Wednesday, February 12, 2014

akhirnya dad setuju



setelah lama memujuk beliau akhirnya apak wa setuju nak ada driver.
dan secara rasmi arini beliau dh xdrive sndri pegi opis.
aku lega kot.
bukan kot la tp mmg lega abesan.wahahaahhaha
sebab dad skang nih kadang2 kurang sehat xbleh penat2 lepastu nak kena pegi sana sini plak.kdg2 outstation kan. dia mmg drive sndri xsuka org lain bawak kete.
opkos la aku risau keadaan kesihatan dia.dengan masalah jantung dia lg.huhuhu


ayat beliau, "manja sangat la nak pakai drebar segala sampai"
-"hello tuan harriz, ni bukan pasal manja ye tuan. nih pasal kami semua syg bnyak laot dekat tuan harriz.sila jgn degil oke"
seb baek aku xkene tendang dgn dad dgn ayat diatas tuh.hahaha
dia tau anak dia ni kdg2 oberdos xdpt ditahan.tsk2


alasan dad yang paling buat aku rasa nak antok pala sndri kat dinding bila dia kata nnt xbest la xbleh deting bedua dgn mom dah.
T___________T
encik harriz nih nak kena suntik ubat penenang nih rasanya.wkakakakaka
adoi la dad. orang kate driver tuh untuk urusan kerja aje.senang nak pegi sana sini, mesorat ke ape ke.
dia pegi bantai smpai deting.
kalo nak deting tade sape nak ikot pon la dad.wkakakakaka
punya la susah dia nih.
mak aku mmg garu kepala je la dgn pangai suami dia nih.
puas nak pujuk dad nih smpai akak aku yg kat Pahang tuh pon amik bahagian nak pujuk beliau.
ayah aku mmg mcm tu.dia xsuka begantung kat org lain. ape2 dia suka buat sndri. tu mmg aku respek kt dia.
tp kalo dh mcm nih...Zzzz
wakakakakakkakakakaka


walopon aku 4 beradik begabung tenaga pujuk beliau mcm2 tapi dia tetap bedegil.huhu
tp bila mak aku pujuk, kata kat dia mana tau ade org yg betol2 perlukan kerja driver tuh untuk tanggung pemeli dia,kita xtau kan? sekurang2nya boleh tolong dia jugak. *kemain lemah lembut ag mak aku pujuk.wakakkaakakka*
terus aje ayah aku setuju.
baiklah. kami anak2 mmg serender. mmg xkan boleh menang dgn isteri tesayam beliau tuh.wkakakakkakakaka
dia mmg dengar ckap mom aje.
ckap anak2?? mmg kelaot la..wkakakakakkakakaka


xkesahla dad, janji jaga kesihatan baik2.
aku risau wess.
risau kesihatan dia tuh satu hal.
risau nnt kalo dad xsehat ke ape mmg muka aku la yg kene handle opis nih.
tidakkk! tolonglah.
beta belom redi dad. ini siriyes!!!!
tunggu lagi 5 6 taon boleh la *kot* tsk2
aku plak yang darah tinggi nih nnt kang kalo pikir pasal nih.huhuhu


sebab tu la aku org paling lega bila dia lembut ati nak dengar ckp mom.wkakakakakakakkakakakaka
makanya selamat datang dlm pemeli kami buat abang ikmal kot nama dia.hahaha.
xsempat nak beramah mesra tadi aku dh kena gerak amik encik mafia.
abg ikmal, kerjaya kita sama oke.wakakakakkaka
tp aku terok sikek sbb lepas jd drebar kena masok opis plak buat keje opis.
*kesian kt diri sndri* tsk2


kejap lg nak kua amik anakanda techenta plak pegi lunch.perot lapar.uhuhuhu
pagi td xsmpat bekpes. seb baek xjadi singa dlm opis.kalo x abis sume org aku makan.wkakakakakakakakaka




[arini dlm opis asik layan lagu judika-'bukan dia tapi aku' sampai nam puloh lima ribu kali.wakakakakakka. smpai kak chah kate aku putus chenta.sgtla tidak oke kak chah.parizaserap tgh bahagia skang.hahaha.aku suka oke lagu judika yg nih dengan 'aku yg tersakiti' tuh. feeling nak mampos. ailaik!]


oke,dah puas merapu sekarang tibalah masa untuk pacik keluar amik Muhammad hakim plak. sekian time kaseh.






bajeitam.



No comments: