Saturday, June 28, 2014

anime



sekarang pukol berapa datok harimau?
pukul 3 pagi hoiii.
dan aku adalah baru lepas tengok anime dengan iskal.wuwuuu
dia nih addict gila dengan anime skang.
memandangkan anakanda beta sebuk dengan pacik2 beliau yang sedang bermain ps, makanya dedi terabai.wakakakakakkaka
aku rasa hakim dah sakses tido dengan meke.


tengah aku duk begolek2 atas katil sorang2 td tiba2 mafia masok terjah katil mcm rasaksa.
dia ajak aku tgok anime. disebabkan aku tade ape nak buat aku setuju je la.
aku ingat lagi setat tengok tadi pukol 9 sengah kot.
skang dah pukol 3 wess baru dia benti. tu pon lepas aku pujuk suh tido.wakakakakakkakaka
teruk sangat dah haa pangai. dah la banyak episode.
mula2 tgok utube je tp bila part2 dia tuh xjumpa cari kat utube dia pegi bantai cari kat website mane tah.
sudahnya tgok la smpai pagi.
mata aku dah senak dh renung laptop dari pukol 9.tsk2
aku suh dia stop sambung esok plak tp dia tanak.
aku pon dengan rakusnya tekan sendiri stop button tuh.
dan tibe2 dia dengan spontan kata kat aku, "NANDE!!!"
apekah ishqal? bahase alien ke ape?
huakakakakakakaakakkaka
xtau nak bg respon mcm mane aku gelak je.
tibe2 sangat ckap jepon.wuwuuuu
dasat gila efek tgok anime.
penat aku suh dia tido tapi asek "satu episode je lagi....satu nih je lagi"
dari pukol 12 dia ulang ayat tuh. lepas satu, satu. sampai la pukol 3.
kalau aku xstopkan dia mmg dia akan tgok smpai subuh. dah penah dah aritu dia buat mcm tuh.tsk2


jenuh jugak nak suh dia benti tadi. mcm budak2 pangai.
skang nih dia plak yang duk bising2 suh aku tido.wakakakakakaka
makanya aku rasa aku kena tido la walopon aku xngantok sbb nnt xabes dia potpet2 bg syarahan kat aku XD
aku harap dia tido mlm nih xngigau cakap bahase jepon.
kang tetibe je "nande" masa tgh tido kang cemane?mmg aku tolak je dia nih kat bawah.wakakakakakaka
ampon ish.


dah la aku op dulu la. dah mengiau dh ajak tido + suh tutop lampu.
nnt kang elok2 dari mengiau dia terus mengaum baru tau insap pariz aserap.wakakakakaka
oleh yang demikian, pacik tido dulu ye anak2.
baibai.


[p/s: ish, meh la kita tido mata dh senak ngadap cite jepon tu dr td.tsk2. esok kita smbung plak. Zzz~]


sekian time kaseh.




pariz aserap.

No comments: