Thursday, February 13, 2014

lunch.


tadi masa kua lunch, aku macam biasa la pegi amik dua beradik daniel perasan comel dulu kat opis meke. mmg tu rutin harian aku ari2.
aku kan drebar disayangi ramai.wakakakkaakkaka
arini mak aku pegi amik muhammad hakim kat sekolah.awal2 dh bgtau aku dia nak pegi amik anak aku arini sbb dia dh janji ape tah dua orang tuh nak pegi mana aku xingt mak aku bgtau td.

arini aku mmg dh ade nawaitu nak paw daniel iskal masa lunch.huakakakaka
asik2 aku je yg kua duit kat kepsi untuk beliau kan mcm aku plak yg gnti tmpat zeti aziz tuh sain duit kertas.hahaha
makanya arini adalah ari iskal plak kuakan duit dia yang beribu2 lemon tuh *ade yg kene tumbok nih nnt XD* 
daniel haikal jangan risau, kita ikot turn ye. nnt turn kal akan tiba jugak sbb kal pon selalu dan sangat rajin paw abg fari.wkakakakakakaka *tumbuh tanduk dgn jayanya*
aku bgtau iskal arini dia belanja. dia oke aje.
kate duit beribu2 lemon kan? wahahhahahaha
mula2 dia tanye nak pegi seri angkasa revolving restaurant ke?
aku geleng laju2. 
sbb nnt aku rasa xbepijak dibumi yg nyata lantai restoren asik pusen2 aje.
pening lalat pacik nnt, xmakan mane la nampaknya kang.hahahha
lgpon xde la sedap sgt makanan kat situ. mahal aje lebih. kalo nak makan mcm xberbaloi aje. kalo stakat nak naik atas nak tgok pemandangan tuh boleh dimaapkan la.

aku xtau nak makan ape jd aku tnye haikal dia nak makan kat mane.
xbleh tnye abg dia sbb jawapan yg akan keluar dr mulut  iskal aku dh tau dah.wkakakakakkakaka
kal kate tanak makan nasik sbb dia kenyang lg pagi td umi buat nasi lemak.
gimme pai,kal.hahaha. sbb aku pon xrasa nak makan nasi
last2 pegi kat satu restoren nih. mmg western aje tade nasik2 lauk pauk semua tuh.
yang paling xbleh blah, semua org kate kenyang td xnak makan berat2 tp bila dh smpai menu....
hambik kauuu!!
menggila order.wkakakakakakka
hello! makan 3 orang aje hoii tp order mcm2 jenis.
lamb chop dua-aku satu, haikal satu. pastu opkos la ciken chop untuk iskal.
kalo nak ikot normal, dah normal la tu sorang satu kan.
tp apsal ade tambahan lain? wahahahhaha
iskal siap tanya ade ayam goreng tak. Zzzz. hahaha
sudahnya lamb chop+ ciken chop+ ayam goreng+ spageti+ mushroom soup+ sosej+ aiskrim+ fresh oren+ air tembikai+ air epal = 3 orang yang mendakwa mereka kenyang makan.
yang tinggal dlm pinggan hanyalah kentang goreng sebab bnyak sgt.
yang lain semua licin.wkakakakakaka 

lepas dh senang ati sbb perut dh kenyang, makanya kami terus masok kete nak balik opis.
dlm kete kan, mcm beselah mesti denga radio.
disebabkan aku bawak kete iskal sbb kete aku dlm bengkel lg, jadi siaran radio beliau semestinya suriafm. suka sgt radio tuh.aku pon xtau apesal. sbb ade lgu2 90an jugak kot. beliau nih mmg menggila dgn lagu2 rock 90an. rock kapak? ke ape benda dia panggil? aku xtau.
tp aku layan je la. pastu ade satu lagu yang aku paling xsuka denga.wkakakakkakaka
aku xtau tajuk dia dgn nama penyanyi dia, tapi lirik dia ade yg dia kata 'saya syg awak,awak jgn marah' tuh.
arghhh!! aku mnyampah gila lagu2 mcm tuh.wkakakakakaka.mintak maap la ye.
aku pon terus tekan radio lain.
iskal tnye apesal? aku kate aku xsuka lgu tu.
dia kate dengar je la nnt abis la tuh.
pastu dia tekan suria fm balik. eh? xabes lg lagu tuh.
aku pon tekan hitzfm balik. dia diam aje.

lame sikek tuh dia tekan balik suria.
ade lagu lain plak. aku xtau sape nyanyi tp aku xsuka!!
wkakakakakakak
apesal lagu2 skang nih sume jenis mcm tu? wuwuuu
aku tekan hitz balik.
masa tuh bruno mars-when i was ur man. aku suka!
tp kejap tuh ada tgn rasaksa tekan suriafm balik.
kali nih dia tekan sbb nak menganjeng aku oke.
aku tekan, dia tekan.. aku tekan lagi, dia tekan lagi.
sambil tekan smbil tengok aku plak tuh.  bengang je aku tgh bawak kete.
aku tekan lagi skali.
eh? dia tekan jugak?

xpuas ati punya pasal, last2 aku bagi signal kat tepi pastu aku benti kete kat tepi tuh. wakakakakkakakaka
sebab aku geram gile kat dia.xsenonoh kan pangai aku? 
tapi aku bengang oii dia menganjeng mcm tuh.
aku xmarah cuma aku geram.hahaha
mmg muka aku bengang gile la time tuh.
lepas tarik henbrek, aku tgok dia *konon muka xpuas ati*
tapi dia cepat2 masokkan satu cd kat dlm tuh.
cd ape ye tuan2 dan puan2?
cd zikir munajat wess...
wakakakakkakakakaka
aku xtau nak buat reaksi ape. 
sbb lepas dia masokkan cd tuh dia tgok aku smbil sengeh.
sumpah lawak gila perangai dia.
aku smpai bukak pintu kete terus keluar  kat depan kete tuh sambil gelak mcm nak mati.
smpai teduduk wess.tsk2
kalo org lain tgok mesti org ingt aku tgh muntahh.
wkakakakakakakakakaka

kelakar gila perasaan kena mcm tuh wess.
smpai haikal dh beguling2 dlm kete kat belakang tuh gelak.
aku xtau nak kate ape lg kat iskal.
perangai dia mmg diluar jangkaan.huhuhu
lame gile aku gelak kat luar kete. smpai tgh bawak kete pon aku gelak2 sorang2 lg.
dan smpai la aku dh smpai kat opis, kami mendengar cd tersebut.
masok opis pon aku gelak sorang2 lg mcm org sawan.
bukan gelak sbb dengar zikir munajat tuh, tp sbb perangai dia yg tetibe aje mcm tuh.hahaha
xbleh buat ape dh kat iskal.
perangai dia comel sgt smpai aku rasa nak hantok je kepala dia kat pintu kete.huhuhu

insiden ari ini lebih lawak drp insiden beliau pakai onesie kuda belang. T___T

pacik dh tade tenaga nak gelak.
aku baru tau ari ni, kalo gelak besungguh2 adalah sgt teseksa. siyes mcm nak putus napas.huhuhu.

kenapa saya sayang iskal?
sebab dia bestttttttttttt!!!!!!!!! muaakakakakakaka.
aku tayah pegi tgok maharaja lawak yang ntah ape2 tuh okee. duk umah pon asik gelak manjang smpai nak pensan.tsk2


sekian time kasih.


[p/s: menganjeng = bukan anjeng wess.wakakakakaka.ko jgn salah paham.tu bahasa org terengganu+kelantan kot?]




baje itam.

 
 




 

No comments: