Sunday, August 4, 2013

insiden teraweh malam tadi

malam tadi pegi semayang teraweh dengan muhammad hakim..
sebelum pegi masjid bukak almari terus capai jubah sarung kat  badan..jubah peberet wess! sbb kaler itam..muakakakaka
xmasal aje aku..pastu capai kopiah letak atas kepala..
pastu muhammad hakim tgok dedi dia ensem sgt *tetibe je* pakai jubah jadi dia pon nak jubah jgk aku bagi aje la..tp dia kaler putih.
mcm bebudak sekulah pondok aje aku tgok..comel tau anak dedi..hihik

lepastu terus aje masok kete..vromm2!
smpaila sudah didepan masjid tersebut..muahahahaha
baru lepas amik wuduk nak masok kat pintu masjid tibe2 ade org tepuk bahu aku..aku pusing la.
ade sorang pacik.
aku xsmpt nak tnye dia kenape, dia tunjuk kat aku pastu kate "imam?imam?"
aku xpham mula2 sbb dia sebut laju..otometik terangkat dua2 belah kening mcm nak kate, "hah?"  mulut ngange sikek XD
pastu dia tnye lagi "imam?"
baru aku paham..wakakakakakakaka
pacik tu ingt aku yg akan imamkan semayang teraweh nnt..wuwuuu
belom smpai peringkat tu,pacik..tsk2
jadi imam untuk muhammad hakim aje la yg dedi mampu setakat nih..
ensem sgt ke pariz aserap pakai jubah ni pacik smpai pacik buleh perasan? malam2 lain pakai baju melayu pacik xtegor pon..pdhal tiap2 malam semayang kat masjid sama..
wakakakakakaka..
adoi laaaa..

lepas aku bagitau dia aku bukan imam, dia pon terus " laa org sini ka?pacik ingt org import"


*krikkk krikkk krikkk*


apakah?? T___T
import yang xbleh tahan tuh wess pacik..
adoi..nakal seh pacik nih.
naseb baek aku pakai jubah dengan kopiah aje..
kalo buatnye aku p tibai pakai kain petak2 yang org arab pakai kat kepala tu mcm mane??
bukan pacik tu aje yg salah org nnt anak aku pon xkenal ayah sndri..
huakakakakakakakaka.
bongek oiii pariz aserap!!


dah la merapu aku kene sambung buat keje plak..
lambatnye cutii..wuwuuuu

selamat ari raya kepada saudara serta saudari!!


saya-yang-hot XD
pariz aserap.



No comments: