Thursday, August 11, 2011

oil city: miri -_-

                                        pecayelah ko akan jumpe banyak kude laot gegasi kat miri..hahahaha..gambar adelah dr google..

inilah lokasi dimana beta berada sekarang..hahaha
ari ni dh masok 4 ari aku kat sini..
bese2 aje kot sini..xsempat nak round2 
keje belambak2 mcm bukit jatuh atas pale aje rase beban dia..*ober*
muakakakakakakka....

tapi esok aku nak balik kedah dah!!!!!
by hook or crook aku ttp akan balik..muehehehe
makanya..ari ni sile la pulun buat keje smpai siap
chayok2 baje itam..gunekan kuasa sakti anda...

kalau ikot schedule rasenye lg 3 ari kot buleh balik
tapii..suke ati aku la nak balik bile
aku kan boss.. *muke mntak lempang*

aku xtau la ape menarek dekat miri ni
sbb aku xde mase nak jalan2..pegi pon atas urusan keje
kejam kan ayah aku?saye hanyelah pekeje part time sahaje
tepakse kot dtg sini..kesian jgk ayah aku

xkan nak suh dia je pegi jauh2 kan tp ptot jgk sbb ni kan keje dia. huakakakakakaka... ade anak bujang ni kene la dera2 kan dad?
eh tp aku mmg rase terdera pon..wkakakakkaka
tp tape la esok beta akan pulang..

xnak la duk lame2 sini..
sian anak bini terabai kat umah.. *dan2 aku ade bini tibe2*
wakakakakakakka..
lambat wess balik esok..
seb baek flight kjap aje..

kalau mcm florence-mesia = belas2 jam..tsk2
memang menanges jugak la.. 
makanyaa..doakan la beta balik dengan sakses esok
kompiden je aku nak balik kan..
siap dh beli tiket...
sekali kang keje xsiap..


aku tinggal aje kalo xsiap..
haa sape2 nak tek ober amek la.hahahaha
beta perlu pulang kedah dengan kadar segera..
ade hal penting yang perlu diselesaikan! *mcm khidmat superman aje..hihik*




tapi kan wess..
satu aje aku suke kat sini..
BEBUKA POSE ADELAH AWAL!!
huakaakakkakaakaka..

tapi tapelah..kedah lebih disayangi..
dekat dihati..hihik..
esok: selamat tinggal miri..laen kali beta datang lg.. ^_^

No comments: