Sunday, August 18, 2013

cuti raya dh abis




ari ini adalah ari ahad!!
makanya pariz aserap sudah berada di opis selepas bercuti2 raye.
malas tu ko tayah kate la..muhammad hakim pon dh stat sekolah jadi kire fair la dia abis cuti aku abis cuti jgk..kalo x aku jeles..huakakakaka
dedi bongek!
tp arini keje xde la bnyak sgt pon pagi td je sikit sekarang dh free dh boleh nak main dam ular.wahhahaha

tadi kol satu sengah pegi amik anakanda balik sekolah..aku tepon iskal nak ikot pegi makan sekali x..dia kate tanak..
tanak??iskal tanak??ke sbb dia tanak kalah dlm misi menurunkan berat badan selepas raya?sbb kalo kalah kene belanja..muakakakakaka..
aku kate tanak tape la..makanya beta pon pegi makan berdua aje la dengan hakim..
tapi lepas makan aku pegi tapau kepsi nak anta kat iskal..
jom kite tengok dia boleh tahan x dugaan ayam kepsi..
huakakakakakaakaka
keji gile kan aku??
aku anta hakim balik umah dulu baru pegi opis iskal.
smpai opis dia aku naik senyap2 lepastu tadaaa!!!
bukak2 pintu bilik terus tayang pastik kepsi..
dia tgok pastu terus tunduk muka kat meja macham, "omaigod kepsi, betahanlahh daniel" wkakakakakaka

aku : nak diet ke nak kenyang?
dia :  *muka dalam dilema*
aku : *tayang2 pastik kepsi lg* heh heh heh
dia : *bgun* yang ni mmg xmmpu tolak la

huakakakakakakaka..
sakses!
ini adalah fakta : daniel iskal + ayam kepsi = xdapat dipisahkan
hihik
lepak2 kejap kt sana pastu balik opis  balik..

duk opis mane buat ape sgt pon dah xde keje kan..makanya tanpa disedari jari dah ade dlm mulut..muakakakaka
bulan pose boleh kontrol apesal tibe2 aje xboleh kontrol plak??
tabiat gigit kuku yang mmg xdpt diselamatkan dah..
time aku tgh gigit kuku ko tayah panggil la mmg aku susah sikit nak layan ko sbb gigit kuku itu lagi heaven dari layan korang..huakakakkaka
siriyes wess aku xtau nak buat mcm mane dgn masalah yang satu ini.
tadi jari tengah luka.aku kalo dh gigit, smpai kat tepi aku bantai gigit sekali..lepastu dah kulit tu tebukak aku koyakkan terus je..
kesudahannya adalah begini


saket la nih nnt kalo kene pape nih..huhuhu
mase tgh gigit xingat dunia..
aku pon xtau dh nak buat cemane bile dh dtg pangai gigit kuku nih..
xsemnggah gile haa pangai pacik..bukan budak2 lagi oii dah jadi bapak budak dah pon..xde kesedaran sivik langsung..haishh!
aku bukan xpandai potong kuku pakai pengetip tuh..reti aje pon
tapi xsame okee..
kalo pakai pengetip tuh, lepas dh potong pon tetap aku rasa kuku aku panjang lg..walopon sebenarnya...tetttt! *tgok sndri la gmba diatas kuku aku cemane*
huakakakakakakakakkaka..
kronik dah ni pangai pariz aserap..
agak2 kene refer kat cikgu kaunseling x??whahahahhaha
ke nak kene hembus2 sikek mandi air bunge ke bia ilang napsu gigit kuku nih? *xde kaetan langsung* XD
seb baek kuku kaki aku xgigit kalo x silela anta saya ke sepital mental..huakakakakakakak
melampau oke kalo gigit kuku kaki..
nnt la aku cri tips bekesan ilangkan pangai xsenonoh nih..
syg plak rasenye nak tinggalkan tabiat nih..huaakakakakaka
lempang pat ploh das kang pariz aserap nih!

bosan wess duk opis ari ni..
dh la arini mata macam rasaksa..wkakakakkaak
xtau la gatal saje2 ke mmg saket mata 
tapi mata pacik kaler merah,nak..
haaaa makan budakk..makan budakk *dush! muka sndri*
tp sebelah je pon..
aku nak beli penutup mate mcm lanun la nnt barulah rasa macam ohh hotnya diri ini..muakakakakakakaka..
sudah2 la merapu wess baik aku buat bende lain yang lagi berfaedah..
ko rasa mana satu lagi ade pekdah, tido ke main dam ular?
huakakakakakakakaka

baiklah aku op sebelom kene terajang berjemaah..hihik

selamat kembali ke opis untuk semua yang bekerja..dan untuk yang masih besekolah mcm anakanda beta tuh, selamat bersekolah..jangan malas2 nnt dedi babap XD
papaiii.....


mata-merah-tapi-tetap-hot, *tendangan padu, plis? XD*
pariz aserap.
 



 

No comments: