Friday, June 27, 2014

err,,,



arini aku dapat satu soalan menarik daripada sorang kawan ceting.
aku pon xreti nak esplen soalan dia mcm mane sebab tonggang tebalek dia susun ayat.wahahahaha
tapi maksud dia lebih kurang macam kenapa aku lebih sayangkan firdie dari farah. haa lebih kurang mcm tu la.
aku xpenah tepikir pon ade orang Tanya aku soalan mcm nih.hahahaha
mcm mana beliau boleh bepkir mcm tu? aku pon xtau.
sebab aku selalu panggil fir adek sayam ke? farah pon aku panggil adek sayam jugak.
dua2 adek aku wess mestila aku sayam.
ko ingt senang ke nak dapat adek2 pangai istimewa mcm adek2 aku nih?wahahahahaha


mayb sebab aku lebih banyak cerita pasal fir kot. dengan perangai manja dia lagi.
walopon beliau lelaki tapi dia punya manja tu kalah Muhammad hakim hoii.wakakakakaka
farah plak jenis kental+bedikari. dia xsuka sangat begantung dekat orang lain.
tapi bila sampai bab korea....... Zzz~~ wakakakakakakaka
habes segala aegyo dia keluar nak suh org tgok kpop dgn dia.wuwuuu


TAPI!!!!
aku sayang dua2 wess adek aku!
akak aku pon aku sayang.
pacik sayang semua adek badek pacik ye,nak. makanya jangan salah paham.
tapi yelah firdie tu laki, farah tu pompuan.
ade mende yg aku boleh buat dengan firdie tp xboleh buat dengan farah.
contoh paling best : tido sama2.
ko nak mampos kalo aku tido dengan farah? xboleh ye anak2.sumbang mahram namanya.wakakakakakaka
kalau setakat dia dtg lepak2 begolek atas katil aku tu biasa la tp xde la smpai tido sekali.
walopon aku rapat dgn adek pompuan aku tp ade mende yg aku xboleh buat dgn dia.
contoh lain macam ektibiti kami buat kat studio. xkan aku nak suh parah atiqah juin aku brekden wess.wakakakakaka
lagipon xboleh ajak dia pegi studio nnt ramai org dtg kt aku nak mintak nombor tepon parah. hihiks. adek abam kan santek kan kan? *sila bg upah abam puji nih XD*
aku siyes xpaham kenapa soalan mcm ni yang aku dapat.hahaaha
sebab aku rasa kalau nak banding aku ngan orang lain yang ade adek pompuan siyes aku rasa aku boleh dikira sangat2 rapat dengan adek pompuan aku.
ko penah ke siom pp adek pompuan ko? penah ke dia siom pp ko? ko penah siom dahi dia? ko penah tolong sikat rambut dia? ko penah belari peluk dia smbil pusing2 bila lama xjumpa? penah dia baring atas riba ko? penah jalan2 dgn dia smbil pegang tgn?penah dia duduk atas riba ko bila xde tempat kosong?
aku xtau ko penah buat ke x tp aku buat sume tu.
so aku rasa nonsense la kalau ade yg kate aku lebih syg fir dari farah.
even farah tahu aku sayang dia sama mcm aku syg fir.
firdie aserap itu adalah adek sayam kami bertiga, yakni beta, kak long dan parah atiqah.heh heh heh.


dulu dekat pesbuk ade yang kate aku ngan parah incest, skang ni kata mcm ni plak.
boleh darah tinggi pacik mcm nih.wakakakakaka
incest sebab aku selalu panggil farah sayang, darl, honey, sweetheart.
so what?
dia adek aku sukati aku la.wakakakakakaka.
sampai farah kate, 'tu belum dia  tgok abg dgn fir lagi' XD
jadi aku rasa xtimbul la soalan aku lebih sygkan fir dari farah.
aku tulis kat sini sebab kot2 la ade jugak org lain yg bepikiran sama mcm member aku tu makanya diharap anak2 paham lah ye.
luar kotak sangat soalan beliau. hahahaha


tapi kalo ko tanye firdie aserap, akulah nombor satu dalam ati beliau.huakakakakakakaka.
aku berani jawab dgn kompiden sekali. *muka riak +takabur XD*


baiklah. aku dh sudah merapu dengan jayanya.
dengan ini pacik ingin mengundur diri dulu untuk menjuinkan diri besama jemaah2 yang sedang berusaha untuk meruntuhkan bilik aku.wakakakakakaka
meriah mcm malam raya dh haa bilik aku XD
seronokk!
maka, baibai.


sekian time kaseh.




saya-abam-penyayang-dan-hot,
pariz aserap.

No comments: