Sunday, August 14, 2011

PANTANG LARANG PARIZ ASRAP!!

alang2 mud memang dah xbape nak oke nih
bia aku x oke kan terus aje
haa meh sini beta nak menderem2 sikek..
jgn maen2 title diatas..
pariz asrap skang adelah dalam mud seyes *muke seyes*

aku kan...
xtau la aku nak kate ape
tp aku pantang gile babis la kalau org majok ngan aku pastu aku xtau pasal ape pastu gedik nak mampos suh aku pujok..

seyes ko bleh pegi mati la kalau pangai mcm ini punye haremss jadah!
ngan org laen ko buleh kot buat2 mcm ni
tapi bukan dgn aku
ko,kalo nak majok ke ape ke ngan aku sile beterus terang
aku bukan ego sgt..kalo aku salah aku mntk maap la kan


tapi kalo tibe2 aje ko mcm tu lepas tu nak suh aku tnya2
nak pehatian lebeh2 knon2 ko majok tu aku nak layan..
makanya baek ko lupekan
bukan takat aku xlayan..aku xheran siap ngan pngai mcm jadah ko tu


ko tunggu la smpai taon depan pon nak suh aku tanye
memang ko mmpi la
bagi aku senang je..kalo nak kawan ko kawan je
kalo tanak ko bleh berambos
jgn buat aku menyampah!


harapnye lepas ni ko pham la pantang larang aku
yg laen bleh lagi aku nak begurau2 bagai
tapi kalau yang ini...
heh! *jwb sndri*


bile aku buat baek jgn pijak pale aku
aku xkesah bekawan ngan sape2
tp sekali aku benci aku mmg xkan suke dah


ade yang rikues nak tgok aku marah cemne kan
dan kepade beliau..ini belom marah lagi
ini baru amaran banjir..kalo aku marah nt bnyak bse alien yg kua
kang ko xpaham..haha


dan kepade yang punya perangai mcm tett tuh..
ko bleh tunjuk pngai tu kt org laen
bukan kat aku..
aku xhadap org mcm ko..buang mase!


sekian time kaseh!!




                                                  ati-tengah-panas,

3 comments:

siti fairuz said...

pariz asrap bila marah saya takuttttttttttt. sbb tu tak pernah merajuk ngn beliau. kan kan. hehe 8D

Ziera Johari said...

takotnye,sumpah xnk merajuk kt pariz asrap tu!ngeee. :/

beta: baja itam! said...

pai: ko edban..bgtau terus ape xpuas ati..senang keje aku nak pujok..wahahaha..



lia: haloh2 jgn la takot2..hehe..jgn slh pham bukan xleh majok..cume jgn majok xde sebab..tibe2 je mjok kan..beta pon panas la..wahahahahha..