Wednesday, August 17, 2011

aku dan sesuatu...

                                                       gambar hiasan semata2


telinga beta berdarah lagi... =.='
kerap kot jadi mcm ni
aku pon xtau apsal..

tadi tengah sesedap on9 sambel menerap *burok pngai*
pastu aku saje letak pale atas bantal
aku pusen sebelah kiri sambel cakap2 dengan hakim

pastu rase sumting kua dari tinge
cecair+sejuk
sebab dh selalu mcm ni dulu,makanya beta dh agak apekah yang keluar itu
terus aku angkat kepale tegak2 mcm org tengah bekawad
muahahahahahha

pelan2 tengok bantal..
hee
ade darah sikek..
betol la kan tekaan betaa..

tapi aku xnak la hakim nampak
nanti dia nanges..hahaha..
aku bangun duk bersila..amek bantal tu pastu puseng kot blakang
then..
"eskius me..dedi nak p toilet kejap ye" 
dia angguk je..xpasan *sigh in relief*

masok toilet ape lagi
betungkus lumus membersih darah la
whahaahahha
dokter ke ape aku ni

tadi banyak jugak kot darah
aku pon dh penim pikir apsal beliau suke kua kot tinge
aku ni telebeh darah ke ape?

esok la p sepital derma darah..*tibe2*
mase buat cek up sebelom pose ari tu dokter kate aku sehat
dokter tipu aku ke ape ni..hahaha

(begelak2 disini..tetapi xmampu menipu hati sndri..risau+takot...semoga saket itu tidak datang lagi..ameen..)

semoga beta sentiasa sehat walafiat..hee
ameen ya rabbal alameen.. 

2 comments:

Nur Hafiza Rahsid said...

tanak la wes T_T

imandya said...

better g check skali lg..cnfrimkan betul2 ok..hope so u okey..=D