Friday, August 26, 2011

baje itam kembali




*tengok2 jam..oke pukol 9 suku*

dah lame xbukak mende alah ni rasenye
alang2 dah buhsan ni ape lagi kan
merapu2 la mandrem2 kat sini..wahahahha


alhamdulillah aku rase makin sehat skang
dugaan xpenah abis tp xpela xbaek mngeluh
baru2 ni selamat dioperatekan *taram aje* 
untok kali ke 5


tuhan aje la yg tau ape pasaan ni..
tipu la kan xtakot
tapi sebab dokter kate xteruk lagi
so buleh lagi la buat muke saden wlopon ati dh menangis2 
hahahaha..ingat aku xtakot ke

kalo belah kepale ko ko takot x??
haa jawab2..
dan efek terbesa lagi ketara adelah
JENGJENGJENG!!!


anggota kanan badan beta agak kurang upaya
mcm oku je rase..tsk2
jalan pon xbetol kaki xkuat lagi nak melangkah
tangan kanan pon same tapi kene ade usaha la kan
wlopon taep belog satu urop semenet sengah
besyukor la daripada xleh gerak langsung kan?

bile tules2 blog aku xkesah
sebab kalo penat ke letih ke tgn ni aku bleh stop2 benti2
tade sape marah..hihik

berat kot tangan..nak angkt satu jari pon bepeluh2
wakakakakaka
kalo ko tgok aku menaep skang mesti ko gelak smpai pensan
sebab sgt lambat..T_T
satu2 urop aku tekan mcm muhammad hakim baru nak belajar menaep..
gasak la kan..ade dari tade

aku nak ucap time kaseh bnyak2 *feelin retis dh ni*
kat sume yang doakan aku selamat dan cepat sembuh
insyaAllah aku kuat..
semua dugaan atas ape yang kite mampu kan?

aku bkan jenis duk diam je xde usaha nak sembuh
lepastu salahkan takdir..
xbaek la kan..
things happen for a reason


tade sape yang mintak nak saket pon
but He knows best
aku pon xpernah tau aku mampu tempuh mende ni
tapi aku besyukur sbb operation kelima ni yang paling cepat dan xde masalah.
alhamdulillah..


aku tau aku kene cepat sembuh
sebab semua org nak aku sembuh
especially my pemeli yg xjemu2 bg semngat
aku xnak kecewakan mereka


paling2 utama anakanda pengarang jantong beta
muhammad hakim  
dan jugak lg sorg jantong pisang beta, firdie ashraff
thats the main reason why i shud stay strong ^_^
hakim jgn riso.taon ni kite raye mcm taon lepas jgk
xde ape yg kurang..
dedi janji!!


firdie aserap pon tayah riso
duet raye untok adek sayam tetap ade..hahaha
time kaseh xjemu2 jage abg dari bape taon yg lepas..
only if u read this :')
u r the greatest lil brother in the world..
ailebiu fir.. ^_^


untok macik goku noapiza yg aku sayam sgt2
million thanks to u..
dari dulu kot ko banyak bagi semngat kat aku
wlopon yg tukang bagi semangat pon selalu banjir kalahkan pesaket..
bukan nanges..mate masok paser katenye..wahahahha

baje itam ko kuat wess macik
jgn risau2 oke..
kite kan dh buat pejanjian lepas aku sehat nak belawan sape pemenang jari pantas era..
wakakakaka 
i've done zero for our frenship but u gave me a lot of valuable things..
:')
thanks so much..

*aku dah rase mcm menang award je bagi2 ucapan..hihik*

"u paint other different color in my life" <---- ingt lagi x macik?
aku ingt lg wlopon dh bape kali kepale kene godeh2 ngan dokter
hahahaha..

taon ini adelah botak menyambut ari raye
wakakaka
tapi tape sbb hakim kate aku botak ensem
jadi aku xkesah..hihik
org laen pon kate mcm tu jgk dolu2 tp aku xpecaye
hakim jujor xpe..dia xtipu..wakakakakaka


amaran perintah bekurung oleh firdie aserap dah sampai
kene op dulu la
susah wess ade adek bakal dokter
kalo aku tau aku suh dia pilih popesyen laen.
wakakaka..ampon fir


*tgok jam lagi..dh pukol 1pagi lebeh*
menaep sehabes cepat dh tapi maseh ditahap sipot babes..=.='
lame gile menaep wess..wakakaka
tp panjang gile kire nomel la kan org terkurang upaya mcm aku taep2 pjg2 3 4 jam..T_T


semoga baje itam semaken sembuh..
raye dh nak dekat oiii..hahaha..
zaSsss!

5 comments:

Nur Hafiza Rahsid said...

ko feeling2 menang award eh?? bak pinjam award tuh nak ketok tangan ko.wakakakaka.aku mencik ko pakcik..kalo menulis mesti nak bagi banjir satu pontian.dasat tak baje itam?kalah kekuatan bulan power die.wkakakakaka..
jangan risau kan.baje itam kuat kan.tapi jangan pakse diri wes.aku pun tak buat pape untuk ko.hikhik.
aku ingat lagi ayat tuh!!banyak lagi ayat keramat lain.ade satu ari aku balek skola bukak enset ade 21 meset dari ym ko.mase tuh ko nak operate kali ke 4.21 wes 21!aku pulak feeling artis.miahahaha
tima kaseh sebab kuat semangat dan mengkagumkan dokter yg cakap ko emsem tuh.aku sangat2 bangga ade abang macam nih.ko banyaaaak sangat buat aku kagum + bagi semangat kat aku.semoga cepat sembuh.ailapyu baje itam :)

beta: baja itam! said...

ko pon menang award ke komen pjg2?wakakaka..aku menulis dari ati la macik..ko plak ati tisu..mmg kena la..hihik..ilang macho goku mate asek masok paser je.wakakaka
sape kate ko xbuat pape untok aku?ko buat aku megren tiap kali kua ayat kelen ko.wakakakaka
haaa yg ade 21 meset tuh aku kagum kat diri sndri la sbb aku pon xtau cemne bleh lepas..wkkakakakaka..baje itam je bleh buat tau..
tenkiu sbb selalu ade ngan aku through my good n my trying times..ailebiu tus macik ^_^

Ziera Johari said...

marco....sori aku taktao kau baru lepas operate... aku hrap ko cpt2 sehat eh! jage diri jage kshatan tu...rmai yg sygkan kau....tmasuk aku skali....haaaa...hehe. aku doa kau cepat2 sembuh,boleh beraya sakan ngn akim,firdie n fmily tecinte....cian kauu ye...lmbat2 naip pon tp still update blog,bgus2...aku kena sntiasa ikuti nmpknye lpasnii...hmm :)rindu kau.

i-R-a eddie said...

nekyan tu klu banjir memang mengerikan!bahahaha ;P

ape2 pon get well soon la enche marco :)

beta: baja itam! said...

---> anti lia yang comel *bak kate hakim* hehehe..aku pon xsgke wess sbb mende ni jadi cepat sgt..time kaseh sbb syg kt aku..aku pon syg ko ape..hee.aku bosan asik kne perintah bekurung sbb tu aku hapdet belog..hahaha..thanks jgk doakan aku..lia,aimiseyutus..samat ari raye..:)


---> ira, dia xbanjer pon ngeri jgk sbb dia goku..wakakaka..btw,thanks for the wishes..jgn riso sume org nnt raye baje itam yg ober..huakakaka..