Thursday, February 27, 2014

harus di tulis....

tajuk xbleh blah.wakakakakakakka
tadi ade orang tuh kan *jeling macik goku* dia inbox kat pesbuk aku gambar cream-O [sbb aku hantu sgt2 dgn biskut nih.suka oii]
pastu dia kate rendu aku siap ikon nangis 3x
kalo rendu saje tu pon aku dh nanges 10 baldi nih kan plak dia pegi bantai beli creamo tuh sbb rendu aku? wakakakakakkaka 
maunya berbaldi2 nih nnt aku nanges. sape2 yg kat selangor yg air kena catu tuh bleh la dtg sini amik air mata aku yg berbaldi2 nih. XD
makanya aku rasa aku HARUS tulis mende nih kat belog untuk mengenang jasa baik beliau rendu aku.
huakakakakakakkaka
mampos aku kene tibai ngan dia nnt.

boleh menanges air mata darah hoii aku kalo ko buat perangai mcm ni selalu.
suwit tau macik titew nih.
aku mmg syg banyak laot la kat dia nih.hahaha
walopon aku selalu bz skang nih macik, tp ai tatapp sayang u tau.ahaks *muka mintak penampo jepun*
xkurang oke syg pacik dekat ko. kena teharu nih wess. kalo x, aku xsyg.wakakkakakakaka

aku siap kopi gambo yg dia bg kat aku lg.sntimental value gile pangai aku.huakakakakakakkaka

benda ini adalah sgt sedap! lebih sedap dr oreo.

macik, ko snap gmbo kt kedai ke nih? siap ade harga bagai? wkakakakakaka
gigih gila ko wess smpai aku rasa nak pegi terebam sarawak skang jgk bg sijil penghargaan kat ko. XD

skang nih dia dh dlm kelas. kene pokes oke.
lecturer 36 taon masih bujang lagi katanya, oleh yg demikian, beliau sgt besemngat waja pegi kelas lecturer bekenaan. wkakakakakakaka
kenyit2 dia sikek wess nnt bleh dpt makah bonus.hahaha
 
sedikit pesanan penaja untuk macik yg bajeitam sayam sgt2,
sila belajar rajen2 wess sem ni pastikan dekan lg.kalo xdpt,aku ajak pasukan sorak ramai2 boo ko laju2 *kua tnduk secara tiba2* wkakakakakakak
duk kat sarawak sana jaga diri baik2.jgn buas2 nakal2 liar2.
paling penting lg utama, bila aku nak dpt adik ipa nih hoii? XD
aku xmemilih adik ipa tau, dayak?kadazan?dusun? semua boleh.aku restu wess.huakakakakakakakaka.
lastly, jgn pernah lupa ye macik yang beta selalu syg ko bnyak laot. kalo ko lupa, awas lo!*tetibe sgt bahasa sinetron* XD

balik keja nnt aku nak pegi kedai depan opis nih wess nak beli creamO nak makan sama2 ngan macik.
barulah sehati berdansa kan macik?wakakakakka

okela aku dh nak gerak balik dh nak kol 5. ari kames adalah sunat balik awal *la sgt*
esok cuti hoiii cutii!!! bestnyaaaa bestnyaaaaa.

sekian wabillahitaufik walhidayah assalamualaikum warahmatullahiwabarakatuh.


papai opis. sampe ketemu lagi di ari ahad dong *biol* XD


yang benar,
bajeitam yang hot XD

2 comments:

Nur Hafiza Rahsid said...

Aku taktau nak nangis ke ape. Wakakakakak. Apsal detail sangat oii? APsal apsalll?? Wakakak. AKu memain jelahh pasal sir tu. Haish.Aku rasa org mesti pk aku gile. Pemende aa budak ni beskot pun amek gambar. Wakakaka. Sukatilah. Ini untuk abam kita taw.. Sem ni mencik aa.. Sebab ada projek tu. Wakaka. Kalau aku malas busy benar dengan duniawiku ko tolong simbah2 sikit dengan air sirap biar ada kesedaran jadi rajin. Wakakka. Doakanlah aku yo.. Tolong doakan jugak supaya perangai tak senonoh aku yang ni datang sepuluh tahun sekali je. Wakakka.. Tapi tadi memang sawan la aku rasa.. Rasa sedih je makan creamo tu. Lagi sedih bila kena share2 dengan bebudak ni. Tak dapat feeling lelebeh. Wakakaka.
jaga diri bebaik ok. Ailebiu banyak laot! Abg dan, ailebiu tu *takut kena tumbok* wakakakkakakakaka. Adik ipar? Esok ko dapatlah. Wakaka. Kelas sangat jawapan sama macam baje itam.. Begitu panjang komen tanpa perenggan ni. Wakakka. Tc. Babai!

baje itam said...

hamek kau! mendapat. juling mata aku baca rumusan ko macik.wakakakaka. wess, ko bz ape mende je ngan duniawi ko tuh? kete sewa ke ape?wahahahahha.tp ko jgn bimbang macik, memandangkan ko kesayangan bajeitam, aku rela la simbah air kt ko kalo ko lagho XD tp bukan la air sirap.membazir wess xbaek. aku simbah guna air longkang boleh?wakakakkakakaka. ececece sepuluh taon sekali konon.aku tau ko rendu aku ari2 kan kan? td tu name dia sudah tidak dapat menanggung rindu ke ape? huakakakakakaka. drama sgt ayat aku. iskal kate ailebiu saje xditerime, kena beli kepsi plak sbg tnda ko rindu dia.wkakakakakaka.hoii, aku dpt adik ipar esok? edban gile macik nih.aku kawen minggu depan wess ko nk bg aku adik ipa esok? langkah bendul nih macik. wkakakakakakaka.jaga diri baik2 sana. ko tayah ngade nak omsik lagi dh nak abis stdy kalo omsik jgk bia aku terebam sana bg tendangan padu kat ko.wakakakaka.ailebiu too mak incik..papai!