Tuesday, August 16, 2011

R to the U to the M to the A to the H..!!


jadi sebutannye ape adek2?
rumah..!!  
pandaiii..*tepok2 tgn*

ari ni tangan aku lepas baru serbis kot
rajen aje menderem kat sini
ptg tadi pasal makanan
dah kenyang2 nak merapu2 pasal rumah plak
huakakakakakakaka

eh suke ati aku la blog aku kan..
tapi apsal tajuk dia rumah?
aku pon tau
aku maen sebat ape yang aku terlintas aje
terer gile ah pariz aserap..muakakakakkaka

tape la bia aku cite2 pasal umah idaman aku
rumah idaman pariz aserap tiada yang banglo2
yang besa2 mcm istana takeshi,yang ade swiming pool,
yang betingkat2 mcm apartmen..
ouhhh nehiii2

aku adelah seoram makluk yg pelek tapi bukan alien
aku suke rumah kayu je..hee
kecik2 aje tanak besa2 mcm umah antu
huakakakaakkaka

aku pelek senanye kalo tanye2 org la kan
apsal sume nak umah besa2 wess?
seyes wa cakap lu..umh besa adelah tidak best sgt2
ce ko keje dlu kumpol duet lepastu beli banglo 3 tingkat satu
pastu ko duduk la kan.*xkan aku plak*
ko akan tau la xbest tu mcm mane..hee


tapi depends dekat org la kan
kalo nak ikot aku menanges la ko..wakakakakka
dulu2 kalo orang tnye aku suke umah cemane
aku mesti tanye balik


"penah tgok cite the lost world x?" 


kalo dia kate penah..aku kate la


"tu la umah peberet aku" 


lepastu mesti beliau kate aku gile..
huakakakakakakaka
xgune engko.kecik ati beta..


rumah yg aku mksudkan dlm cite bekenaan adelah atas pokok..
hihik..
suke ati aku la kan nak suke yg mane pon..
ade ke kate aku gile


aku suke umah papan!!
yang buat dr batang kayu lg aku suke
tayah mesin2 papan tu..huakakakakaka


                                      hoyehh...like dis one..

aku seyes suke umah mcm ni
tp kat sini xde kot mcm ni
kalo kat tmpt sejok ade la..
aritu aku jumpe jgk yg cm begini la patern umah
tetapi rupaaaaaaaa rupanyaaaaa hadirmu cuma bersndiwara yang aku tgok mcm kayu itu adelah batu..

tipah tertipu bang..tsk2
baru nak kagum..whahahaahaha

pastu kan wess..
aku suke gile jugak kat umah yang bumbung dia...
errr...bumbung mcm mane erk?aku xreti sebot la
kang salah ko gelak plak
ko tengok sndri la..zassssssssss!

                                      ko pnggil bumbung ape ni wess?

gasak la panggil ape pon kan..
aku sukeeee...weeee
comel gile seh nak cecah tanah..muakakakakaka
nnt kt dalam dia lebeh kurang mcm gini la

                                                                 santekkkkkkkkkkkk!!

kalo aku tunjuk mak aku umah idaman aku ni
mesti dia pensan
ape jadah anak aku nak umah pelek2 mcm ni
huakakakakakakaka

lagiiiiiii2!!

                                                         this is the perfect one..

kalo dpt umah yang mcm diatas itu
sumpah la aku rase mcm kat sorga..
bile wess nak dapat umah mcm ni..tsk2

ade lagiiii..ade lagiiii...

                            haa ko napak x kat papan merah tu FOR SALE..beli kang!

                                            ini agak besar tapi aku suke sebab mcm umah antu

tade la beta tipu aje..
aku suke bukan sebab mcm umah antu
tapi sebab dia made in malaysia from papan kot..

dolu2 mase zaman kanak2 ribena aku kan idop bepindah randah
aku suke gile umah mase dekat england *rendu*
english style paling santek kott..
mase tu duk dalam umah kecik aje
mcm cottage tuh..tapiii sgt kiutt..hee

                                           lebeh kurang begini la tp tade pagar santek2 mcm tu

tade la same mcm ni
kan aku dh kate lebeh kurang tu..
kecik aje kan..tp suwitttttt..hihik
nak duk england balik laaaa...T_T

selepas itu..kami memulakan perpindahan di tempat yang xbest plak
meninggalkan umah suwit bekenaan..*nanges2*
ober ah pariz asrap..huakakakakakka

pas pindah tu kami behijrah ke us plak
sumpah wess xbest
*ade sape2 org amerika x sini??aku nak cabot dlu kalo ade*
tapi umah oke la..

dia mcm kawasan bejiran kan
pastu satu2 umah tu same aje shape+kaler=puteh
silap2 kang ko p bukak pintu umah org laen
huakakakakakkaka
melampau la aku nih

                                                     yang ini batu..tp rupe mcm nak same dah

xde la besa mane jugak
tapi aku suke..
aku suke umah satu tingkat aje..
kalo dua tingkat, yang mcm contoh diatas tadi
yang skali ngan bumbung tu..hihik

jauh kelaot la taste umah idaman aku ngan umah yang aku huni skang..muakakakakaka..
yang sekarang adelah begini..

ataukah begini??

                                  haloh2 comelnye..huakakakakakak

tiga tingkat kot..tsk2
bilik tu ko tayah kate la..
buleh buat cite seram..
huaakkakakakkaakakakka
ampon mom+dad

aku tanak komplen la kan
kite kene bersyukur kan wess
tapi kdg2 aku tepikir jgk

aku duk umah besar2..
tapi ade lagi org kat lua sane yang xde umah
lagi2 kalo budak2 kot...
eh sedeh laa T_T


ape gune idop mewah kan kalo xbleh share dgn org yang lebeh memerlukan..
insyaAllah selagi mampu semoga tuhan terus bukakan ati kami sekeluarga untok bekongsi dengan insan2 ini..aminnn..

*tazkirah ari ini*
jangan lagho dengan nikmat yang diberi..insyaAllah..

bak kate pepatah mak aku...
"ape yg kite ade sekarang ni xkekal..ni cume pinjaman" 
betol la tu mom..^_^
  

No comments: