Monday, August 19, 2013

jeng jeng jeng!


orang lain dh tau lame dah aku je ketinggalan..sebabnye telalu esaited nak raya smpai xingat nak cek result..muakakakakka
aritu gabriel tepon tanye result.ingt plak dia..hee
almaklumla dia dh abis stdy taon lepas dah..
*sume org abis awal.wuwuuuuu* 
pastu aku xingt nak cek..efek raye xabes lg ke ape? XD

mlm td dah cek..
alhamdulillah syukurrr
mcm biasalah bile dh tau results terus aku convert ke dalam bentuk pointer *suke ati aje* ataupon lebih tepat nak ade gpa jgk..muakakaka
mmg dari dulu aku main convert2 mcm nih sebab bile nak bagitau macik goku results aku, aku adalah pemalas tahap tegar nak esplen pasal grading system kat sini yang xpakai pointer..muakakakakakka
macik,im beri the sori la tapi aku adalah sangat malas nak esplen pasal ni.tsk2

sini dia pakai sistem 0-30..kalo ko dpt antara 0-17 makanya fail!
18 tu kira makah paling minima kalo nak lulus..
30 adalah eccellente..hihik
tp untuk final score dia pakai sistem 110 point..
0-65 = fail
66-110 = lulus
kenapa 110? itu yg kite xtau.huakakakaka
tapi nnt dia ada jgk gred ABC tuh sbbtu senang beta main convert2 sesuka ati.hekhekhek

results alhamdulillah oke..
tade la perfect beno dpt 110 full tapi lepas 100 tu kire aku berpuas ati la..
tapi ade oiii yang dpt 110..
arghhhhhhhhhhhh!!!!! *jeles menguasai diri*
tapi xpela kene bersyukur ye anak2 jgn tamak seperti anjing dgn bayang2 *tibe2* XD
kalo dulu2 zaman jahiliyah aku xbleh tgok ade org lagi tinggi markah dr aku mesti aku jeles sebab aku pkir kalo meke boleh kenapa aku xboleh?
tp lame2 aku belajar terima mende ni..xsemua org sama
xperlu nak jadi perfect dalam semua benda.. 
bcos sometimes flaws makes u look perfect.awww!
tapi aku tetap xperfect jugak.huakakakaka *dush! muka sndri*

makanya smpai disini sahajalah kesah study pariz aserap..
lepasni tade dh duk tunggu result nak lawan2 ngan adek2 lagi..
haikal pon dah abes belaja bulan 2 aritu dah..
dia umo 23, aku 26 tapi apesal aku abis lambat dari dia??
kenapakahh???huakakakakaka
dh la dia abes awal satu sem..
skang tinggal dua orang adek sayam beta ajela lagi duk beradu tenaga nak lawan result..hahaha
chayok2 firdie aserap!!
parah atiqah fightinggg!!!!
wahahahhahahaha..aku yang ober apesal?

tau result ke x tau result ke tetap kene kerja di opis ini jugak.wahahaha
tp kalo nak bandingkan dgn org lain aku sgt2 bersyukur la sbb  dh ade kerja..
ramai je budak lepasan u yang mengganggur skang xdpt kerja..
jadinya sila jgn merungut lagi wahai pariz aserap!! 
sila bersyukur. 
kalo xbersyukur jugak meh la terajang aku berjemaah..whahahaha

sekian saja dari saya.

yang benar,
pariz aserap yang hot.
muakakakakakakak

 


1 comment:

Nur Hafiza Rahsid said...

baru tauuuuuuuuuuuuuuuu!! tumbuk tumbuk tumbuk!! wakakakaa. tahniah pacik. macik goku tayah tanya pum boleh tau dah. ada aura tokmoh.ekekeke. tapi tenkiu jugak sebab besusah payah main convert2 tu. kalau tak mesti tensen nak layan blur aku. hihik.

tulah pacik. ko betuah.. sebab dari satu sisi, ko dah dipermudahkan urusan dapat kerja. mungkin ada yang tak seuntung ko.kan?kalau ko rasa ko teruk, mungkin ada org lagi teruk dari kita. ingat tak ingat tak?aku doakan urusan ko terus dipermudahkan oke..timba sebanyak mana pengalaman dekat opis tu.umur bukan penghalang. go pacik go!! gudluckkkk

dan haimiseyu ^_^