Tuesday, February 11, 2014

*thinkin'*


kemaren aku bukak balik pesbuk yang dh lame aku deektip.
kenapa ektip balik? biarlah rahsia. hahahaha
adela hal sikek apesal aku bukak balik tuh.
tayah cite pasal tuh. :P

bila aku on cetbox tu ramai la jgk yg sapa2 tanya kabar
terus aje terasa hot nya diri ini.wkakakakakakka
mintak trajang namenya tuh.
tade la pacik gurau je,nak. jangan terajang pacik.XD
aku rasa sepanjang aku sembang kat cetbox dgn budak2 tuh mesti ade ayat, "ingt lg ko kat aku ek?" ataupon "wahh ingtkan dh xingt dh" ataupon 'tenkiu sbb ingt aku lg"
aku mcm ? ? ? *garu2 kepala*
hahahaha

sungguh wess aku rasa pelek sbb bukan sorang yg kate mcm tuh.
aku rasa aku deektip pesbuk tuh xsmpai setaon pon lg.whahahahaa
drama sangat kalo aku lupa kat korang wess. XD

aku susah kot nak lupa kawan2 aku.
dah sembang2 lepak2 kat pesbuk+ kc betaon2 xkan la aku lupa.
even budak yang mula2 aku sembang kat kc masa aku first day online kc masa aku umur 15 taon pon aku masih ingt dgn jelas; budak sabah, nama razali,niknem ramualdo,ni kan plak korang kan?
aku sndri pon xrasa si ramualdo ni ingt yang aku ni wujud. wkakakakakakakkaka

kalo ade yg aku xingt tuh aku xtau la,mungkin ade jugak kot tp siyesli aku susah nak lupa kawan2 aku.
walopon kdg2 aku mcm buat xtau aje kt beliau2 tuh mcm xamik tau kewujudan beliau mcm xnak amik kesah pon kat beliau tp sebenarnya aku care ye anak2 sekalian alam.
jadi jgn la kate mcm ayat2 dalam " " kat atas tuh wess.
rasa mcm aku ni si tanggang plak kalo lupakan korang.
wakakakakakakkakaka
hyperbola gila stetment aku XD
maapkan pacik,nak.

tp kalo yang tuka name lain lepastu muka pegi buat plastik sejeri tuh aku mmg xbleh buat ape la.
jgn marah la kalo aku xingt kt ko kalo ko buat mcm tu wess. wkakakakakkakaka
tp insyaAllah selagi aku masih waras aku xkan lupa kawan2 aku.hee
xkesah la aku dh deektip pesbuk poreber ke ape memori dlm kepala aku nih dh save laju2 dh pasal korang2 sume.hihik ^_^


sekian time kaseh.



bajeitam.
 

No comments: