2 aje efek. alasan semata2 padahal nak balik cepat XD
tapi aku hepi la sebab dh save satu ari semalam
tinggal 3 ari lagi sebelum jumaat.wkakakakakakaka
baru ari pes keje kot minggu nih dah pikir ari jumaat.
ape nak jadi pariz aserap nih wess. tsk2

aku nak op dulu la nak pegi kat kak chah plak.
dia cite gosip xabes kat aku tadi.
kepoh gile haa pacik mcm mami jarum.wkakakakaka
tapi aku nak tau jugak!
sebab kak chah kate aku ade peminat nih.hee
ahh malu la mcm nih *tadah pp. anyone? XD*

biar aku dengar gosip kak chah dulu nnt kalo best aku cite kt ko ek.
kalo x best kite lupakan saje ape aku ckap td.wkakakakaka
dengan ini beta meminta diri dulu.
sekian terima kasih.

 

pariz aserap.

No comments: