Wednesday, August 28, 2013

nightmare


xtau nak tulis cemane pasal ni sbb trauma xabis lg..
aku dah tahap hampir siriyes ni nak anta farah atiqah ke korea.huakakakakakka..
sape2 sile la tolong aku cek tiket flight ke korea dari semasa ke semasa kalo ade yang murah bgtau aku aku nak book satu..one way je bia dia duk sana tayah balik2..wakakkakakakakakaka
ampon adik sayam.
adik pompuan aku dah kronik sgt dh ni tepengaruh dengan pogrem2 korea..
dulu masa beast kitorang cool aje xkesah pon tapi skang... T____T
tb kat ruang tamu tu ko jgn harap la nak konker kalo beliau ade..
channel kbs aje manjang..kdg2 aku lalu depan ruang tamu tu macham, "eh tu manusia ke tugu negara?" huakakakakakkaka
kalo tau mcm ni dulu aku xpujuk mom jgn anta farah pegi jepun wess..wahahhaha.. 

malam semalam adik pompuan aku kena rasuk lagi dia panggil kami turun bawah..aku ingt dia nak ajak tgok variety show *kot name dia* sebab aku la yang selalu jadi mgsa kene tgok pogrem tah ape2 tah ngan beliau sebab aku kan abg yang penyayang XD
paling oberdos siap tepon adik badik daniel pasan comel suh datang umah..
mentang2 mak ayah aku tade umah semalam suka2 ati dia je..
dia kate dia ade satu game..
aku + iskal + firdie = *sigh*
haikal + beni + hakim = eksaited = kanak2 riang
wkakakakakkakaa
sungguh wess farah ni dh merapu dh..aritu pon dia kate game jugak tapi  game mcm #$Y&*&*!@#
dia suh pakai headband yang ade telinga kucing tuh pastu suh buat kiut2..ape name tah dia sebut dlm bahase korea..aku memberontak gile.huakakakakakaka..
last2 iskal,hekal,firdie ngan beni je yg buat aku ngan hakim tgok je..
mestila iskal menang dh dia comel..pastu kena paksa menari lagu korea grup pompuan punya aku xingt nama ape tapi lagu dia tjuk bo peep ke mcm mane eja xtau la tp iskal buat wesss..wkakakkaakkakaka
tp lepas nari kejap tu dia baru mcm tesedar ke ape tah terus aje, "weh awat cek kena menari lgu ni?" pastu dia kehulu kehilir dgn telinga kucing tu atas kepala..huakakakkakakaka
mcm nak pensan aku gelak..

mlm smlm game lagi merapu smpai aku trauma tahap dewa naga.tsk2
dia tengok rancangan ape aku xtau laa tapi tiba2 kami kene makan pedas????? huwatt???
aku dh la xmakan pedas..huhuhu
boleh x aku nak rikues pihak estero tolong buang cenel kbs dari saluran estero tuh??boleh x? *mati la kene trajang bjemaah dgn peminat2 kpop nnt*
aku seteress okee..whahahahahha
semalam dia masak bihun sup kot sbb dia sebut bihun sup..hihik
tp smbal kicap mcm soto..
aku dh rasa mcm kesian kt diri sndri tibe2 kena jadi mangsa hasil drp rncangan korea tuh..huhuhuhu.
paling xbleh tahan sbelum makan tu dia siap kira 1 2 3 dlm bahasa korea..oh embulenn sila la turun dari langit..wuwuuuu

farah : sape abis dulu dia menang
firdie : oh  senang je nih*kompiden level yg tinggi*
aku   : pedas teruk x nih? *risau*
farah : xla sikit je
aku   : betol? *muke xberapa pecaya*
farah : *angguk2*

aku memang xboleh la makan pedas sebab tu aku risau..hahaha..pedas sikit pon dah mcm ape dah..
lagi aku risau sbb tgok dlm mangkuk tu itam aje sbb bnyak smbal kicap..huakakakakakaka..hakim kat sebelah rilek je makan sbb dia xmain game jadah tu..bawah umo bak kate farah..hahaha
disebabkan nak feeling korea la sgt makanya wajib pakai chopstick..siriyes ak kene bincang ngan mak aku ni supaya beliau anta farah duk seoul..kalo x kesian kat kami kena jadi bahan eksperimen..wuwuuuu
lepas dia dh kira 1 2 3 dlm bahasa korea tuh makanya game start la kan..
firdie aserap besemngat waja gila terus amik suap dlm mulut lepas tu kuakan balik sbb panas..huakakakakakakaakakaka
bagi chopstick kayu boleh x hah??boleh x??
chopstick besi+ bihun sup panas = ilang deria rasa T__T
aku mula2 suap oke sebab panas kan jadi xrasa pedas pon
lepastu tibe2 rasa pedas tu mnyerang..
astagaaa aku xtau dia letak cili padi bape kilo tapi pedas gila babas oiii..
terus aku tersedu2..orang lain dh paham sgt dh kalo aku tersedu tu maknanya mmg pedas la tu bagi aku..hahaha
suapan kedua masok mulut terus kua air mata sebab pedas + panas..
siriyes aku rasa mcm mulut tebaka smpai xtau nak buat ape..
aku ckap pon dah xtau sebut ape sbb xde org paham padhal aku mintak air je kott!!!!!
huakakakakakakakakaka..
rasa mcm....xtau mcm ape siriyes tu perasaan paling teruk aku penah rasa
last2 aku tunduk aje kat meja tuh = pensan
hakim siap tolong kipas2  sbb xnak bg rasa pedas..hahahah..solehnya anak saya XD
muka telinga merah gila mcm nak kua asap..
siyes aku rasa mcm bintang+ galaksi bima sakti ade atas pale aku XD
dannnn!!!
betalah orang petama givap *boooo!! kuat2*

iskal 
air mata ko tayah kate la dia ni mmg cpt kua air mata kalo gelak pon kua air mata ni kan plak makan mende jadah tu..hahaha..muka merah gila smbil makan smbil ckap korea sepatah, "otoke..otoke"
wkakakakakaa..dia ni aku xbleh kate ape dah pangai..sume org gelak kt dia je tp dia pokes makan..xlama lepastu terus tesandar kat kerusi tp smpt lg ckap korea, "ahh cincaro" wakakakakkaa.aku xbleh la denga dia ckap korea aku rasa nak gelak..xsgka beliau tepengaruh jgk dgn farah atiqah XD
dan beliau adalah orang kedua serender.penat ckap korea tau tp kua awal.wkakakakaka

bernardo 
budak ni nak try jgak makanya beliau pon join skali..dh la dia pon xmakan pedas..masa mula2 makan tu dia diam mcm kene kejutan elektrik tapi lepastu mulut dh bising dah..sbb pedas sgt dia x sedar dia gigit chopstick..wkakakakkaka..siap makan smbil bediri.huakakakakakaka..
tapi xlama lepastu dia pon pensan jgk angkt chopstick sbg simbol serender..whahahaahaha.

firdie
mula2 tadi kemain kompiden kate senang..lepastu hah hamikk2 rasakan makanan paling ngeri di alam semesta..muakakakaka..mula2 dia makan kool aje tp soksek2 jugak tp lepastu dah berpeluh2 dah..last2 dia kate, "bang tolongla anta kak farah kat korea secepat mungkin" pastu terus pensan..wakkakakakakaka..abg pon pikir mende same dik XD
haikal gelak smpai tesembur bihun..fir pon givap makanya daniel haikal la menang tp lepastu terus pegi dapor amik ais mcm lipas kudung..wkakakakakka..

haikal
lepas dh abis makan dia pegi kat farah, "esok kalo kal ilang deria rasa kal saman farah..i see u in court farah atiqah!" huakakakakakak..lagi la mungekk..drama abes..lepastu dia asik pegang kepala je sbb pening..terus baring atas sofa xbgun2 penangan bihun sup parah atiqah..
bak kate iskal pon, tu namanya bihun sup dari neraka..wahahhaha..dia ni mulut xbetol sikek main sebut je..adoiii..

smpai arini mulut aku rasa kebas pastu lidah mcm  rasa tebal??wkakakakaka.
dari malam semalam duk makan ais..siap tuam ais kat bibir okeee..dah rasa bibir mcm anjelina joli ni wess..
siyes aku tanak layan dh parah atiqah kalo dia buat game merapu lg..trauma gile haa..pedas xtipu smpai ckap pon sore ketar2..mcm org tua..huakakakakka..semua org diam je ari ni aku rasa sume org trauma la dgn insiden mlm  td..ke sbb mulut saket xbleh becakap??wkakakakka..
cepatlah bukak sem baru wahai unibesiti malaya..
bahaya kalo parah atiqah duk lama2 kat umah nnt dia tgok pogrem ape tah lg pastu buat esperimen kat kami yang baik lagi suci nih..whahahahaha

adik sayam, abg rela pakai headband tinge kucen tu daripada makan bihun sup smlm..wuwuuuu..


saya-tetap-hot XD
pariz aserap


No comments: