Monday, February 17, 2014

malam ini



malam nih bajeitam kekurangan tenaga.bateri xcas lagi.wahahahaha
aku xtau la ape kene ngan aku nih.tadi lepas balik keje sempat kua pegi jogging kejap lepastu balik jogging tetibe muntah yang maha dasat.
dah la tetibe je, tade pening kepala ke ape ke terus aje muntah.
mula2 rase mcm xbest tekak nih rase semacam je tp boleh tahan lagi.
lepas dh naik kat bilik otometik terus tuju toilet mcm ape je.seb baek pintu xtecabut aku main rempuh mcm tuh je.wakakakakakakaka
drama gile. pdahal nak muntah je pon XD


beriya haa pacik muntah siap melutut depan toilet bowl lagi sbb dah xde kudrat nak bediri. saket hoiii perot aku muntah mcm tuh.tsk2
iskal kejutan budaya tgok aksi ganas aku rempuh pintu toilet sampai dgn dia2 skali masok kt dlm tuh.wakakakakaka
aku mmg dh xsedar ape dah time tuh tau2 rasa dia duk gosok2 belakang aku.
mcm nak pensan duk muntah.tsk2
bajeitam perlukan ubat ye anak2 yang dikasihi.
lepas dh muntah beriya rasa mcm dh lembik dh nak bejalan pon xlarat.


aku baring sejap atas katil nak bg ilang rasa xlarat tuh sebab pukol 8 aku nak anta parah atiqah kat epot plak sbb dia dh nak balik kl.
dah baring setengah jam dh rasa oke sikek tuh aku pon pegi mandi +solat mgrib.
naseb baek lepastu dh ilang rasa xbest tuh.
kalo xilang jugak mmg tido dlm bilik air la aku malam nih.wkakakakakaakka
senang okee tayah ulang alik tido je dlm tab tuh bawak bantal ngan selimut skali. oberdos gila perangai XD


masa pegi anta farah kat epot tuh iskal drive. dia xbagi aku bawak kete.
sebab dia kate nnt elok2 nak pegi epot kang tau2 smpai kat sepital sultanah bahiyah plak.
wakluuuu! wakakakakakakka
suka ati dia je keji2 ngan aku. derhaka oitt iskal.sumpah jd batu kang XD
paling xbleh blah masa kami baru smpai epot, farah pegi kat kaunter nk timbang beg tuh, iskal dh tepon zarith dh suh pegi epot.
apekah???
adek beta belom masok kot pintu yg nak belepas tuh lagi uittt ish.
flight kol 8.40 masa tuh baru kol 8.15 kot.
smpai sana dlm sejam jugak.
xke mcm ape je nnt zarith duk melangut tunggu tunang beliau nnt.
lambat lg kot smpai apesal dia oberdos suh tunggu awal2? wakakakakkaka
adoilaaa.
kesian  haa si zarith tuh.


tapi nak buat cemane kan, farah atiqah tuh mmg kesayangan Daniel iskal ye tuan2 dan puan2.
ko jgn xtau dia mmg syg gile kat parah nih smpai aku kompius kejap parah tuh adek aku ke adek dia?wkakakakakakakka
smpai dulu mak aku ingt iskal tuh boipren parah XD
selalu aje zarith tuh kena spotcek dgn beliau. selalu pesan suh jaga parah betol2 siap warning kalo main2kan adek dia, siap!
mau xtkot budak tuh kena warning ngan mafia.wkakakakakaka
tp zarith kental gila. kena layan pangai bapak2 budak 4 org nih yg tah  pape.
kate syg farah atiqah kan? kena la terima kami bodigad2 beliau nih seadanya.wkakakakakakaka


lepas dh anta parah, iskal kata dia nak singgah kepsi kejap.
dia tkot aku tanak pegi dia siap bgtau awal2 suh aku duk dlm kete je tayah kua bia dia je kua pegi beli.wkakakakakaka
BETAPA DIA NAK MAKAN AYAM KEPSI OKEE!!!
wakakakakakaakakaka
tp aku kua jugak. sbb aku rasa xbest bila dia masok kepsi sorang2.hahahaha
lgpon aku kan bank begerak dia XD
lepas dia dh angkot sume ape yg perlu dr kepsi tuh kami pon balik umah aku.
aku terus naik atas terjah katil sbb aku rasa xsedap badan malam ni.
tetengah aku begolek2 atas katil iskal bukak pintu smbil pegang gitar akustik dia.sengeh2 aje.
kalo sengeh mcm tu maknanya dia dh puas ati la tu dpt mkan ayam.wkaakakakkaka
pastu dia kate dia nak suh aku denga satu lagu dia nak nyanyi.
hebak gila penangan ayam kepsi.wakakakakakka
ko ingt senang ke dia nak offer nyanyi mcm nih.
aku suh nyanyi blackrose-cinta abadi tuh pon baru 2 3 kali bleh dengar.
mentang2 sore same kan ish?jual mahal plak.hahahaha


aku tnya dia nak nyanyi lagu apa?
-"papinka-masih mencintainya" *kot tajuk dia*
aku angguk aje smbil bersila.aku xtau tajuk lagu tp bila dengar lagu aku tau la.
dia pon panjat atas katil besila mengadap aku pastu terus petik2 gitar dia smbil nyanyi. hihiks
one word for u ish : comel! >.<
aku suka part korus. best!!
tenkiu iskal.hee :P


sape2 yg xpenah denga lagu tuh ko pegi cari sndri la kat utube.aku nak op dh ni sbb tekak aku dh mula buat hal lg nih.huhuhu
xlarat dh wess nak muntah lagi.huhuhu


ma'assalamah wa ilallio'


sekian time kaseh.




bajeitam-kekurangan-bateri-enegizer =.='














No comments: