Thursday, August 1, 2013

mood raya di opis..


esaitednya nak raya pepagi lagi dah taep2 kat sini..muahahahha
mud raya dah mencurah2 ke ladang kokocrunch nih wess..
kat opis dah siap pasang2 lagu raya tanpa henti. kak sal besemngat waja nak raya smpai dia amek masukkan sume jenis lagu raya dalam pendrive lepastu pasang kuat2 kat pc..
seb baek sume org maseh ade mud buat keje kalau tetibe ade yang anyam ketupat kat opis cemane??wkakakakakakakak
kak sal ni dia kepoh sikek tapi baik sgt..taon lepas pon dia bantai pasang lagu raya jugak tp awal gile oiii..baru seminggu lebih dh ada lagu raya kat opis..
oberdos wess kak sal..wkakakakakka
aku pon xtau la dia cekau kat mana lagu2 raya tu sbb kadang2 ada je yang aku xpenah denga..dasat gile beliau..
kalo lagu yang xbest sikek terus aje bebudak nih, "kak, lagu ape ni xbest2..next!" 
haa mcm tu ye anak2 sekalian..hihik

lepastu dari aritu lagi sebelum aku mc tu meke dah cakap2 nak hias opis.
aku rasa meke lagi esaited dari aku la kalo pasal raya nih..wahahahaha..
aku masok opis baru2 nih dah siap dah gantung2 ketupat plastik tuh dengan ketas wane wani mcm dah nak dipabali aje rase..hihik
siap kad raya bnyak2 kat dinding lepastu ada satu yang besar gedabak gila meke buat sndri kot lepastu ade ucapan2 + saen2.
aku pon tibai pegi saen jugak..huakakakakakaka
mane boleh meke saen aku xsaen nnt aku jeles! XD
paling xboleh tahan siap ada lampu kelip2 yang org letak kat depan umah tuh..tapi meke haruk je letak dalam opis..
lemang xnak bakar dlm opis sekali ke wess??huakakakakakka
tapi aku sukaa!! nampak sgt mud nak raya xsabar2..
ayah aku datang aritu seb baek dia xpensan tgok wane wani sgt opis menjelang aidilfitri..wakakakakakaka
"amboii..opis kalah open house...lampu liplap2 segala"

-" cahaya di aidilfitri encik" 
huakakakakakakakakakaka..bongeknyaa abg imran!!!
bukan ayah aku je tegelak,satu opis skali gelak sama..

rumah sndri pon xhias cantik2 lagi wess..
makanya opis menang laa..hihik..
nanti aku stat cuti ari selasa patotnya tapi keje ade lagi xsiap jadi ari selasa tu masok opis jugak kejap kot..settlekan sume barulah kita boleh beraya dengan aman dan tenteram ye anak2 yang dikasihi..
budak2 ni xkesah sgt pon sbb mostly sume duk kat kedah ni aje..
dua org je kot yang balik kampung jauh sikit..yang dua org tu kita bagi pelepasan la ye tp nnt denda kena bagi beta duet raya..huakakakakakaka..
masok opis balik adalah pada lapan belas aribulan yakni besamaan 11 syawal iaitu pada ari ahad..
aku ingt nak pegi mintak cuti ngan dad smpai 30 syawal..huakakakakaka
oberdos okee!
raye sebulan pon tetap xdpt duit raya jugak..wuwuuuu

xsabar nak raya bila denga lagu2 raya nih..
balik umah kang! *xde kaetan*

dah semilan sengah lebih wess makanya pacik benti meroyan kat sini dulu..
nnt kol sepuloh ade meeting plak..

selamat ari raya kepada sedara serta sedari..raya nnt sape2 nak dtg umah aku kene bawak duit raya dabel..
satu untuk saya satu untuk anak saya..hahaha


pariz aserap.

No comments: