Wednesday, August 7, 2013

lagu peberet muhammad hakim

 
tegar - aku yang dulu  bukanlah yang sekarang
 

ni la lagu peberet  anak aku sekarang..siang malam asik nyanyi lagu nih.
smpai aku dah buleh hapal lagu nih sebab selalu dengar dengan dia..
pemes kot lagu ni skang selalu ade kat radio2..
tapi lagu ni best..aku suka denga suara budak nih..
aku tau lagu ni pon lepas hakim tanye aku ade x lagu ni..aku kate takde..
lepastu dia besungguh suh aku download.
aku ikot aje la..lepastu dia asik denga lagu ni je..
aku tnye dia apsal suka sgt lagu ni? dia kata lagu ni best la dedi..
lagipon kisah dia macam hakim dulu kan?

*krikk krikk krikk*

T____T
terkesima dedi kejap denga beliau kata mcm tu..
dia tau aku xsuka dia ungkit kisah lampau dia..
lepastu dia nak amek ati aku dia nyanyi,
"aku yang dulu bukanlah yang sekarang, dulu ditendang sekarang ku disayang,dulu dulu dulu ku menderita sekarang aku bahagia"
lepastu dia pandang aku.dia senyum then dia terus pelok aku..hahaha
dia xtau dedi dia nih tgh tahan air mata xnak bg kuar *boooo!dedi manja!*
aku senyum aje la..
awak sangat suwit, Muhammad hakim..
dedi sayang awak sangatt2!!!
syukur sangat2 tuhan pilih dedi untuk bahagia dengan kehadiran hakim..
mungkin dedi bukan ayah yang sempurna+terbaik dalam dunia tapi dedi cuba untuk jadi ayah yang lebih baik daripada sebelum ni :)

meh kite layan lagu peberet anakanda beta dulu.hee


saya-dedi-muhammad-hakim,
pariz aserap.

No comments: